O
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Jännä paikka tämä kaksplus.. Jos jonkun muun tutun mustan palstalaisen kohdalle olisin näin käynyt, niin sehän olisi ihan kamalaa ja lapset pitäisi erottaa samantien isoisästään vähintään vuodeksi. Nyt kauheaa vähättelyä. Ei minusta ole oikein isoisän pelotella 5-vuotiasta lasta sillä, että liekkö äiti enää hengissä kun hän on eilen ollut juhlimassa. Tästä saa automaattisesti sen kuvan, että kaikki vetävät hirveet perseet jos pirskeissä ovat. Hienoa. Toisekseen mitähän lapsi ajattelee ensikerran kun lähtee mummolaan yökylään, että äiti ja isi pääsevät juhlimaan... Miettineeköhän hän koko illan ja yön, että kuolevatkohan vanhemmat?
Ottas minuakin pannuun tuommonen! Eli ymmärrän sua täysin ap.
Niin se sun esikoises ikä?
Se isoisähän sanoi sen ESIKOISELLE, ja haluaisin tietää minkä ikäinen tää esikoinen on.
Se isoisähän sanoi sen ESIKOISELLE, ja haluaisin tietää minkä ikäinen tää esikoinen on.
Hmmm... Onkohan meidän lapset pahasti traumatisoituneita kun saatan hyvinkin tuumata miehelle että "Minä jo ajattelin että ootko edes hengissä enää vai pudonnut jäihin" kun on tullut koko päivän kestäneeltä pilkkireissulta tms.... Siis se on ihan sanonta, eikä ainakaan meillä ole sidoksissa viinan juontiin vaan sitä nyt joskus joissakin tilanteissa tulee huomaamatta käytettyä... Pitänee alkaa välttää.
"No sitten pappa toi nuorimmaisemme kotiin, joka ei vielä itsenäisesti pyörän kanssa kulje, kun ikää on 5 vuotta. Kuopus kysyi heti ovella huolissaan, että olenko kovin kipeä. Vastasin etten ole yhtään kipeä.
Ja hetken päästä lapsi taas kysyi, että oletko sä äiti ollut tosi kipeä. Siinä kohtaa sitten aloin ihmetellä ja kysyin, että miks hän niin ajattelee, että ei äiti ole ollut ollenkaan kipeä, äiti on ihan terve. No poika siihen, että pappa sanoi äidin juoneen niin paljn viiniä, että on ihan kipeä."
Lue tarkemmin!
Lue itse.
Papparainen ei ollut kysynyt viisivuotiaalta sitä että oliko mamma vielä hengissä vaan 11-vuotiaalta esikoiselta.
Mä olen joskus ollut huomaavinani näissä vastauksissa sellaista piirrettä, että suurin osa vastaajista vastailee samalla sävyllä kuin ensimmäinen vastaaja...eli jos joku aloittaa vastaamisen negatiivisesti lähtee siihen monta mukaan pesaamaan samalla sävyllä....
Ihme lammastouhua.
Lue itse.
Papparainen ei ollut kysynyt viisivuotiaalta sitä että oliko mamma vielä hengissä vaan 11-vuotiaalta esikoiselta.
Onko sulla näköpuhelin siis? Tiedät varmaksi että se viisivuotias on ollut siinä ihan hollilla kun pappa on tuonsanonut? No miksei se viisivuotias sitten sitä hengissäolemista ihmetellyt?
No eiköhän tää isoisä ole ihan huumorilla sanonut tällaista. Ottaako ihmiset tosiaan kaiken nykyään noin tosissaan? Olisihan niille lapsillekin voinut kertoa, et se on isoisän huumoria, kun äiti ja isä ovat vähän juhlineet ja ottaneet viiniä. Viinistä/viinasta voi tulla tosin huono olo jos sitä juo paljon jne. Kun selostaa niille lapsillekin näitä asioita, eikä ite suhtaudu asioihin niin kuolemanvakavasti, niin elämäkin on helpompaa.![]()