Vieläkään ei ole mennyt työvoimatoimiston virkailijoille ymmärrykseen

• Viestiketjun aloittaja "Mie"
  • Ensimmäinen viesti
"Kiira"
sepelvaltimotauti ei ole leikin asia, Mieti vähän mitä sanot. Jos sinä tai miehesi saisi sydänkohtaiuksen olisi toinen ääni kellossa.

Minä olen valmistunut kokiksi v -99 ja okin täitä en ole pystynyt vuodesta 2006 tekemään tai muutakaan keittiötyötä ainakaan kokopäiväisesti. En voinut tietää että mun lättäjalat tulevat aiheuttmaan mulle ongelmia aja mulle tulee niin kamalat vaivasenluut että ne pitää leikata ja ne aiheuttavat kipuja. Nytkin ne kipuilevat.
Ja kyllä ajattelin toimistohommia tehdä, siinä ei kipeät jalat haittaa yhtään. Kunhan nyt ensin valmistun. Enää muutama kuukausi =)
Silti hait lähihoitajakoulutukseen ja sitten soitat suutasi täällä niille jotka tuohon koulutukseen ovat päässeet. Onneksi sä et siihen päässyt koska en ikinä haluaisi hoitajakseni kaltaistasi ihmistä.

sitä mä en oo vielä ymmärtänyt miten te aina osaatte kouluttautua alalle joka välittömästi valmistumisen jälkeen osoittautuu työksi mitä ette pysty tekemään :confused:
Mie jäin valmistumisen jälkeen äitiyslomalle ja kotihoduntuelle. En arvannut että sen aikana sairastun vaikea-asteiseen nivelreumaan,ja en siis oo kykenevä ammattiin johon oon kouluttautunut.

"vieras"
Itsellä sama homma aikoinaan. Kun vaihdoin paikkakuntaa, niin jopa silloin tajuttiin ettei siivous työtä tarjota ja se on toiminut.
Aikaisemmin jouduin jopa karenssiin tämän takia, virkailijan virheestä ja purkaminen kesti. Oli tuon virheen takia kiva odotella takautuvia rahoja ja kesti 3kk että sain takautuvasti.

"Kiira"
Täällä on joku vakkari, joka on kertonut olevansa lukihäiriöinen (olikohan oikea sana myös sille, että sanat eivät aina muodostu oikein tekstiin) mutta en ole varma oliko se Rollolainen. Aivan sama sille. Erittäin typerää ja epäasiallista kommentoida oivoin tyyliin!
Rollolaisella ei ole lukihäiriötä vaan kirjoittaa nopeasti vaikka taidot ei siihen riitä eikä sitten tarkista tekstiä ennen lähettämistä.

Täällä on joku vakkari, joka on kertonut olevansa lukihäiriöinen (olikohan oikea sana myös sille, että sanat eivät aina muodostu oikein tekstiin) mutta en ole varma oliko se Rollolainen. Aivan sama sille. Erittäin typerää ja epäasiallista kommentoida oivoin tyyliin!

mie ole nkertonu koska virheitä tulle paljon . itte en niitä virheitä näe, vaikak kuinka kattosin tekstinläpi. ääneen lukeminen on joskus vaikeaa, kirjoaj voin luke itekseni hyvin. tästä olen "kärsiny" ala-asteelta lähtien.

Yhteistyössä