Suostuisitko seksiin tuntemattoman kanssa yhden kerran jos saisit siitä 100 000e?

  • Viestiketjun aloittaja Tällasta
  • Ensimmäinen viesti
kjmm
Miksi te jotkut oletatte, että tuo olisi moraalikysymys?

Ei minulle ainakaan.

En vaan tarvi rahaa (jolla en saisi edes nostettua elintasoamme pysyvästi), eikä kenenkään pantavan miehen tarvitse maksaa seksistä, eli kertoo sekin jo jotain vastapuolesta.
Sanottiinko jossakin että nimenomaan mies/nainen jonka kanssa seksiin suostuisi maksaisi siitä? Hypoteettisena kysymyksenä (josta minusta summan suuruus kertoo) tämä on moraalikysymys.
 
"Shh"
Mä luulen et molemmat suostuisi ja toinen antaisi "luvan" :D elämä
Melkein ilman asuntolainaa ois aika jees! :D jos tyyppi olis siis ihan ok, minkään kamalan kanssa en varmaan suostuisi...
 
"vieras"
Vielä näet senkin päivän kun makaat lihavan, vanhan, pareakkaan ja isomahaisen miehen kanssa ja ihan ilmaiseksi.:D
Mieheni ei tule koskaan kasvattamaan sellaista partaa, josta puhuin. Hän on ainakin väittänyt, ettei koskaan voisi olla lihava, ei viihtyisi sellaisena, elää terveellisesti, liikkuu. Pieni pömppö tai pulleus on eri asia, kun oikeasti läski. Hänestä tuskin tulee koskaan kuvailemani ylipainoinen, haiseva, karvainen ukko. Rakastaisin tottakai häntä vanhempanakin ja vaikka lihavampanakin ja harrastaisin seksiä niin kauan kun hänellä nyt toimii. Jos hän lihoisi huomattavasti, enkä haluaisi häntä siksi, kehottaisin syömään vähemmän. En kyllä osaa kuvitella, että hän lihoisi niin huomattavasti, että kuvottaisi. Ehkä sitten erottaisiin, jos niin kävisi. Jos eroaisin, voisin kuvitella olevani täysin ilman seksiä, jos ainoa vaihtoehto olisi lihava, parrakas, vanha ja kuvottava.
 
"vieras"
100 000 on vielä pieni korvaus, jos pano on kauhea ja mies iljettävä.

Jos taas saa itse valita kohteen, niin homma olisi eri.
Tosin mulla ei ole sellaista rahahuolta, että 100 000 tarvittaisiin. Miljoonasta asia olisi eri..
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";28011003]Mieheni ei tule koskaan kasvattamaan sellaista partaa, josta puhuin. Hän on ainakin väittänyt, ettei koskaan voisi olla lihava, ei viihtyisi sellaisena, elää terveellisesti, liikkuu. Pieni pömppö tai pulleus on eri asia, kun oikeasti läski. Hänestä tuskin tulee koskaan kuvailemani ylipainoinen, haiseva, karvainen ukko. Rakastaisin tottakai häntä vanhempanakin ja vaikka lihavampanakin ja harrastaisin seksiä niin kauan kun hänellä nyt toimii. Jos hän lihoisi huomattavasti, enkä haluaisi häntä siksi, kehottaisin syömään vähemmän. En kyllä osaa kuvitella, että hän lihoisi niin huomattavasti, että kuvottaisi. Ehkä sitten erottaisiin, jos niin kävisi. Jos eroaisin, voisin kuvitella olevani täysin ilman seksiä, jos ainoa vaihtoehto olisi lihava, parrakas, vanha ja kuvottava.[/QUOTE]

lisään vielä, että jos olisin sinkku niin suostuisin 100 000 sen läskin ja rumankin kanssa. Todennäköisesti käyttäisin kyllä osan rahoista jonkinnnäköiseen terapiaan. Parisuhteessa en taas todennäköisesti pystyisi. Tietysti voisin pystyä, jos keskusteltaisiin miehen kanssa ja päädyttäisiin niin. Mulle tosin raha ei ole niin tärkeä asia elämässä. Sitä kun saa ihan tekemällä töitäkin ja aion kuitenkin senkin takia valmistautua hyvään ammattiin ettei tarvitse itseään kenellekään tarjota lisätienestin takia.
 
No nyt tämä menee vielä oudommaksi. Eli jos mielestäsi joku pantava mies tarjoaisi sinulle 100 000e, niin et ottaisi sitä vastaan? Kai sillä rahalla nyt jotain pientä kivaa saisi.
No itseni tuntien se menisi niin, että tuhlailisin rahojani (joilla en kuitenkaan mitään hirveän järkevää, esim. sitä asuntoa saisi), parin vuoden päästä olisin jo rahaton ja muistelisin kaihoisasti rahojani.
Tuo summa on vaan niin ärsyttävä, ei pieni eikä iso.

Enkä kyllä edelleenkään usko, että mielestäni pantavat maksaisivat seksistä, tai edes omistaisivat tuon verran täysin ylimääräistä.
Toisekseen olisin silloin jonkun "omaisuutta" ja sen toisen pitäisi saada mielestään vastinetta rahoillensa.

Mua ahdistaa ajatuskin siitä, että mulla olisi "liikaa" rahaa.
 
Hädän hetkellä toki suostuisin siitä summasta, millä hädän saisi poistettua.

Esimerkiksi jos lapseni tarvisi 50e hintaiset lääkkeet, enkä jostain syystä saisi mitenkään noita rahoja niin kyllä hankkisin lääkkeet vaikka seksillä.
 
"vieras"
Jos tyyppi on siisti, käytetään kondomia eikä tarvi tehdä mitään ihmeellisiä juttuja... 100 000 euroa yhdestä panosta, totta helvetissä suostuisin. Kaupan päälle voisi nusaista miestäkin. :D
 
"vieras"
Ihanaa, että joku myöntää epäpyhyytensä. Jos tyyppi ei ole hivisti tai muuten tautinen, niin kyllähän tuollainen satatonnia tosiasiassa varmaan kelpaisi, kun en ole suhteessakaan. Sitäpaitsi jos mies tarjoaa yhdestä kerrasta sata tonnia niin onhan se nyt vähän imartelevaakin.
Palstalla on toitetttu ikiajat että hiv ei ole syy olla aidsia sairastavan ystävä, samata pullostakin voi juoda kuulemma. Se on tuo juttu sinulla että paljaalla pitää aina antaa niin vähän huono lähtökohta. :D
 
[QUOTE="vieras";28011039]Jos tyyppi on siisti, käytetään kondomia eikä tarvi tehdä mitään ihmeellisiä juttuja... 100 000 euroa yhdestä panosta, totta helvetissä suostuisin. Kaupan päälle voisi nusaista miestäkin. :D[/QUOTE]

:D Joko mies tietää? :LOL:
 
"vieras"
No jaa, tilillä tälläkin hetkellä yli 100 000e joten eipä toinen mokoma paljoo enää tuntuisi. Riippuisi siis tyypistä, jos sitä sorttia et voisin ilman maksuakin antaa, niin miksikäs ei. Jos taas vähän etovampi tyyppi, niin saisi rahaa tulla rutkasti enemmän et jotain irtois.
 

Yhteistyössä