kahvikirahvi
Utelias kokeilemaan vai?vois vaikka ollakin
ainakin ilman tuota yhtä :ashamed:
Utelias kokeilemaan vai?vois vaikka ollakin
ainakin ilman tuota yhtä :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;28062533:Hyyvä.. eikä mua oikeesti edes haittais, vaikka teitä haittais
minä en ole kissaKissat on aivan mukavia, tahtovat vain tuon selän ja hartijat raapia pahasti terävillä kynsillään..
kyllä sä lusikkaan varmasti vielä pääsetno niin minäkin
kyllä mä lusikkaan voin tulla nukuksimaan niiko vanhoina hyvinä aikoina*huokaus*
Mitä makkaraa syödään kuussa ja maassa?Horrostin hetken, vaan ei tunnu tuo zombi-virus hellittavan...
Mitapas tanne kuuluu? Kuu luu. Juu juu.
Tää nyt on tämmöstä höpsöttelyä täällä, harva meistä varmaan on oikeassa elämässä ihan semmonen villipeto ku ketjussa antaa ymmärtää :vampire:no niin minäkin
kyllä mä lusikkaan voin tulla nukuksimaan niiko vanhoina hyvinä aikoina*huokaus*
:saint:Tää nyt on tämmöstä höpsöttelyä täällä, harva meistä varmaan on oikeassa elämässä ihan semmonen villipeto ku ketjussa antaa ymmärtää :vampire:
Niinkö luuletTää nyt on tämmöstä höpsöttelyä täällä, harva meistä varmaan on oikeassa elämässä ihan semmonen villipeto ku ketjussa antaa ymmärtää :vampire:
Niinkö luulet
Kyllä mää oon oikeessa elämässäkin tämmönen, kaveriporukassa. Ja täytyy vielä häpeän muna poskilla tunnustaa että osaan tarvittaessa olla lähes fiksu ja ihan asiallinenkin.
Mää kyllä oon tällanen ihan myöskin IRL, kaveriporukassa.. Tosin osaan kyllä tarpaan vaatiessa olla ihan asiallinenkin...Tää nyt on tämmöstä höpsöttelyä täällä, harva meistä varmaan on oikeassa elämässä ihan semmonen villipeto ku ketjussa antaa ymmärtää :vampire:
Heti se on makkarat mielessä ..Mitä makkaraa syödään kuussa ja maassa?
- Kuu-maa makkaraa.
Sanoo hänHeti se on makkarat mielessä ..
Koskaan en oo ruman naisen viereen menny nukkumaan mutta muutaman vierestä oon heränny.En miekään nirsoile joten miellellään naisen otan viereen, muutama kotka ja lahnakin tullut vastaan muta ei niistä enempää..
Joo puheet on mullaki monesti samat kavereiden kans, mutta aktuaaliset teot saattaa sit jäädä joskus vähemmälle...Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;28062657:Mää kyllä oon tällanen ihan myöskin IRL, kaveriporukassa.. Tosin osaan kyllä tarpaan vaatiessa olla ihan asiallinenkin...
:snotty:Tää nyt on tämmöstä höpsöttelyä täällä, harva meistä varmaan on oikeassa elämässä ihan semmonen villipeto ku ketjussa antaa ymmärtää :vampire:
Luulin et laitoit tahallaanPerhana
Kirahvi: Mää lähen nyt kaljalle. Juon itteni kauniiks.Koskaan en oo ruman naisen viereen menny nukkumaan mutta muutaman vierestä oon heränny.
Ja jokunen illalla pussailtu prinssi on saattanu yön aikana muuttua sammakoksi
en uskoUtelias kokeilemaan vai?
Ajattelin että joku tarttuu siihen punaan ja ronklaa sen munaks, ja munahan se sitte pyöri mielessä ja kirjotin väärin.Luulin et laitoit tahallaan