The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Ei kaikki ikävä kyllä käy, henkilökohtaisesti. Mutta joustaminen on monasti hyvän ihmisen merkki :LOL:
Niin siis en nyt puhunut silmien väristä :D


Ai niin meidän paikkakunnalla Lidlissä on yksi naismyyjä jolla on aivan mielettömät silmät. Toissakerralla kun käväsin sanoin niistä hälle kesken rahojen laskun niin sillä meni pasmat sekaisin :D Iso virne ja "onpas teillä erikoiset silmät"
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
Oliskoha tuo nukuksimaan menon aika, ku luen edelleen aina väärin tuon Hyväksyykö koraani tasa-arvon? = Hyväksyykö koirani tasa-arvon? :ashamed:

Joo, välistä vaaleen vihreet silimät, tummalla renkaalla.
Silmien ympärillä ? :D

Minen haluais vielä nukkuun mutten jaksanut alkaa katsomaan mitään leffaakaan... blääh... Huomenna tyhmä päivä koulussa ja blargh...
 
  • Tykkää
Reactions: TrueBlood
kahvikirahvi
Nyt alkaa paa hylkia kaikkea alyllista tietoa... Nappasin lihasrelaksantin unilaakkeeksi, on nimittain niin tyhma paa Morriganilla, etta kun kroppa on rento, paakin luulee olevansa rento ja aivo nukahduttaa koko otuksen. :D

Sita odotellessa...
Mää en oo mistään älyllisestä tiedosta kuullutkaan, ehkä se on liian painava mun hissiin :confused:
 
Mää en oo mistään älyllisestä tiedosta kuullutkaan, ehkä se on liian painava mun hissiin :confused:
Katsopas, mina saan kylla paahani tietoa, mutta ei se alylliseksi muutu. :D Yritys on kylla kova...

Nyt pitaa yrittaa, josko saisi kiinni NukkuMatin viitan liepeesta tai jostain ulokkeesta. Oita! :wave:

Jos ei onnistu, loydyn taas taalta :saint:
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
Niin siis en nyt puhunut silmien väristä :D


Ai niin meidän paikkakunnalla Lidlissä on yksi naismyyjä jolla on aivan mielettömät silmät. Toissakerralla kun käväsin sanoin niistä hälle kesken rahojen laskun niin sillä meni pasmat sekaisin :D Iso virne ja "onpas teillä erikoiset silmät"
mä puhuin :D

kauniisti sanottu ja saattaishan siinä häkeltyä kun asiakas yhtäkkiä tuollain sanoo :)
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä