Pitää pitää linjoista huolta, ettei ne pääse katoamaanHerkkusuu
Nyt en paheksiPitää pitää linjoista huolta, ettei ne pääse katoamaan
juu, rivien välistä saattanut lukea :hug:Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;28062793::hug:
Vähän samaa ollu ilmassa.. Mua voi kanssa lähestyä myös yv:llä, jos siltä tuntuu :kiss:
työkaveri tuota kanssa kehunut mutta en ole ikinä muistanut mistään katsoaOnpas hyvää tää tsih
Sitähän se on :hug:juu, rivien välistä saattanut lukea :hug:
elämä on mietintöjä välillä
:heart::vampire:
Ihan s-kaupasta oon garagea ostanu. Mulle ei oikein maistu päärynäsiideri, on liian makiaa.työkaveri tuota kanssa kehunut mutta en ole ikinä muistanut mistään katsoa
ja tuo
täytyy yrittää muistaa katsoaIhan s-kaupasta oon garagea ostanu. Mulle ei oikein maistu päärynäsiideri, on liian makiaa.
hankalaa näin koneen kautta :hug:kukaan halunnut ojentaa auttavaa kättä...*möh* ei auta kun hieroa itte
Leffassa kävin viettään aikaa miehen kans. Leffa ei ollu hyvä A good day to die hard. En voi oikeen suositella.
tähän aikaan :OAlkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;28062957:Meille tulee vieraita ja sit vissiin lähdetään liikekannalle, joten heipat ja hyvät yöt kaikille :kiss:
no ei tietenkään voi mutta ei ees virtuaalisesti kukaan helpannu ,ees ajatuksissaan.*nyyh nyyh*hankalaa näin koneen kautta :hug:
seikkailu/draamaLaatuaikaa:heart:
Mua ei noi ulkolaiset ees kovin kiinnosta,käyn ennemmin suomipätkiä katsomas mut jos joku nyt sattuis pyytää leffaan ja ois ulkolainen ni miksei...kunhan ei ole kauhua tai mitään räiskintäpätkää,eikä liioin mitään siirappiakaan...jääkö sitten enää mitään mitä katsoa
Joo, kavereitatähän aikaan :O
ei vaan, hauskaa iltaa
tai vissiin paremminkin yötä