koiralla vauvan kasvot

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ihqu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Hui! Musta jotenkin pelottavan näköinen. Ei todellakaan söpö omaan silmään. Koirannäköset koirat on söpöjä ja vauvan näköset vauvat on söpöjä muttei toisinpäin.
 
Hui! Musta jotenkin pelottavan näköinen. Ei todellakaan söpö omaan silmään. Koirannäköset koirat on söpöjä ja vauvan näköset vauvat on söpöjä muttei toisinpäin.

Mullakin meni sellaisia inhon väristyksiä pitkin niskaa. :O
En haluaisi katsella tuollaista enää, näyttää joltain apinan ja koiran fuusiolta.
 
Snow.jpg
 
Mie en ymmärrä kyllä ollenkaan mikä tekee tuosta koirasta jotenkin ihmismäisennäköisen tai söpön/ruman? Ihan normaalin näköinen suklaanvärinen koira jolla on vaaleahkot silmät.
 

Similar threads

Yhteistyössä