The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
kahvikirahvi
Menihän se jo? :saint:
Eiköhän se mee kun ei onlinessa näy. Mutta se onkin tunnontarkka ketjulainen, lukee aina kommentit läpi ja vastaa vaikka kymmenen sivua myöhässä kaikkiin :D

Määkin yritän aina vastata kun nään hauskoja juttuja mistä oon jääny paitsi, mutta sitten kun on 10 välilehdessä lainaukset auki niin se tuntuu sangen turhalta.
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
Eiköhän se mee kun ei onlinessa näy. Mutta se onkin tunnontarkka ketjulainen, lukee aina kommentit läpi ja vastaa vaikka kymmenen sivua myöhässä kaikkiin :D

Määkin yritän aina vastata kun nään hauskoja juttuja mistä oon jääny paitsi, mutta sitten kun on 10 välilehdessä lainaukset auki niin se tuntuu sangen turhalta.
Eli huomenaamulla saadaan kuulla kunniamme :popcorn:


Vastaan mää joskus vanhoihinki juttuihin jos on erityisen hauskoja.

Tällä hetkellä palstailulla aika vahva denial-funktio, mun pitäis uurastaa kieliopin kotitehtävää. Voi puhujaviitteisyys ja kontekstuaalinen tulkinta |O
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
kahvikirahvi
Eli huomenaamulla saadaan kuulla kunniamme :popcorn:


Vastaan mää joskus vanhoihinki juttuihin jos on erityisen hauskoja.

Tällä hetkellä palstailulla aika vahva denial-funktio, mun pitäis uurastaa kieliopin kotitehtävää. Voi puhujaviitteisyys ja kontekstuaalinen tulkinta |O
Onneks fami on sipuli niin ei se kovin pahoin meitä piiskaa tai rankase :D
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
Kahvikirahviiiiii ja Mythagoooooo !!!

:snotty: :popcorn: :kiss:


ei tullut yhtään leijailtua miehelle :kieh:
(toisaalta olis kyllä voinut mutta ei olisi kuitenkaan herännyt :D )

siinä teille, itseppä kerjäsitte

ja tuossa :D




ja huomenta kaikille :kiss:
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Mythago
Miesparalleen tekee popkorniyllätyksen.
Menihän se jo? :saint:
Mutta se onkin tunnontarkka ketjulainen, lukee aina kommentit läpi ja vastaa vaikka kymmenen sivua myöhässä kaikkiin :D
Eli huomenaamulla saadaan kuulla kunniamme :popcorn:
Vastaan mää joskus vanhoihinki juttuihin jos on erityisen hauskoja.

:kieh: :heart: :kiss:

no näin just :LOL:
pitäähän sitä olla ajantasalla tapahtumista :D
 
Viimeksi muokattu:
kahvikirahvi
:hug: :hug:

tiedän ettei sovi sinulle :D

pp:n hampaatko vaivaa?
etkös ole kirjoitellut että tulisi hampaita?
On niitä tulossa juu, mutta en tiiä onko se sitten syy aikasin heräämiselle. Yleensä se heräilee yöllä itkemään jos ne vaivaa.. No, sama kai se on miksi herättiin kun nyt hereillä ollaan. Josko sitä aamukahvin voimalla sais kiinni tästä päivästä..
 
mä olin varmaan joskus teininä viimeksi aamuihminen :)
no ehkä vielä joskus parikymppisenäkin :D

kai sitä lasten myötä tuo sisäinen kello on jotenkin muuttunut ettei aamuisin niin enää väsytä, aina olen kyllä ollut iltavirkku :)
toisinaan tulee kyllä johonkin kasiin, puoli ysiinkin nukuttua
 
IhanaValo
Huh, soitto hammaslääkärille onnistuikin paremmin kuin hyvin, tai no se ajanvaihto. Miulla kun oli tullut vahingossa tuplabuukkaus niin sain ton lääkäriajan siirrettyä myöhemmälle tälle päivälle vielä kuitenkin:) Jokin onnistuu ees..
Saan alettua sen hammashoidonkin suunnitellusti, ja toi toisen menon taas pitäis yrittää auttaa tätä ammattinmietintäasiaa. Huih.
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä