Vieläkään ei ole mennyt työvoimatoimiston virkailijoille ymmärrykseen

• Viestiketjun aloittaja "Mie"
  • Ensimmäinen viesti
"Mie"
se etten kykene siivoustyöhön.Omissa tiedoissa mainittu kyllä, mutta silti nimeni
pyörii listalla, minkä antavat siivoustyötä tarjoaville työnantajille ja he sitten soittelevat
ja saan selostaa mikä on tilanne.

Rollolainen
eivät he usk jos ei le musta valkoisela. siitä pitä olla LÄÄKÄRILTÄ lausunto. Mu miehen ei trvii enää kuljetushommia tehdä ku sai sen sydänkohtauksen ja lääkäriltä lausunnon että ei voi kyseisiä hommia enää tehdä

eivät he usk jos ei le musta valkoisela. siitä pitä olla LÄÄKÄRILTÄ lausunto. Mu miehen ei trvii enää kuljetushommia tehdä ku sai sen sydänkohtauksen ja lääkäriltä lausunnon että ei voi kyseisiä hommia enää tehdä
sitä mä en oo vielä ymmärtänyt miten te aina osaatte kouluttautua alalle joka välittömästi valmistumisen jälkeen osoittautuu työksi mitä ette pysty tekemään :confused:

"Mie"
[QUOTE="vieras";27996069]Sama krooninen ihottuma taitaa estää myös puhelinmyynnin sun kohdallasi? Menikö oikein?[/QUOTE]

Ei mennyt oikein, väärässä olet.Mä olen juuri aloittanut toimistossa työkokeilun, jotta
voidaan samalla kartoittaa kestääkö mun selkä istumatyön.Onneksi saa myös liikkua;
se tasapainoittaa ja välttyy pahimmilta kivuilta.
Kokeilun jälkeen odottaa työpaikka :)

Rollolainen
sitä mä en oo vielä ymmärtänyt miten te aina osaatte kouluttautua alalle joka välittömästi valmistumisen jälkeen osoittautuu työksi mitä ette pysty tekemään :confused:
sepelvaltimotauti ei ole leikin asia, Mieti vähän mitä sanot. Jos sinä tai miehesi saisi sydänkohtaiuksen olisi toinen ääni kellossa.

Minä olen valmistunut kokiksi v -99 ja okin täitä en ole pystynyt vuodesta 2006 tekemään tai muutakaan keittiötyötä ainakaan kokopäiväisesti. En voinut tietää että mun lättäjalat tulevat aiheuttmaan mulle ongelmia aja mulle tulee niin kamalat vaivasenluut että ne pitää leikata ja ne aiheuttavat kipuja. Nytkin ne kipuilevat.
Ja kyllä ajattelin toimistohommia tehdä, siinä ei kipeät jalat haittaa yhtään. Kunhan nyt ensin valmistun. Enää muutama kuukausi =)

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
"Mie"
Joo, mä varmaan suunnittelin kaiken etukäteen ja nautin lopputuloksesta.Voi elämä,
luuletko että tämä on helppoa...mulla on vaikeuksia selvitä arjessakin ja hammasta
purren yritän selviytyä kera särkylääkkeiden ja turruttavan lyrican, jotta saan edes jotenki
nukuttua.Tässä vaiheessa kun ei vielä leikata.

[QUOTE="Mie";27996114]Ei mennyt oikein, väärässä olet.Mä olen juuri aloittanut toimistossa työkokeilun, jotta
voidaan samalla kartoittaa kestääkö mun selkä istumatyön.Onneksi saa myös liikkua;
se tasapainoittaa ja välttyy pahimmilta kivuilta.
Kokeilun jälkeen odottaa työpaikka :)[/QUOTE]
sori, kommentoin rollolaiselle en sulle. toivotan onnea kokeilun suhteen

Rollolainen
[QUOTE="Helekutti";27996130]Mikskä sä nyt valmistut? Viimeksi kun luin sun juttuja, opiskelit jotain siivousalaa? Jäikö sekin kesken?[/QUOTE]

merkonomiksi ja paperit saan käteen kesäkuun 1pvä =)

............
sepelvaltimotauti ei ole leikin asia, Mieti vähän mitä sanot. Jos sinä tai miehesi saisi sydänkohtaiuksen olisi toinen ääni kellossa.

Minä olen valmistunut kokiksi v -99 ja okin täitä en ole pystynyt vuodesta 2006 tekemään tai muutakaan keittiötyötä ainakaan kokopäiväisesti. En voinut tietää että mun lättäjalat tulevat aiheuttmaan mulle ongelmia aja mulle tulee niin kamalat vaivasenluut että ne pitää leikata ja ne aiheuttavat kipuja. Nytkin ne kipuilevat.
Ja kyllä ajattelin toimistohommia tehdä, siinä ei kipeät jalat haittaa yhtään. Kunhan nyt ensin valmistun. Enää muutama kuukausi =)
Mitenkään itse aiheeseen liittyen, niin kannattaa tutusta jalkaterapiaan. Sen avulla mainitsemasi vaivat pystytään hoitamaan. Esim. vaivaisenluut , jos niissä on kipuja, ovat vielä parannettavissa. Kipua tarkoittaa, että jalkasi eivät ole luutuneet ja vääntyneet lopullisesti väärään asentoon.

Olen itse jalkavaivainen ja kärsin aikanaan valtavista kivuista, joiden pelkäsin rajoittavan työmahdollisuuksia seisomatyössä, mutta sain pitkäjänteisellä itsehoidolla ogelmani kuriin. Tärkeitä hoitomuotoja on ollut MP-Putkisto ja nyt olen mahtavan tehokkaalta jalkaterapiaohjauksessa vain 30 e koko kevät työväenopistossa.

Älä anna periksi, vaan ajattele, miten esteet ovat aina voitettavissa. Terveempiä jalkoja sinulle :)

Rollolainen
[QUOTE="Helekutti";27996130]Mikskä sä nyt valmistut? Viimeksi kun luin sun juttuja, opiskelit jotain siivousalaa? Jäikö sekin kesken?[/QUOTE]

jouduin/ päsi juuri siloinjalkaleikaukseen jota oli odottanut jo pitkään. SItä ennen oli samaa jalkaa jo kertaalleen operoiitu. Nyt jos tule leikkaus eteen vielä noiden kipujen takia ( Yritän mahdllisimman pitkkän välttää sitä) nin on Oulun reissu eessä ja se laiekkaus onki sitten isompi. mukav ku vaivasenluu aiheuttaa isot ngelmat.
normalisti vaivasenluu ei haitta amitän, mutta ku mulla on lättäjalat niin josain vaiheesa ne olis kuitenki alkaneet vaivata näin pahasti

Rollolainen
Mitenkään itse aiheeseen liittyen, niin kannattaa tutusta jalkaterapiaan. Sen avulla mainitsemasi vaivat pystytään hoitamaan. Esim. vaivaisenluut , jos niissä on kipuja, ovat vielä parannettavissa. Kipua tarkoittaa, että jalkasi eivät ole luutuneet ja vääntyneet lopullisesti väärään asentoon.

Olen itse jalkavaivainen ja kärsin aikanaan valtavista kivuista, joiden pelkäsin rajoittavan työmahdollisuuksia seisomatyössä, mutta sain pitkäjänteisellä itsehoidolla ogelmani kuriin. Tärkeitä hoitomuotoja on ollut MP-Putkisto ja nyt olen mahtavan tehokkaalta jalkaterapiaohjauksessa vain 30 e koko kevät työväenopistossa.

Älä anna periksi, vaan ajattele, miten esteet ovat aina voitettavissa. Terveempiä jalkoja sinulle :)
munjalat on lättäjalat, nitä ei voi enää muuttaa. Lääkäri sanoi että tää vaiva johtuu ihan siitä ja ne olls tulleet kuitenkin , ennemmi tai myöhemmin. ku ite ajatten että johtui mun ylipainosta, mutta sillä ei ole ollut merkitystä asiaan. olihan se aika hirveet ku oli jalka nii iso ettei MIKÄÄN kenkä meinannut enää mahtua jalkaan mun lättäjalat on selaiset ihanat röäpylänmalliset ja matalat mun jalkapöytää on myös madallettu aj kakkosvarvas suoristettu niin etei se taivu enää, mulla on myös metalliruuvi jalassa

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
"Helekutti"
Mulla on isot lättäjalat, ja vaivasenluut. Ei mun jalkoja mikään leikkaus ole uhkaamassa koskaan. Väsyyhän ne, mutta ei se ole mikään kohtalo se leikkaus. Tai ylipäätään mikään iso asia vaikka joutuisikin leikkaukseen. Kuulostaa taas selittelyltä.

Ethän tällä nyt petaa sitä tulevaa pettymystä, kun et sitten valmistukaan kesäkuun 1. pvä?

"Huh"
munjalat on lättäjalat, nitä ei voi enää muuttaa. Lääkäri sanoi että tää vaiva johtuu ihan siitä ja ne olls tulleet kuitenkin , ennemmi tai myöhemmin. ku ite ajatten että johtui mun ylipainosta, mutta sillä ei ole ollut merkitystä asiaan. olihan se aika hirveet ku oli jalka nii iso ettei MIKÄÄN kenkä meinannut enää mahtua jalkaan mun lättäjalat on selaiset ihanat röäpylänmalliset ja matalat mun jalkapöytää on myös madallettu aj kakkosvarvas suoristettu niin etei se taivu enää, mulla on myös metalliruuvi jalassa
Oikeesti, merkonomiksi ja tollanen määrä kirjoitusvirheitä!!! Keskity nyt vähän siihen kirjoittamiseen ja oikolukuun ennen kun klikkaat sitä lähetä.

Rollolainen
[QUOTE="Helekutti";27996195]Mulla on isot lättäjalat, ja vaivasenluut. Ei mun jalkoja mikään leikkaus ole uhkaamassa koskaan. Väsyyhän ne, mutta ei se ole mikään kohtalo se leikkaus. Tai ylipäätään mikään iso asia vaikka joutuisikin leikkaukseen. Kuulostaa taas selittelyltä.

Ethän tällä nyt petaa sitä tulevaa pettymystä, kun et sitten valmistukaan kesäkuun 1. pvä?[/QUOTE]
Vituttaako sua jos valmistunkin. =D

Yhteistyössä