nyt sulle tulee pöhonko täällä kukaan muu enää yöppärissä vai olenko mä ainoa? pitäs ruveta pukee ja lähtee kai liikenteeseen pikkusen. Jottain tarttis tehäkin.
mä kävin jo ruokakaupassakin
nyt sulle tulee pöhonko täällä kukaan muu enää yöppärissä vai olenko mä ainoa? pitäs ruveta pukee ja lähtee kai liikenteeseen pikkusen. Jottain tarttis tehäkin.
No sä oot herännykki varmaan joskus 5aikaan ,mä menin nukkumaanki vasta 3jälkeen.nyt sulle tulee pöh
mä kävin jo ruokakaupassakin
kaheksan aikaan tuli lapset herättelemään, ne haluaa aina kattoa lastenohjelmia äidin vieressäNo sä oot herännykki varmaan joskus 5aikaan ,mä menin nukkumaanki vasta 3jälkeen.
mikset käynyt mulle samalla kaupassa*möhpöh*
:heart: *huokailee*kaheksan aikaan tuli lapset herättelemään, ne haluaa aina kattoa lastenohjelmia äidin vieressä
etpä laittanu kauppalistaa
Mie kävin just kävellen kaupassa hakemassa kanakeitto aineksetonko täällä kukaan muu enää yöppärissä vai olenko mä ainoa? pitäs ruveta pukee ja lähtee kai liikenteeseen pikkusen. Jottain tarttis tehäkin.
vähänkö oot ollut reipasPari tuntia kuntoilua, pari litraa vettä ja porkkana.
Joo niin oon! Ja arvaa kuin hyvä olo tommosesta tulee! Painokin tipahti varmaan 5 kiloovähänkö oot ollut reipas
ohoh, mulla on vasta -4Joo niin oon! Ja arvaa kuin hyvä olo tommosesta tulee! Painokin tipahti varmaan 5 kiloo
Toihan on hyvin ei ihan viittä ole näköjäs mulla lähteny. 56kg paino nyt. Mun painohan käväs kuudessa kympissä joku aika sit.ohoh, mulla on vasta -4
ihan hyvin on lähteny mutta vielä mulla on matkaa tavoitteeseenToihan on hyvin ei ihan viittä ole näköjäs mulla lähteny. 56kg paino nyt. Mun painohan käväs kuudessa kympissä joku aika sit.
Viel on aikaa...koskas se oli se päivä ku sovittiinihan hyvin on lähteny mutta vielä mulla on matkaa tavoitteeseen
Juu todellakin ja se tsemppaa hyvin jatkamaan samalla tavallaTulee itellä hyvä fiilis kun näkyy puntarilla se että ruokavalion muutos ja liikunan lisääminen auttaa
wappuna on tuomion päiväViel on aikaa...koskas se oli se päivä ku sovittiin
Niihän se olikin, rupesin miettii et oliko se vappu vai pääsiäinen.wappuna on tuomion päivä
Tää odottaa että pulla taikina kohoo että saapi laskiaispulla :snotty:*istuu maalit paassa ja odottelee, etta paasee huuhtomaan*