Eilinen Susi ilta

• Viestiketjun aloittaja ..
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Mää voin yrittää ottaa kuvaa, mutta paikkakuntaa en paljasta, sen verran voin kertoa että taajama alueella asutaan, omakotitalo alueella, ja silti ne sudet täällä pyörii. Riistanhoitoyhdistyksestä ovat jo jäljet käyneet tunnistamassa suden jäljiksi, kolme hukkaa täällä pyörii, ja samanlaisella alueella n.10km päässä hääriikin sitten jo 7-suden lauma.
Ei ole ikinä sudet tulleet näin lähelle, eikä todellakaan pihoihin, määrät on ihan selvästi laskettu väärin. Mun arvio kannalle on yli 1000 ja tuosta sais karsia 900!
=psykoottisten hörhöjen höpinää

Kuvaa odotellessa.

[QUOTE="vieras";28067403]=psykoottisten hörhöjen höpinää

Kuvaa odotellessa.[/QUOTE]

Niinhän sä toivot, toivottavasti en saa sitä kuvaa, koska sen jälkeen se kuva on iltalehdessä, iltasanomissa ja paikallislehdessä, ja mylly lähtee täällä päin, niin pyörimään et saadan luvat kaataa noi sudet.:D
Tosin ilman kuvaakin on jo tehty paljon kaatolupien eteen, ja nyt kun on riistanhoitoyhdistykseltä ns.mustaa valkoisella, suden jäljistä piha-alueilla niin helpottaa kummasti lupien saamista.

"vieras"
Niinhän sä toivot, toivottavasti en saa sitä kuvaa, koska sen jälkeen se kuva on iltalehdessä, iltasanomissa ja paikallislehdessä, ja mylly lähtee täällä päin, niin pyörimään et saadan luvat kaataa noi sudet.:D
Tosin ilman kuvaakin on jo tehty paljon kaatolupien eteen, ja nyt kun on riistanhoitoyhdistykseltä ns.mustaa valkoisella, suden jäljistä piha-alueilla niin helpottaa kummasti lupien saamista.
Juntit 0 - Ihmiset 4.

Kuvaa odotellessa.

Kukaan ei ole vielä tässäkään ketjussa kertonut, mitä pitää tehdä tilanteessa, jossa susi/susia pyörii pihalla ja perheessä on pieniä lapsia. Hävitetäänkö sudet, pidetäänkö lapset sisällä vai laitetaanko susien kanssa pihalle? Ilman mitään hysteriaa, tämä on realiteetti monessa taajamassa tänä päivänä, puhumattakaan pöndellä asuvista. Ikävä tosiasia on että osa susista on menettänyt ihmisarkuutensa. Tähän lienee syynä lajin metsästämättömyys vuosikymmenet.
Pahin ongelmanratkaisun este on keskustelun ääripäät. Toiset ovat sitä mieltä että ihminen väistää aina koska susi on elänyt pidempää Suomessa kuin ihminen. Toinen ääripää on sitten ne, jotka haluaisivat ampua kaikki sudet. Tosin näitä jälkimmäisiä en ole ikinä tavannut. Kaikki itse tuntemani metsästäjät ovat sitä mieltä että susi kuuluu Suomen luontoon. Ja nimen omaan sinne ja sellaisella kannalla, että myös metsästysharrastus koirien kanssa on mahdollista.

• Tykkää
Reactions: Rockwood
"vieras"
Kukaan ei ole vielä tässäkään ketjussa kertonut, mitä pitää tehdä tilanteessa, jossa susi/susia pyörii pihalla ja perheessä on pieniä lapsia. Hävitetäänkö sudet, pidetäänkö lapset sisällä vai laitetaanko susien kanssa pihalle? Ilman mitään hysteriaa, tämä on realiteetti monessa taajamassa tänä päivänä, puhumattakaan pöndellä asuvista. Ikävä tosiasia on että osa susista on menettänyt ihmisarkuutensa. Tähän lienee syynä lajin metsästämättömyys vuosikymmenet.
Pahin ongelmanratkaisun este on keskustelun ääripäät. Toiset ovat sitä mieltä että ihminen väistää aina koska susi on elänyt pidempää Suomessa kuin ihminen. Toinen ääripää on sitten ne, jotka haluaisivat ampua kaikki sudet. Tosin näitä jälkimmäisiä en ole ikinä tavannut. Kaikki itse tuntemani metsästäjät ovat sitä mieltä että susi kuuluu Suomen luontoon. Ja nimen omaan sinne ja sellaisella kannalla, että myös metsästysharrastus koirien kanssa on mahdollista.
Niin kuva siitä pihasudesta.

Jos sanon, että mun pihassa käy talitintti, niin kai mulla siitä kuva on.

Juntit 0 - Ihmiset 5.

Kummasti hiljeni puol lustajat, kun ei ole kuvaa, ei YHTÄ VITUN AINUTTA KUVAA.

"vieras"
Vanhemmat ulkoilevat pienten lasten kanssa, eikä lapsia päästetä ulos keskenään. Eikö tämä ole vaihtoehto?

Toisessa keskustelussa jonkun kertoma tapa jenkeissä oli, että pihoihin pyrkiviä susia ammutaan värikuula-aseilla. Näin häirikkösudet erottuvat joukosta, kun turkki alkaa olla väriläiskää täynnä. Itse en näistä tiedä, joten joku osaavampi voisi kertoa tuon tavan hyvät ja huonot puolet.

"vieras"
[QUOTE="vieras";28067933]Vanhemmat ulkoilevat pienten lasten kanssa, eikä lapsia päästetä ulos keskenään. Eikö tämä ole vaihtoehto?

Toisessa keskustelussa jonkun kertoma tapa jenkeissä oli, että pihoihin pyrkiviä susia ammutaan värikuula-aseilla. Näin häirikkösudet erottuvat joukosta, kun turkki alkaa olla väriläiskää täynnä. Itse en näistä tiedä, joten joku osaavampi voisi kertoa tuon tavan hyvät ja huonot puolet.[/QUOTE]

Muttakun ei niitä susia näy värikuula-aseen kantaman päässä, ja metsään ei uskalleta lähteä ilman tiukkaa.

Mieti nyt junttia kuula-aseen kanssa kuistilla. Paskat housussa istuu venaamassa pedoa. Huhhuh.

"vieras"
[QUOTE="vieras";28067914]Niin kuva siitä pihasudesta.

Jos sanon, että mun pihassa käy talitintti, niin kai mulla siitä kuva on.

Juntit 0 - Ihmiset 5.

Kummasti hiljeni puol lustajat, kun ei ole kuvaa, ei YHTÄ VITUN AINUTTA KUVAA.[/QUOTE]

Lopeta jo - idiootti! Tai vie itse ne kakarasi sinne susien sekaan leikkimään ja nappaa siitä meille todiste, että ne ei tee mitään! Ja mitä ylipäänsä siellä auot päätäsi? Sä voit ihan vapaasti hakea ne sudet niitä pelkäävien ihmisten pihasta omaasi, kun ne kerran on sulle niin tärkeitä! Kaikki puolustajat vois tehdä samoin! Ei muuta, kun pyyntihäkit ja kuljetusvermeet valmiuteen ja hakemaan ne omaksi lemmikiksi!

• Tykkää
Reactions: Rockwood
"..."
Mitä hyötyä on susta mulle, tai sun naapurin reiskasta sulle? Ja ihminen nyt tiettävästi on vaarallisempi tilastojenkin valossa...

[QUOTE="vieras";28065231]Kerro nyt ne suden hyödyt metsissä? :)[/QUOTE]

"vieras"
[QUOTE="vieras";28067993]Lopeta jo - idiootti! Tai vie itse ne kakarasi sinne susien sekaan leikkimään ja nappaa siitä meille todiste, että ne ei tee mitään! Ja mitä ylipäänsä siellä auot päätäsi? Sä voit ihan vapaasti hakea ne sudet niitä pelkäävien ihmisten pihasta omaasi, kun ne kerran on sulle niin tärkeitä! Kaikki puolustajat vois tehdä samoin! Ei muuta, kun pyyntihäkit ja kuljetusvermeet valmiuteen ja hakemaan ne omaksi lemmikiksi![/QUOTE]

Anna lapsellesi kamera. Pelle.

"vieras"
[QUOTE="vieras";28067993]Lopeta jo - idiootti! Tai vie itse ne kakarasi sinne susien sekaan leikkimään ja nappaa siitä meille todiste, että ne ei tee mitään! Ja mitä ylipäänsä siellä auot päätäsi? Sä voit ihan vapaasti hakea ne sudet niitä pelkäävien ihmisten pihasta omaasi, kun ne kerran on sulle niin tärkeitä! Kaikki puolustajat vois tehdä samoin! Ei muuta, kun pyyntihäkit ja kuljetusvermeet valmiuteen ja hakemaan ne omaksi lemmikiksi![/QUOTE]

Haen haen, jos sulla olisi EDES KUVA. Olisi helpompi laittaa ansa siihen kohtaa "takapihaa", joss " susi" on "pelotellut".

LOL!
Juntit 0 - Ihmiset 8. Lisäsin pari, koska uberjuntti.

susimies
[QUOTE="vieras";28068073]Haen haen, jos sulla olisi EDES KUVA. Olisi helpompi laittaa ansa siihen kohtaa "takapihaa", joss " susi" on "pelotellut".

LOL!
Juntit 0 - Ihmiset 8. Lisäsin pari, koska uberjuntti.[/QUOTE]

Ahahahahahaaa!!! Tän jälkeen saa oll kyllä pokkaa tulla vielä selittämään ilman kuvaa. Ei ahahahahaha, LOLOLOLOLL!!!

totaaliväsynyt
[QUOTE="vieras";28065968]No ei sen siellä tarvitse onnistuakaan, missä sitä ei tarvita. Olisiko koko kaupunginosa halunnut tuollaiset aidat, vai yksi kajahtanut vain?

Eikö muunlainen aita olisi kelvannut, joku, johon olisi saanut luvan?

Uhka ei sitten tainnutkaan olla niin todellinen.[/QUOTE]

Kyllä te kaikkien susien perseennuolijat ootte yksiä ääliöitä. Johan tuo nimimerkki joo on useamman kerran kirjoittanut, millaisen aidan olisi saanut rakentaa, millaista ei. Mitä hyötyä on rakentaa sallittu 1,2 m korkea aita, kun suden pidelläkseen korkeuden tulisi olla 3 m? Helvetti kun saisitte omalle terassillenne niitä susia, niin katsottaisiin, miten kauan olisi oikeeasti kivaa ja ihanaa. Se on niin helppo huudella jostain kerrostalosta ja esittää niin vitun vihreää ja kaiken sallivaa.

Susi, joka ei pätkän vertaa ihmistä pelkää ja tunkee ns. iholle, on poikkeava. Ja vaarallinen. Uhka on monissa paikoissa todellinen, kaupunkipellet eivät vaan näe sitä, kun eivät itse elä sitä arkea vuodesta toiseen. Eivät ole nähneet sitä susien käytöksessä tapahtunutta muutosta.

"vieras"
[QUOTE="vieras";28068066]Anna lapsellesi kamera. Pelle.[/QUOTE]

Mitä mun kasten kamera siihen auttaa, että sinä kuvaat omiesi leikkimistä susien kanssa? Vai etkö uskalla? Minä en muksujani susien suuhun tuuppaa, mutta sullahan ei pitäs olla mitään pelättävää, koska ne on ihan viattomia luontokappaleita... ;) Joten pistähän se kamerasi nyt vaan valmiuteen ja tuuppaa ne mukelosi sinne susilauman keskelle. Et itsekään pysty todistamaan väitteitäsi kuvin, niin miksi muiden pitää?

"vieras"
[QUOTE="vieras";28068073]Haen haen, jos sulla olisi EDES KUVA. Olisi helpompi laittaa ansa siihen kohtaa "takapihaa", joss " susi" on "pelotellut".

LOL!
Juntit 0 - Ihmiset 8. Lisäsin pari, koska uberjuntti.[/QUOTE]

No sinähän se oikein mestari olet, kun osaat yhden kuvan perusteella ajaa ihan oikeaan torppaan! Wau! *kumartaa*

"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja totaaliväsynyt;28068096:
Kyllä te kaikkien susien perseennuolijat ootte yksiä ääliöitä. Johan tuo nimimerkki joo on useamman kerran kirjoittanut, millaisen aidan olisi saanut rakentaa, millaista ei. Mitä hyötyä on rakentaa sallittu 1,2 m korkea aita, kun suden pidelläkseen korkeuden tulisi olla 3 m? Helvetti kun saisitte omalle terassillenne niitä susia, niin katsottaisiin, miten kauan olisi oikeeasti kivaa ja ihanaa. Se on niin helppo huudella jostain kerrostalosta ja esittää niin vitun vihreää ja kaiken sallivaa.

Susi, joka ei pätkän vertaa ihmistä pelkää ja tunkee ns. iholle, on poikkeava. Ja vaarallinen. Uhka on monissa paikoissa todellinen, kaupunkipellet eivät vaan näe sitä, kun eivät itse elä sitä arkea vuodesta toiseen. Eivät ole nähneet sitä susien käytöksessä tapahtunutta muutosta.
Nämä täytyy olla prova vain kiihottaakseen keskustelua.

Kuva sudesta terassilla.

Juntit 0 - Ihmiset 28

(lisäsin taas muutaman, koska tämän täytyy olla vähinttäkin serkku äskeisen kanssa)

"vieras"
[QUOTE="vieras";28068109]Mitä mun kasten kamera siihen auttaa, että sinä kuvaat omiesi leikkimistä susien kanssa? Vai etkö uskalla? Minä en muksujani susien suuhun tuuppaa, mutta sullahan ei pitäs olla mitään pelättävää, koska ne on ihan viattomia luontokappaleita... ;) Joten pistähän se kamerasi nyt vaan valmiuteen ja tuuppaa ne mukelosi sinne susilauman keskelle. Et itsekään pysty todistamaan väitteitäsi kuvin, niin miksi muiden pitää?[/QUOTE]

Juntit 0 - Ihmiset 33.

"vieras"
[QUOTE="vieras";28068147]No sinähän se oikein mestari olet, kun osaat yhden kuvan perusteella ajaa ihan oikeaan torppaan! Wau! *kumartaa*[/QUOTE]

No annat varmaan tarkat ohjeet missä terassilla se susi oli.

Ne säikytetään pois alueelta. Jos se ei onnistu, niin sitten ei auta muu kuin tappaminen.

"vieras"
[QUOTE="vieras";28068341]Yksi vaihtoehto on tietenkin olla runkkamatta pedomatskulle, ja suksia "suden" perässä niin kauan, että voi runkata "metsäkaverin" kanssa. Yhdessä. Passissa.[/QUOTE]

Ahahahahhaahha. Looool!

Niitä kuvia?

Ei saatana näitä juntteja.

Yhteistyössä