Suostuisitko seksiin tuntemattoman kanssa yhden kerran jos saisit siitä 100 000e?

  • Viestiketjun aloittaja Tällasta
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
No itseni tuntien se menisi niin, että tuhlailisin rahojani (joilla en kuitenkaan mitään hirveän järkevää, esim. sitä asuntoa saisi), parin vuoden päästä olisin jo rahaton ja muistelisin kaihoisasti rahojani.
Tuo summa on vaan niin ärsyttävä, ei pieni eikä iso.

Enkä kyllä edelleenkään usko, että mielestäni pantavat maksaisivat seksistä, tai edes omistaisivat tuon verran täysin ylimääräistä.
Toisekseen olisin silloin jonkun "omaisuutta" ja sen toisen pitäisi saada mielestään vastinetta rahoillensa.

Mua ahdistaa ajatuskin siitä, että mulla olisi "liikaa" rahaa.
Usko tai älä, mutta sellaisetkin miehet joilla riittää naisia vaikka joka sormelle maksavat toisinaan seksistä.
 
ylläripylläri
Tässä elämän tilanteessa en kyllä suostuisi.

Jos olisin sinkku, niin sanottava on, että ehkä sitten jos saisin eka katsoa ukon pärstän ja se on ok ja siinä alkuvaiheessa rajattaisiin mihin kaikkeen touhuihin joutuu. Jos joutuisi johonkin vähänkin epämiellyttävään, niin en suostuisi. Jos mies on törkeä läskikasa, niin en suostuisi. Ja juu, tekopyhää tai ei, niin raha ei ole elämässä tärkeintä. Ja sitä on muutenkin ihan tarpeeksi :p
 
Käytännön tasolla epäilisin ihan helvetisti, että saadaanko me sitä rahaa sitten loppujen lopuksi, eiköhän tuo nyt olisi vain jotain sairasta kusetusta. Mutta olettaen nyt, että joku miljonääri olisi oikeasti ihan hiton ihastunut, niin mielelläni sitten voisi tehdä temput sen 5-20 kertaa, että pääsisi vähän rahalla mälläämään.
 
a) pelkään sukupuolitauteja, enkä vain vähäisessä määrin, vaan sen verran että pahoina aikoina se on horjuttanut mielenterveyttä.
b) seksi on yliarvostettua
c) ei tee mieli pettää aviomiestä
d) ja jos joku tulisi tarjoamaan 100 000 euroa varvista, niin epäilisin vakavasti tyypin mielenterveyttä. Ensimmäinen oletus ei muutenkaan olisi että tämä ihminen on ihan tosissaan ja kohta saa rahaa taskuun
 
"vieras"
Riippuu kuka kyseessä, mutta jos ei olisi mikään vastenmielinen tms niin enköhän mä suostuisi ja aika varmasti miehenikin luovuttaisi jos mulle olisi ok. Mä myisin mun miehen illaksi tuohon hintaan. :LOL:
Aika iso raha jostain yhdestä panosta millä nyt ei mulle ole mitään merkitystä jos asia on miehen kanssa sovittu ja molemmille 100% ok. Minkään vanhan 200kg hikiukon kanssa kyllä en todellakaan lähtisi!
Peesaan :) eihän sillä asuntoa saa, mutta saa sillä ainakin puolet maksettua kivasta omakotitalosta. Mikä jottei. En mä niin fiini ole ettenkö vois.
 
Aika pieni summa..en oikein usko....
Mutta en ajatellut asiaa ollenkaan niin, etteikö puolison kanssa tuosta neuvoteltais mikäli nyt edes harkitsee moista.

Eli ei näin:

Siltikin, vaikka olisi vaimo ja lapsia ja tietäisit vaimon jättävän sinut teon takia? Valitsisit mieluummin 100 000 e elämän ja rikkoutuneen perheen kuin ehjän perheen ja 0e? .
 
"Joo"
Toki suostuisin.
Tosin laittaisin vähän ehtoja ensin, esim. ei sm-seksiä, ei satuttamista, ei anaalia, kortsua ehdottomasti käytettävä.
Ja keskustelisin asiasta mieheni kanssa eka, mutta uskonpa että sekin suostuisi. :D
 
"mö"
Hetken jouduin miettimään... mutta luulen, että suostuisin ja mieheni myös. Se että meidän elämä olisi tuollaisen summan jälkeen niiiiiin paljon helpompaa, että riittäisi kipurahaksi yhdestä pettämiskerrasta.
 
"hmmm"
[QUOTE="mö";28015046]Hetken jouduin miettimään... mutta luulen, että suostuisin ja mieheni myös. Se että meidän elämä olisi tuollaisen summan jälkeen niiiiiin paljon helpompaa, että riittäisi kipurahaksi yhdestä pettämiskerrasta.[/QUOTE]

Eihän yhdessä sovittu seksi vieraan kanssa ole pettämistä. Tai selitä miten se olisi? Mieti sanaa "pettää" ja miksi sitä kutsutaan pettämiseksi.
 
"wiona"
Suostuisin ja varmasti miehenikin suostuisi tuohon, koska ollaan joka tapauksessa jo koitettu kimppaa ja puhuttu kolmannesta pyörästä. Varmaan hinnan vois tiputtaa vaikka kymppitonnilla, jos mies pääsis kimppaan mukaan :D

Ainoa, että vaatisin ensin tonnin ennakkoa, jolla käytäis herra testaamassa kohtuu taudittomaksi ja sen jälkeen eikun leikit pystyyn :D Voisin vaikka latkia pissat koirankupista tuohon hintaan. No problem :D
 
"vieras"
no kyllä suostuisin! Kun kerta kyseessä olisi vain yksi seksikerta ilman minkäänlaista tunnetta, panoksena 100 000e, niin uskon että miehenikin olisi enemmän kuin innoissaan pienestä uhrauksestani :D
 
  • Tykkää
Reactions: astrolabe
Olen joskus kuullut tähän ketjuun sopivan, joskin hiukan ilkeän vitsin:

Öljymiljardööri kiinnittää ravintolassa huomionsa kauniiseen nuoreen naiseen ja kysyy tältä:
-Anteeksi, mutta suostuisitteko viettämään yön kanssani miljoonasta dollarista?
Nainen miettii puoli sekuntia ja vastaa:
-Toki.
Johon miljardööri:
-Entäpä jos maksankin vain viisikymppiä?
Nainen suutahtaa:
-Senkin törkimys, millaisena naisena te minua oikein pidätte!
Miljardööri:
-No mutta neiti hyvä, senhän me jo tiedämme, nyt keskustellaan enää hinnasta...
:LOL:
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: päätön
Mää kyllä voisin suostua tolla hinnalla vaikka naimisissa oonkin ja lapsiakin on. Ja jos kyse olis et miehen pitäis harrastaa seksiä niin kyllä mää suostuisin ilman muuta tuosta summasta, hyvä raha.

Oon varmaan jotenkin kieroutunu kun en osaa edes kuvitella kieltäytyväni jos tollasen summan saisin, enkä kokis itteeni edes mitenkään likaseks (joku mainitsi aikasemmin, että tuntis ittenäs likaseks jos suostuis), kun sais sen rahan niin vois kyllä kaikki inhotukset unohtua aika nopeesti.
 

Yhteistyössä