Suostuisitko seksiin tuntemattoman kanssa yhden kerran jos saisit siitä 100 000e?

  • Viestiketjun aloittaja Tällasta
  • Ensimmäinen viesti
kjmm
Alkuperäinen kirjoittaja Tällasta;28010604:
Suostuisitko seksiin tuntemattoman kanssa yhden kerran jos saisit siitä 100 000e? Mitä luulet suostuisiko miehesi/vaimosi siihen?
Mies varmasti suostuisi siihen että tienaisin 100 000 € suostumalla seksiin, mutta... en suostuisi kenen tahansa kanssa, enkä usko että se onnistuisi mieheltäkään.
 
tuskinpystyisin
Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä;28010646:
Joo et varmaan. Jos eteen lyötäisiin kymmenen sentin korkuinen pino painotuoreita satasia niin etkö suostuisi? Kyllä minä suostuisin.
Siltikin, vaikka olisi vaimo ja lapsia ja tietäisit vaimon jättävän sinut teon takia? Valitsisit mieluummin 100 000 e elämän ja rikkoutuneen perheen kuin ehjän perheen ja 0e? Ei vaimo yhtään ihmettelisi, että olisit 100 000 rikkaampi. Varmasti jossain vaiheessa paljastuisi.

Jos ensin saisi jutella puolison kanssa ja asia olisi molemmin puolin ok. Ajatellen myös, niin että puoliso voisi tehdä saman ja saada sen 100 000. En pystyisi enään jatkamaan miehen kanssa, jos on mennyt rahan takia panemaan jotain toista naista. Mies tuntuisi todella likaiselta. Oma olonikin tuntuisi likaiselta, jos näin etukäteen ajattelen, vaikka mies olisi komea. Vanhan 40-50 vuotiaan parrakkaan isomahaisen miehen kanssa tulisi oikeastaan melkeinpä oksetus. Joutuisin terapiaan sen jälkeen vähintään. Tiedän myös aika varmasti, ettei mies suostuisi, että makaan jonkun toisen kanssa rahan takia. ei vaikka se olisi 100 000. Jos sillä hankkisi vaikka auton, niin miettisin koko ajan autolla ajaessani, että tämä oli sitten se hinta siitä, kun annoin haisevan hikisen miehen panna.
 
Riippuu kuka kyseessä, mutta jos ei olisi mikään vastenmielinen tms niin enköhän mä suostuisi ja aika varmasti miehenikin luovuttaisi jos mulle olisi ok. Mä myisin mun miehen illaksi tuohon hintaan. :LOL:
Aika iso raha jostain yhdestä panosta millä nyt ei mulle ole mitään merkitystä jos asia on miehen kanssa sovittu ja molemmille 100% ok. Minkään vanhan 200kg hikiukon kanssa kyllä en todellakaan lähtisi!
 
"Entinen Ksantippa S."
Ihanaa, että joku myöntää epäpyhyytensä. Jos tyyppi ei ole hivisti tai muuten tautinen, niin kyllähän tuollainen satatonnia tosiasiassa varmaan kelpaisi, kun en ole suhteessakaan. Sitäpaitsi jos mies tarjoaa yhdestä kerrasta sata tonnia niin onhan se nyt vähän imartelevaakin.
Tekopyhille ihmisille on vaikea myöntää, että sata tonnia on aika hemmetin hyvä korvaus asiasta, jota aika moni on joskus tehnyt ilman korvausta ja ennemmin puolison toiveesta kuin omasta halustaan.

Jos sen myöntäisi, joutuisi kysymään itseltään, että eikö viisikymmentäkin tonnia olisi ihan hyvä korvaus. Tai kaksikymmentä. Tai kymppitonni...
 
"vieras"
http://img.perezhilton.com/wp-content/uploads/2012/08/hugh-hefner-gay-rights__oPt.jpg

Entäs hän :D

Hugh Hefner voisi maksaakin, jos sattuisi sopivan näköinen nainen vastaan :D Hyi, en kyllä itse suostuisi.
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";28010711]Suurin osa teistä harrastaa tai on harrastanut edes jonkin verran irtosuhteita. Ei tämä siitä eroa, joten tekopyhää sanoa ei.[/QUOTE]

Sinkkuna suostuisin saman tien. Suurinosa täältä vauvapalstalta on varmaankin parisuhteessa (ei tietenkään kaikki).
 
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä;28010646:
Joo et varmaan. Jos eteen lyötäisiin kymmenen sentin korkuinen pino painotuoreita satasia niin etkö suostuisi? Kyllä minä suostuisin.
Joo ja sullahan se menisikin siihen viskiin. Mutta kaikki kun ei ole holisteja, niin ei se rahakaan niin paljon paina.
 

Yhteistyössä