The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;28071951:
Mä en oo vielä uskaltanu tankata tankkia täyteen, ku viimeks tankkasin 60€, niin just ja just sain puol tankkia.. Vähän huono tuo 70litrane tankki :D
En mäkään uskalla, tai kyllä mä uskallan, mutta rahapussi ei kestä. :D
Nyt otin täyteen, kun tilillä oli vielä pari pennosta ja kuitenkin aika paljon ajan.
Keskikulutus talvella siinä 7.5L/100 km pintaan, niin kyllä tuolla nyt sentään jonkin aikaa ajaa.

Mikä auto sulla on?
 
En mäkään uskalla, tai kyllä mä uskallan, mutta rahapussi ei kestä. :D
Nyt otin täyteen, kun tilillä oli vielä pari pennosta ja kuitenkin aika paljon ajan.
Keskikulutus talvella siinä 7.5L/100 km pintaan, niin kyllä tuolla nyt sentään jonkin aikaa ajaa.

Mikä auto sulla on?
Edelleenkin se volvo... 850.. :D Tuo vie jotain 8-9 litraa/100km ku tota n. 10km työmatkaa ajelen...
 
Ai niin, mulla puttoo nää tämmöset päästä. :D Täytyis yrittää nyt skarpata...
Yllättävän vähällä menee, riippuu toki kaasun painamistyylistäkin...
Aika rauhassa noita työmatkoja tulee ajeltua, kun tuo tie on mitä on tuossa matkalla. Sitte ku lähen tonne isoille, sulille teille ajeleen, niin saattaa joskus tulla painettua kaasua vähän reilummin, mutta vaan sillon ku mulla ei oo lapsia kyydissä.. :) Meillä on tolla miehellä tuo TypeR, niin sitä yleensä sitte lainailen, jos pääsen yksinäni liikkeelle :D
 
  • Tykkää
Reactions: Pikkukaupunkilainen
Onks tuo kermaviili jo huonoksi mennyt? Siinä on tän päivän päiväys. Kun avasin niin siinä pinnalla on punertavaa nestettä.
Onkos se laktoositonta tai vähälaktoosista? Kermaviilin ja rahkan pinnalle kertyy välillä nestettä, eikä oo mitenkää vaarallista ja sitten jos on vähälaktoosista tai laktoositonta, niin saattaa alkaa punertaa, en muista syytä mikä saa sen punertavan värin aikaiseksi, mutta esim. jos keittää puuroa laktoosittomasta maitojuomasta, nii puurossa on sellanen punertava väri...
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä