vaan oisippa kokolappalainenMä olen puoliks lappalainen ja silti meil tuppaa noi alkoholit jäämään kaappiin ja vanahaksi mennä.
vaan oisippa kokolappalainenMä olen puoliks lappalainen ja silti meil tuppaa noi alkoholit jäämään kaappiin ja vanahaksi mennä.
:kiss:heippatirallaa murut
:wave:
Toi on varmaan yks herkästi lisääntyvä sohva siitä härskistä sohvaketjusta.Selkean feminiininen kuitenkin... Mutta aika hairitseva.
niinköhän tuommosessa sohvassa malttas istuaToi on varmaan yks herkästi lisääntyvä sohva siitä härskistä sohvaketjusta.
mä jouduin kans siipan kans tänän kaupoille, ostettiin mm pojalle uudet sukset kaikkine tykötarpeineenHei vain kaikille, käytiin koko perheen voimin vähän shoppailemista ja en voi taas kun todeta että vihaan ostoksien tekemistä (paitsi ruoka ja lastenvaate). Mutta lähes kaikki tarpeellinen on hankittu mitä piti ostaa, ja vähän ylimäärästäkin
Voi käydä huomaamattomasti kyykkypaskalla, kukaan ei epäile kun on housut jalassa.täytyyhän sitä nyt ilmakylpyä antaa
eikä ilmavaivatkaan jää pyöriin housuihin
Me ostettiin pojille juhlakengät häihin, mun mekkoon sopiva neuletakkikin löytyi Ja pp sai hienon lumilapion. Ja mää ostin kollarit! Wuhuu!mä jouduin kans siipan kans tänän kaupoille, ostettiin mm pojalle uudet sukset kaikkine tykötarpeineen
se oli kivaa kun sain kokeilla ämgeen uutta autoa
hyvähän se on että tuo sinullekin vihdoin selviääKylla palsta tietaa!! Olen rekkalesbo.
tuota saa varmaan toivoa loputtomiinVielakin zombi-olo ja sarkee kaikenlaiset paikat... Typeraa! Ehkapa vain nukun ja syon koko loman ajan ja toivon, etta kersat tappelevat aanettomasti.
Me ostettiin pojille juhlakengät häihin, mun mekkoon sopiva neuletakkikin löytyi Ja pp sai hienon lumilapion. Ja mää ostin kollarit! Wuhuu!
Ja mp osti jonkun pleikkapelin, hyvästi parisuhde.
Mp.n kaverikin sano mua eilen lesboksKylla palsta tietaa!! Olen rekkalesbo.
Juu.onko sulla jo kengät?
Olen liikuttunut ja kiitollinen loydettyani identiteettini... :saint: Kiitos, Bjorn!hyvähän se on että tuo sinullekin vihdoin selviää