"Se Oikea", eikö tuollaseen uskominen ole

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pöyristynyt
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pöyristynyt

Vieras
yhtä naurettavaa kuin keijuihin tai Jeesukseen uskominen. Toki jokainen uskoo mihin haluaa jos se piristää elämää, mutta .. :headwall: Aikuiset ihmiset kieli vyön alla metsästää "sitä oikeaa". Jotkut hehkuttavat löytäneensä "sen oikean", sama kuin joku hehkuttaisi löytäneensä sateenkaaren päästä aarrearkun. Välillä tulee mieleen että onko tuollasilla romantikoilla jäänyt henkinen kehitys lapsen saappaisiin. Toki lasten juttuja on erittäin mukava kuunnella, mutta aikuisten ihmisten suusta sitä kuvittelisi kuulevansa hieman totuudellisempaa turinointia.

Ja ei, en ole kateellinen, mutta väitän että mieheni on vain mies, ei mikään "se oikea", vaan se on kanssani nyt koska olemme nyt niin päättäneet, mutta yhtälailla siinä vois olla joku toinen, tai ei ketään. :D

En usko siihen oikeaan. On paljon ihmisiä joiden kanssa on kemiaa, toisten kanssa homma toimii paremmin, toisten huonommin. Toisaalta musta on kyllä kiva ajatella et useita vuosia yhdessä olleet parit ajattelevat et toinen on niille se oikea. Eikä niin et no toi nyt on vaan joku jonka kanssa synkkaa suht jees.

• Tykkää
Reactions: Data
[QUOTE="mamm";28014271]uskon että meidän oli tarkoitus löytää toisemme. ärsyttääkö?[/QUOTE]

Ei ärsytä, tunnen myötähäpeää ja jonkinlaista sääliä. :D
Saanko kysyä miksi uskot noin, tuoko se teidän suhteeseen jotain pikanttia lisämakua?

love-is-291.jpg

• Tykkää
Reactions: Data
Miten määrittelet sen oikean? Siitä tästä on kysymys.

Jos kysyisit uskovatko ihmiset erinomaiseen kumppaniin vai tyytyvätkö välttävään, niin vastaukset olisivat erilaisia.

Astrolabe on minulle se oikea. Tunnen niin, mielestäni tässä on kyse subjektiivisesta kokemuksesta.
Juuri näin. Mulle edesmennyt avomieheni oli Se Oikea. Kuopukseni isä taas ei ollut, vaikka häntäkin toki aikoinaan varsin paljon rakastin. Mutta Se Oikea hän ei mulle koskaan ollut enkä olisi alkanut hänen kanssaan seurustelemaankaan, jos avomieheni ei olisi kuollut.

Toisaalta en nyt tiedä, oliko avomiehenikään mulle Se Oikea. On nimittäin olemassa toinenkin mies, joka voisi olla mulle Se Oikea. Mutta silloinhan olisi Ne Oikeat eikä kukaan voisi olla Se Oikea :D

Ei kukaan oikeasti usko mihinkään "siihen oikeaan". Luulitko sä oikeasti niin? Siis olit ihan tosissasi? :D :D Pitäisikö sun vähän miettiä, että milloin puhutaan kielikuvilla ja vertauksilla, ja milloin puhutaan faktaa?!

Jos maailmassa kuvitteellisesti olisi jokaiselle se yksi oikea, niin harva täällä sen löytäisi. Sinunkin omasi saattaisi olla Borneon viidakossa Duncanin kylän kaislamajassa...

Haloo helsinki sun kanssas!!

[QUOTE="vieras";28014374]Ei kukaan oikeasti usko mihinkään "siihen oikeaan". Luulitko sä oikeasti niin? Siis olit ihan tosissasi? :D :D Pitäisikö sun vähän miettiä, että milloin puhutaan kielikuvilla ja vertauksilla, ja milloin puhutaan faktaa?!

Jos maailmassa kuvitteellisesti olisi jokaiselle se yksi oikea, niin harva täällä sen löytäisi. Sinunkin omasi saattaisi olla Borneon viidakossa Duncanin kylän kaislamajassa...

Haloo helsinki sun kanssas!![/QUOTE]

Ihan tosissani, kyllä tuollasia tolloja on jotka uskoo juuri noin. Sehän tässä juuri niin naurettavaa onkin. :D

Alkuperäinen kirjoittaja pöyristynyt;28014399:
Ihan tosissani, kyllä tuollasia tolloja on jotka uskoo juuri noin. Sehän tässä juuri niin naurettavaa onkin. :D

Uskovathan ihmiset naurettaviin asioihin muutenkin. Jotkut jopa luokkayhteiskunnan loppuun tai joulupukkiin. Antaa uskoa, jos se ei vahingoita muita.

• Tykkää
Reactions: BootyPeppi
Alkuperäinen kirjoittaja pöyristynyt;28014412:
Tää on just tätä. :D
Siis en mäkään metsästänyt mitään, ja nyt elän tuon mieheni kanssa, mutta en mä menis kellekään ääneen sanomaan että "se oikea käveli vastaan".
no mulla se käveli kirjaimellisesti. että senkun hekottelet ja hihittelet.

Yhteistyössä