The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;28058578:
Aaaaa, okei.. Mut eihän sun sit periaatteessa ees tarvii mennä sinne ydinkeskustaan.. Kun tuut sieltä teiltä päin, niin sähän voit ajaa siitä Rautatieaseman vierestä ja sitte sieltä kääntyä Koulukadulle, mennä sitä rantaan asti ja sitte kääntyä Linnankadulle :)
Niiii mut eerikinkadulle mun on tarkotus mennä :D Sinne ei tunnu pääsevän mitenkään :O Varsinkaan ku se on siinä hansan edessä...

Niiii mut eerikinkadulle mun on tarkotus mennä :D Sinne ei tunnu pääsevän mitenkään :O Varsinkaan ku se on siinä hansan edessä...
No ei sinne kyllä oikee autolla pääse.. Sitte, että löytäis vielä parkkiksen jostain, jostai ei joutuis pulittaan itteään kipeeksi, nii onkin seuraava ongelma.
Ja mää neuvoin hienosti taas, ethän sä voi Koulukadulle kääntyä, kun tulet, sehän on toiseen suuntaan ykssuuntanen :D Mut puistokadulle ja sieltä rantaa, linnakadulle, sit siitä sinne Koulukadulle takasin päin, Eerikinkatu on Koulukadun poikkikatu.

Tai jotenkin, noin mä lähtisin ehkä koittaan, ettei tarvis ihan siellä keskustassa törppöillä :D

Nyt on pakko mennä sitä kakkua vääntämään, pääsee sit suihkuun ja lähtemään anoppilaan, jossa ne juhlat pidetään..

Viimeksi muokattu:
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;28058631:
No ei sinne kyllä oikee autolla pääse.. Sitte, että löytäis vielä parkkiksen jostain, jostai ei joutuis pulittaan itteään kipeeksi, nii onkin seuraava ongelma.
Ja mää neuvoin hienosti taas, ethän sä voi Koulukadulle kääntyä, kun tulet, sehän on toiseen suuntaan ykssuuntanen :D Mut puistokadulle ja sieltä rantaa, linnakadulle, sit siitä sinne Koulukadulle takasin päin, Eerikinkatu on Koulukadun poikkikatu.

kahvikirahvi
Huomenta päivää, jösses mikä yö taas. Tänään illalla yritän muistaa antaa pp.lle särkylääkettä ennen nukkumaanmenoa, oli taas semmosta huutoa ja kitinää ja pyörimistä koko yö :kieh:

Huomenta mhdm:wave:

mites on lauantai aamu lähtenyt käyntiin? mun pitäs tästä suoriutua liikenteeseen jossain vaiheessa,vähän kyllä hitaasti aamu käynnistynyt:D
Mulle harvinaisesti käynnistynyt tämä aamu - vieläkin sängyssä! :O
Normaalisti olisin ollut menossa jo ainakin puoli tuntia, mutta tänään on harvinainen venymis-vanumis-päivä...

Jaahas,naama on sen verran kondiksessa että kehtaa lähteä ihmisten ilmoille joten minäpä starttaan kaarani ja lähden katsomaan mitä kotiin kannettavaa sieltä reissulta löytäis vai löytääkö yhtikäs mitään.

Palataan:wave:

IhanaValo
Mietin tässä sitä kampaaja-lahjakorttia jonka sain..uskaltaisko vaan mennä ja sanoa että mikä heijän mielestään sopis miulle niin siitä vaan..? En yhtään tiedä millainen paikka tuo ees on, oikeestaan viimeset 10v. oon käyny miehen siskon luona hiuksia leikkuuttamassa, ite värjänny..ja sitä ennen äitini leikkeli minkä tarvis, pitkään miulla olikin melkolailla "luonnontilassa" tää pehko.
Nyt on sit järkytys jonnekin "oikeeseen" kampaamoon mennä.

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä