The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Laatuaikaa:heart:
Mua ei noi ulkolaiset ees kovin kiinnosta,käyn ennemmin suomipätkiä katsomas mut jos joku nyt sattuis pyytää leffaan ja ois ulkolainen ni miksei...kunhan ei ole kauhua tai mitään räiskintäpätkää,eikä liioin mitään siirappiakaan...jääkö sitten enää mitään mitä katsoa:D
Mun suosikkilajini, synkkä draama :D

• Tykkää
Reactions: TrueBlood
*hieroo etänä ohimoita*

Mun on tehny mieli mennä semmoselle Intialainen päänhieronta -kurssille. Paitti ei kai sittenkään oikein voi omaa päätä hieroa :D
*heti rupes helpottamaan*

Ainaku migreeni iskee ni joutuu sit ite noita ohimoita hieroo mutta ei se ole sama asia kun se että joku muu sen tekee ja ite voit vaan pitää silmiä kiinni ja rentoutua.
En oo koskaan käynyt intialaisessa päähieronnassa mutta vois kai joskus mennä.Mitä ne siellä sit tekee? Kampaajalla saa aina sen pesun yhteydessä sen hieronnan niin menee aina kylmät väreet kun se tuntuu tosi rentouttavalta vaikka ei se nyt ole ku hetki mutta rupee veri kiertää.

*heti rupes helpottamaan*

Ainaku migreeni iskee ni joutuu sit ite noita ohimoita hieroo mutta ei se ole sama asia kun se että joku muu sen tekee ja ite voit vaan pitää silmiä kiinni ja rentoutua.
En oo koskaan käynyt intialaisessa päähieronnassa mutta vois kai joskus mennä.Mitä ne siellä sit tekee? Kampaajalla saa aina sen pesun yhteydessä sen hieronnan niin menee aina kylmät väreet kun se tuntuu tosi rentouttavalta vaikka ei se nyt ole ku hetki mutta rupee veri kiertää.
Tiiätkö, en oo ikinä käyny, enkä ees ite tykkää et mua hierotaan :D

Jotain tommosta se on:

Ki-Shiatsu, Helsinki - intialainen päänhieronta

• Tykkää
Reactions: TrueBlood
Miten Tinkulla on viikonloppu alkanut?
Johan se on puolessa välissä..mutta juu,ihan kivasti,shoppailua ja sellasta. Pitäs tässä ruveta miettimään mitä heittää laukkuun vaikka ihan vielä ei startti olekkaan mutta kun en tiedä mitä pakata mukaan,mahollisen vähän mutta tarpeellista kuitenkin.
Mua jännittää se junan vaihto...jos tosiaan joudun sen nyt sit tekee...kehtaa vängätä vastaankaan:D

Aries 78
Johan se on puolessa välissä..mutta juu,ihan kivasti,shoppailua ja sellasta. Pitäs tässä ruveta miettimään mitä heittää laukkuun vaikka ihan vielä ei startti olekkaan mutta kun en tiedä mitä pakata mukaan,mahollisen vähän mutta tarpeellista kuitenkin.
Mua jännittää se junan vaihto...jos tosiaan joudun sen nyt sit tekee...kehtaa vängätä vastaankaan:D
:)

Eli sulla on mukavia suunnitelmia tiedossa! Noin se pitää, ei sitä kannatte kotia jomittua :)

Mää oon ajatellu et jos menis jolleki savikurssille ja tekis itelle uurnan. Sais ikäänkuin tuntumaa siihen, kotoisuutta.
Hieno ajatus! Mina olen pohtinut polttoarkun vasaamista ja vaatteiden valintaa, mutta ei oikein ole saanut aikaan. Ehka tassa jonain paivana...

Nyt joudun pohdiskelemaan muita asioita, Tohtorin pahoinpitely laittoi funtsaamaan sita, etta joutuuko tassa naimisiin, etta jos jotain tapahtuu poissaollessani saan edes tietoja viranomaisilta. Kaikkea sita funtsaileekin.

Hieno ajatus! Mina olen pohtinut polttoarkun vasaamista ja vaatteiden valintaa, mutta ei oikein ole saanut aikaan. Ehka tassa jonain paivana...

Nyt joudun pohdiskelemaan muita asioita, Tohtorin pahoinpitely laittoi funtsaamaan sita, etta joutuuko tassa naimisiin, etta jos jotain tapahtuu poissaollessani saan edes tietoja viranomaisilta. Kaikkea sita funtsaileekin.
Voiko tehä semmosen paperin et sulle saa antaa tietoja? Muuten tommonen vois olla aikas paska juttu. Tietysti ajatus että mitään ei tapahdu, mut aina on se jos.

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä