Sangria
Just se, nasan sivuilta näkee livenäai meteoriitiohjelma?
Just se, nasan sivuilta näkee livenäai meteoriitiohjelma?
*kaula tuntuu mmmmmm märältä*nuolaisee notkealla kielellään*
täällähän meni nyt ihan nuolemiseks...
tääki haluu tuhmia juttuja
Tuo on aika tyypillista tietynlaisille ihmisille. Opettele siita tietoisesti eroon.miksi ihmismieli=mun mieli on sellanen että kun tiedän että asiat ovat ihan hyvin(tietyn asian suhteen) niin silti vaan pääkoppa jurnuttaa ja miettii että jos ja jos....miksi ei voi vaan uskoa että homma on kondiksessa ja nauttis olostaan?! jotenkin ei usko asiaa ennen kun se tosiaan on siinä ns.käsillä.
Juu juu,anteeksi taas kun ääneen pohdin omiani joista kukaan ei mitään ymmärrä.
Ei ois Jonnesta sillon Negative-uran alussa tienny et sehän muuttuu ihan miehen näköseks lopulta.. Ei Cheekkikään paha oo, tosin vähän turhan sliipattu jotenkin..
Mä tykkään molemmista.Ei ois Jonnesta sillon Negative-uran alussa tienny et sehän muuttuu ihan miehen näköseks lopulta.. Ei Cheekkikään paha oo, tosin vähän turhan sliipattu jotenkin..
No ei, lahjakkaita miehenalkuja molemmat
miten se onnistuu?Tuo on aika tyypillista tietynlaisille ihmisille. Opettele siita tietoisesti eroon.
tosi kurjaa :hug:Josses... kuinka voi ihmispentu olla nain vasynyt? Mitaan en ole tehnyt koko paivana, kun ei ole jaksanut, eilinenkin meni ihan zombina. Ei kiva.
Jaa-a, riippuu ihmisesta. Ensin pitaa selvittaa mista moinen johtuu ja sitten ruveta tyostamaan asiaan.miten se onnistuu?
tää on ihan outo ja uusi piirre mussa....en ole havainnut ennen tälläistä
toi on hyvä ihan vaan "muutaman" kerran katsonut tuonkinRadio Millennium: Ei enää pelitä - YouTube
Mie vaan tätä samaa vanhaa jaksan linkittää..mut tää on vaan niin hassu. Tuo Tähkä-hahmo
luulen tietäväni mistä johtuu koska tiedän ajankohdan millon tämä piirre tullutJaa-a, riippuu ihmisesta. Ensin pitaa selvittaa mista moinen johtuu ja sitten ruveta tyostamaan asiaan.
tulipa vaan mieleeni että mistä tuo ylempi nyt nuolee :O