Varmaan tietää
Kyllä yleensä ylipainoiset tietää, mutta ei huvita tehdä asian eteen mitään. Joutuisi luopumaan niin monesta herkusta ja sehän ei käy päinsä.tästä kyllä paistaa läpi että et tiedä :/
Kyllä yleensä ylipainoiset tietää, mutta ei huvita tehdä asian eteen mitään. Joutuisi luopumaan niin monesta herkusta ja sehän ei käy päinsä.tästä kyllä paistaa läpi että et tiedä :/
mutta vaikka laihduttaski välillä on lupa herkutella ja herkutella voi kohtuudella normipainon rajoissa mut eriasia sit se tajuton lappaminen suuhunAlkuperäinen kirjoittaja Varmaan tietää;28049995:Kyllä yleensä ylipainoiset tietää, mutta ei huvita tehdä asian eteen mitään. Joutuisi luopumaan niin monesta herkusta ja sehän ei käy päinsä.
Kyllä minäkin tiedän tasan tarkkaan miten pitäisi syödä. Mutta enpä syö. Tällä taustalla elämäntanpamuutos ei ole niin yksinkertainen juttu.tästä kyllä paistaa läpi että et tiedä :/
Notta.Jotkut valehtelee ja jotkut ei. Itte kuulun noihin jälkimmäisiin. Kyllä mä tiän syöväni liikaa ja vääriä aineksia enkä mä sitä kiellä. Ei vain huvita tehdä asialle mitää.
Sen verran oon kuitenkin saanu itteä niskasta kii, että oon ollu vuoden alusta asti herkuttomalla (ei karkkia, suklaata, sipsiä, pullaa yms.) koska menin sellaasen lupaamaan faces. Tuli 51 tykkäystä siihen päivitykseen eli tuon verran herkuttomia päiviä ja ne loppuu ens viikolla. En kyllä ajatellu senkää jälkeen ruveta kaksin käsin kiskomaan herkkuja. Merkkareita on kuitenki pakko ostaa. Painosta en tiä mikä on nyt tarkalleeen, mutta housuista oon huomannu että kyllä se tippunu on ainaki vähä.
Se on kyllä typerää, että jotkut luulee ylipainoosten syövän aina. Muka vedetään koko ajan jotaki ja joka päivä noin. No mä oon itte asias syöny tänään yhden sämpylän levitteellä, broilerleikkeellä ja juustolla sekä muutaman pastillin. Mä en ikinä voisi syödä esim. suklaalevyä kerralla tai litraa jäätelöä. En vaan pystyysi, mutta kyllä jotkut hoikat pystyy tuohon.
Tuli tästä mieleen, että noita päivittäisiä kalorisuosituksia vois kyllä jo joku laitos päivittää. Miesten suosituksesta en tiedä, mutta veikkaisin että suurin osa naisista ei kuluta 2000:ta kaloria päivässä. Onkohan tämä harhaanjohtava suositus osasyy siihen, että kansa lihoo?Tossa taas tullaan siihen että, jos perusaineen vaihdunta on vaikka 2000kcl iin terveellisesti ja järkevästi kotiruokaa syömällä siihen joutuu oikeasti syömään.. ja lihominen vaatii aina ylittämään kulutuksen eli jo siihen että lihoo kuukaudessa 1kg vaaditaan ylittämään tuo normaali kulutus 233kalorilla.. eli joudutaakin jo syömään 2233 kaloria.. mikä on ruuaksi muutettuna paljon.
Niin eihän toki oo mitää vaikutusta sillä, että sä oot monta kertaa ollu vittumaanen mua kohtaan. Sä oot yks tyyppejä joita en voi sietää tällä palstalla. Mene muualle tuon läskifobias kans.sun kohalla ei ainakaan pidä sanonta lihavat on lepposia..
Mä kysyin asiallisesti sä aloit haistattelee.rauhotu :O
On lupa ja itselläni on laihdutus vasta alkanut, mutta kerran kuukaudessa meinaan palata hetkeksi vanhoihin tapoihin ja annan itselleni luvan eli syön puolikkaan rasvaisen pizzan tai teen kunnon kermaperunoita. Laihdutusta takana vasta 5 viikkoa ja vielä en ole entiseen palannut edes sillä pizzalla. Helpompaa ollut kun ensin ajattelin, kunhan ei kasvata nälkää liian kauan jolloin menisi sitten vaikka jääkaapin kahvakinmutta vaikka laihduttaski välillä on lupa herkutella ja herkutella voi kohtuudella normipainon rajoissa mut eriasia sit se tajuton lappaminen suuhun
ja sä et oo koskaan avautunu?heheeheh. mulla ei ole läskifobiaaNiin eihän toki oo mitää vaikutusta sillä, että sä oot monta kertaa ollu vittumaanen mua kohtaan. Sä oot yks tyyppejä joita en voi sietää tällä palstalla. Mene muualle tuon läskifobias kans.
Notta. Pelle.Niin eihän toki oo mitää vaikutusta sillä, että sä oot monta kertaa ollu vittumaanen mua kohtaan. Sä oot yks tyyppejä joita en voi sietää tällä palstalla. Mene muualle tuon läskifobias kans.
ihan hyvä että välillä herkuttelet.laihiksella pitääkin välillä pistää vähän aineenvaihduntaa sekaisin ja syödä sitten vähän enemmän ja herkutellen Nälkä ei tuu kun muistat syödä useamman kerran päivässä.Tsemppiä laihdutukseenAlkuperäinen kirjoittaja Varmaan tietää;28050029:On lupa ja itselläni on laihdutus vasta alkanut, mutta kerran kuukaudessa meinaan palata hetkeksi vanhoihin tapoihin ja annan itselleni luvan eli syön puolikkaan rasvaisen pizzan tai teen kunnon kermaperunoita. Laihdutusta takana vasta 5 viikkoa ja vielä en ole entiseen palannut edes sillä pizzalla. Helpompaa ollut kun ensin ajattelin, kunhan ei kasvata nälkää liian kauan jolloin menisi sitten vaikka jääkaapin kahvakin
Samaa mieltä. Noi on joltain semmoiselta ajalta, kun ei ensin istuttu autossa että päästään töihin istumaan, josta auton kautta kotiin sohvalle istumaan. Mulla (normipaino, oon aika lyhyt) kuluu ehkä treenipäivinä toi 2000, lepopäivänä ehkä 1500, vaikka mä kuljen pyörällä työmatkat ja muutenkin 2 pienen lapsen kans tulee puuhasteltua pihalla joka päivä.Tuli tästä mieleen, että noita päivittäisiä kalorisuosituksia vois kyllä jo joku laitos päivittää. Miesten suosituksesta en tiedä, mutta veikkaisin että suurin osa naisista ei kuluta 2000:ta kaloria päivässä. Onkohan tämä harhaanjohtava suositus osasyy siihen, että kansa lihoo?
Itse asiassa niistä ihan enineksistäkin löytyy hyviä ja kevyitä vaihtoehtoja kunhan niitä syödään kohtuudella ja ettei 350g lohikeitto ole sitten 2x350g lohikeitto eli ei laiteta kaikkea einestä kuitenkaan banniinkyllä varmati toikin on osasyyllinen, mutta kyllä mä pitäisin nykypäivänä kaikenlaista napostelu pahan alkuna ja juurena.. karkkeja ja herkkuja myydään koko ajan aan enemmän, ja ihan kaupassa ihmisiä seuraamalla näkee että todella monet ei tee en'' ruokaa itse vaan kärryt täyttyy eineksillä..
aivan.. Pizzoja lihiksiä ja hamppareita tässä lähinnä tarkoitin + onhan noi jotkut pasta annoksetkin melko kalori pitoisia.. helposti menee 50% päivä energiantarpeesta kun tollasen kylkeen iskee pari desiä maitoa ja muutaman leivän..Alkuperäinen kirjoittaja Eineksiä on myös hyviä;28050266:Itse asiassa niistä ihan enineksistäkin löytyy hyviä ja kevyitä vaihtoehtoja kunhan niitä syödään kohtuudella ja ettei 350g lohikeitto ole sitten 2x350g lohikeitto eli ei laiteta kaikkea einestä kuitenkaan banniin
Ja ylipäänsä syöminen on yhdistetty ihan kaikkeen. Joka paikasta saa take awaytä, leffassa tärkeintä on se saavillinen poppareita ja kilo karkkia... satun monesti lähikauppaan yhtä aikaa kun alakoululaiset pääsee koulusta, ja se mässyn määrä on ihan järkyttävä mitä heidän mukaansa sieltä lähtee. Ja energiajuomat päälle.kyllä varmati toikin on osasyyllinen, mutta kyllä mä pitäisin nykypäivänä kaikenlaista napostelu pahan alkuna ja juurena.. karkkeja ja herkkuja myydään koko ajan aan enemmän, ja ihan kaupassa ihmisiä seuraamalla näkee että todella monet ei tee en'' ruokaa itse vaan kärryt täyttyy eineksillä..
Löytyy toki, mutta esim. jotkut kaupan lihapiirakat on aivan vihoviimeinen keksintö. Ravintoarvo 0, rasvaa 100% Kotitekoinenkaan ei mikään terveysruoka ole, mutta parempi kuitenkin.Alkuperäinen kirjoittaja Eineksiä on myös hyviä;28050266:Itse asiassa niistä ihan enineksistäkin löytyy hyviä ja kevyitä vaihtoehtoja kunhan niitä syödään kohtuudella ja ettei 350g lohikeitto ole sitten 2x350g lohikeitto eli ei laiteta kaikkea einestä kuitenkaan banniin
Itse huijaan itseäni paremmasta kahvista kun keittää tavallista kahvia ja vaahdottaa siihen rasvatonta maitoa päälle. Ihan kun capuccino ja kaloreita tuskin lainkaan Näyttää kupissa hyvältäEikä muuten ole ollut hyvä juttu nämä trendikahvipaikatkaan..
vertaa suodatinkahvi 0.3kcl vs Capuccino 50 kcl Suklaakahvi140 kcl .. <- noi yhden kahvilan nnoksista
Kahvi"kupin" pitää tosiaan kans olla saavi nykyään - joku Starbucksin iso latte on varmaan puolet päivän kaloreista Ja sitte on tietty nää makusiirappi-ja-kermavaahtoa-päälle-kahvit, joissa on kerman ja sokerin lisäksi ehkä ruokalusikallinen sitä kahvia. Oli se ennen helppoa kun kaupungissa oli yks kahvila josta sai tasan yhtä kahvia, ja sekin meni kiinni klo 17.00Eikä muuten ole ollut hyvä juttu nämä trendikahvipaikatkaan..
vertaa suodatinkahvi 0.3kcl vs Capuccino 50 kcl Suklaakahvi140 kcl .. <- noi yhden kahvilan nnoksista