"Maailmassa on paljon olutta kultaseni, palaan juotuani ne."Kirahvi: Mää lähen nyt kaljalle. Juon itteni kauniiks.
Mp: Riittääkö kalja maailmassa siihen?
:xmas:
"Maailmassa on paljon olutta kultaseni, palaan juotuani ne."Kirahvi: Mää lähen nyt kaljalle. Juon itteni kauniiks.
Mp: Riittääkö kalja maailmassa siihen?
:xmas:
saunassa käyty ja eka tsihi kohta loppuHorrostin hetken, vaan ei tunnu tuo zombi-virus hellittavan...
Mitapas tanne kuuluu? Kuu luu. Juu juu.
Huolia murheita? Saa laittaa yyveetä jos haluat avautua.en usko
tarkoitin nyt ihan jotain muuta : /
Mariska & Pahat Sudet - Liekki (virallinen musiikkivideo) - YouTube
Risto Räppääjän laulun sanoin:
Minä elämääni mietiskelen, elämääni mietiskelen...
Vahingossa ronklasit itteäs?Ajattelin että joku tarttuu siihen punaan ja ronklaa sen munaks, ja munahan se sitte pyöri mielessä ja kirjotin väärin.
muahahaha"Maailmassa on paljon olutta kultaseni, palaan juotuani ne."
No niin pääsi käymään :ashamed:Vahingossa ronklasit itteäs?
mä olen asiallinen aina :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;28062657:Mää kyllä oon tällanen ihan myöskin IRL, kaveriporukassa.. Tosin osaan kyllä tarpaan vaatiessa olla ihan asiallinenkin...
* tarpeen piti kirjottaa, mutten näköjään osaa enää...
Ei mulla ole mielessäSanoo hän
Onneksi ei ole vielä täysin loppuneet moiset teot.Joo puheet on mullaki monesti samat kavereiden kans, mutta aktuaaliset teot saattaa sit jäädä joskus vähemmälle...
Tottakai olet :hug:mä olen asiallinen aina :xmas:
Koskaan en oo ruman naisen viereen menny nukkumaan mutta muutaman vierestä oon heränny.
Ja jokunen illalla pussailtu prinssi on saattanu yön aikana muuttua sammakoksi
Nii joskus...Joo puheet on mullaki monesti samat kavereiden kans, mutta aktuaaliset teot saattaa sit jäädä joskus vähemmälle...
Hauskaa baaria! Tiiä mihin tästä iteki innostuu ku ne on niin tuossa lähellä :xmas:Kyllä mä nyt häivyn baariin. Vapaa viikonloppu eikä käyny pitkään aikaan baarissa. See ya :wave: :kiss:
pidä hauskaa =)Kyllä mä nyt häivyn baariin. Vapaa viikonloppu eikä käyny pitkään aikaan baarissa. See ya :wave: :kiss:
Mullon vähän kuivaa kautta ollu välillä :snotty:Onneksi ei ole vielä täysin loppuneet moiset teot.
ainakin välilläTottakai olet :hug:
kyllä mä puhun ja olen irl vähän(kukin määritelköön sen miten haluaa) tuhma puheissani ja joskus ehkä teoissanikin mutta kun vältän sitä vähän kun kaverit on vähän sellasia siveyden sipuleita niin...mutta voi niitä juttuja sitten muuten ja jotenkin miesten kanssa helpompi heittää läppää...minähän se olin suhteessakin se törkeempi jutuissaniTää nyt on tämmöstä höpsöttelyä täällä, harva meistä varmaan on oikeassa elämässä ihan semmonen villipeto ku ketjussa antaa ymmärtää :vampire:
Eiköhän kaikilla oo välillä..Mullon vähän kuivaa kautta ollu välillä :snotty:
Syö syö. Mäkin syön kohta, pari näkkäriä ja popkornia. Ja ehkä vähän karkkia....Erikoista... maha murisee ja klurisee, mutten tieda, onko minulla nalka :O Taidan kuitennii varoiksi syoda jotain. Jos viitsin.
KiitosHuolia murheita? Saa laittaa yyveetä jos haluat avautua.
:hug:Kiitos
Kavereille ja työkavereille on tullut jonkin verran höpöteltyä.
Se on vaan tätä kun ei tiedä miten haluaa elämäänsä jatkaa.
Yksin vai yhdessä...
Olisi tuolla sita kuollutta lintua jaljella, mutta joutuisin ihan ylakertaan saakka hilautumaan. Mahtaako viitsia... Toisaalta, jos laittaisi brotskua ja majoneesia ruisleivalle ja kuvittelisi, etta se on vahan niin kuin ruokaa? Eivat nuo leivat tai muut jyvat oikein tunnu sopivan minulle.Syö syö. Mäkin syön kohta, pari näkkäriä ja popkornia. Ja ehkä vähän karkkia....
Taallakin on olkapaa ja korvapari.Kiitos
Kavereille ja työkavereille on tullut jonkin verran höpöteltyä.
Se on vaan tätä kun ei tiedä miten haluaa elämäänsä jatkaa.
Yksin vai yhdessä...
HerkkusuuSyö syö. Mäkin syön kohta, pari näkkäriä ja popkornia. Ja ehkä vähän karkkia....