The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Tilulilulei taas:)

Ei oo paljon liikettä täällä ollut.
Mä kävin kiertää kaikki paikat ettimäs tiettyä ostosta mutta eihän täällä mitään ole:kieh: ruokakaupastakin pääsin hyvin pienillä ostoksilla,oon ruvennut pihistelee jo ruokaostoksissakin. Nyt pitäs jotain sapuskaa kai tehdä.
 
kahvikirahvi
Oottekin kehdannu noin monta sivua kirjotella tänne juttuja ilman meitä, munhan täytyy istua tässä koko ilta että saan teidät kiinni |O
Taidan joutua tsihauttamaan samalla ko luen mitä ootte höpötelly täällä.

Ja sirahvi kotiutu juuri äsken reissussa rähjääntyneenä, onnellisena RR:n kuumaa laulajaa ja kitaristia eturivissä kätelleenä ja Save the nation-plektran omistajana!
 
Oottekin kehdannu noin monta sivua kirjotella tänne juttuja ilman meitä, munhan täytyy istua tässä koko ilta että saan teidät kiinni |O
Taidan joutua tsihauttamaan samalla ko luen mitä ootte höpötelly täällä.

Ja sirahvi kotiutu juuri äsken reissussa rähjääntyneenä, onnellisena RR:n kuumaa laulajaa ja kitaristia eturivissä kätelleenä ja Save the nation-plektran omistajana!
:wave:

Kyllä meijän piti viihyttää itteemme ja toisiamme täällä kun te olitte huvittelemassa:D Oli meilläkin hauskaa:)

Mä voin kuvitella että siellä on kuola valunut teijän suupielistä koko illan ja vielä kotimatkallakin:D Kiva kun oli mieleenpainuva reissu:)
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
kahvikirahvi
:wave:

Kyllä meijän piti viihyttää itteemme ja toisiamme täällä kun te olitte huvittelemassa:D Oli meilläkin hauskaa:)

Mä voin kuvitella että siellä on kuola valunut teijän suupielistä koko illan ja vielä kotimatkallakin:D Kiva kun oli mieleenpainuva reissu:)
Kyllä sitä laulajaa tuijotellessa valu varmaan muualta ku suunpielestä.. :D Kitaristi tuijotteli Alastuloa lähes koko keikan mitä me siinä eturivissä hilluttiin ja soiton loppumisen jälkeen se tuli lavan reunalle kätteleen meitä ja ojensi Alastulolle plektran :)
 
Kyllä sitä laulajaa tuijotellessa valu varmaan muualta ku suunpielestä.. :D Kitaristi tuijotteli Alastuloa lähes koko keikan mitä me siinä eturivissä hilluttiin ja soiton loppumisen jälkeen se tuli lavan reunalle kätteleen meitä ja ojensi Alastulolle plektran :)
Valu varmasti juu....

ei sentäs jatkoille teitä pyytänyt:D vai? Minkäsnäkönen se kitaristi sitten on.Mä tahon tietää.
 
kahvikirahvi
:) Aika babyface mut tuo laulaja kyllä ihan...ei ihme jos valu vähän enempikin jostain:D
Joo se laulaja on kuuma! Ja ne veti ihan helvetin hyvän keikan hauskoilla välipuheilla että sai ihan vatta kippurassa nauraa siellä niitten jutuille. Kaikki mun lempibiisit soi siellä ja ja, ai että. Oon ihan fiiliksissä vieläkin ettei oikein sanottuakaan saa miten hyvä keikka oli! Meen kyllä kaikille niitten keikoille mitä ne Suomessa vetää.

Ja varsinkin tätä odotin niin innolla, hyvä että housuissani pysyin kun ne alko soittaan tätä :D

Royal Republic - Addictive (acoustic) - YouTube
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä