hyväMää uskon fami ja TB teitä paljon mielummin kun peiliäni :kiss:
Hyvää yötä namuselle!
Voi possu raukka Mua ei naurata, sääli tulee.
Auton vai possun?Nain tämän kanssa. Nyt nukkumaan!
voi volvo parkaa vai villisika parkaaNäin tämän kanssa. Nyt nukkumaan!
nylkyttäähän ne koiratkin milloin mitäkinVoi possu raukka Mua ei naurata, sääli tulee.
Olisi edes yrittanyt Saabia! suappi eesta ja suappi takkaa...
*pyrskis*Olisi edes yrittanyt Saabia! suappi eesta ja suappi takkaa...
Taalla on tilaa...Kyllä mä lähen kans nukkumaan. Yksin mutta ei se auta ,mentävä se on.
Hyvää yötä kaikille:kiss:
Onnittelut!! :flower:kukaan ei nuku... päästiin 16toista päivän puoleen ja se on miun syntymäpäivä!
Onneakukaan ei nuku... päästiin 16toista päivän puoleen ja se on miun syntymäpäivä!
Hyvää synttäriä :kiss:kukaan ei nuku... päästiin 16toista päivän puoleen ja se on miun syntymäpäivä!
Kauniita unia, murunen!Ja hyvää yötä kaikille :kiss:
kukaan ei nuku... päästiin 16toista päivän puoleen ja se on miun syntymäpäivä!
:hug: KiitosHyvää synttäriä :kiss:
Hyvinhän tästä ymmärtää, että joku sun hoitosi on tulossa antamaan munaa viikonlopun jälkeen ja pelkäät ettei se tuukaan kuitenkaanmiksi ihmismieli=mun mieli on sellanen että kun tiedän että asiat ovat ihan hyvin(tietyn asian suhteen) niin silti vaan pääkoppa jurnuttaa ja miettii että jos ja jos....miksi ei voi vaan uskoa että homma on kondiksessa ja nauttis olostaan?! jotenkin ei usko asiaa ennen kun se tosiaan on siinä ns.käsillä.
Juu juu,anteeksi taas kun ääneen pohdin omiani joista kukaan ei mitään ymmärrä.
Heh oletko HIEMAN hyväuskoinen Tyttärellä on poikaystävä ja keksinyt tuon tarinan, että saa poikaystävänsä teille samaan sänkyyn harrastamaan seksiään kanssaan...Tytar Nro 2:n kaveri on tulossa yoksi... ei ole kuulemma yopaikkaa, kun aiti heitti ulos. 17-vuotias kloppi, viime viikonloppunakin sama juttu. Ls-ilmoituksella ei ole mitaan voimaa, tyyppi odottelee omaa asuntoa. Mitapa tassa muutakaan voi, kuin sanoa, etta tulkoon tanne nukkumaan?