The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
ja onko sitten vielä pahempi haju dödö+tupakka?
Kyl se taitaa olla. Varsinkin jos tuoksu on oikeen tosi voimakas....

Ei mulla huono omatunto oo jos lähden jonnekin, mutta on tylsää vaivata muita lapsenvahtikeikoilla kun ajattelen et niillä ois varmaan parempaakin tekemistä. Mutta onneksi saavat suusnsa auki jos ei sovi. Ja tälläkertaa meni hyvin eikä tarvii ketään pyytää.

Siellä aukee muuten ovet ysiltä jos en väärin muista, ettei sinne pitäis mikään hengenhätä olla sitten :)
Ei mullakaan kyllä tuu huonoa omaatuntoa.. On kiva lähteä johonkin ja kiva on tulla takasin kotiinkin :)
Sillee mäkin katoin, että 9 aukee ovet, et kerkeen kyllä hyvin sittenkin, jos käy niin, etten saa ketään tähän siksi pariksi tunniksi. Mäkin oon niin huono kysymään ketään, vaikka nuoremman pojan kummi kattoo mieluusti aina poikia ja ottaa yöksikin, niin silti tuntuu tyhmältä kysyä lastenvahdiksi. Kait se on tää suomalaisten luonteenpiirre..
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
Mihin kaikki oikee hävis, ihan yhtäkkiä? :/

Mun on kyl kait pakko alkaan kaivautuu tonne peiton alle, josko sais näitä silmäpusseja sen verta pois yönaikana, että kehtais huomenna liikkua johonki kotoa.

Hyvät yöt kaikille :kiss:
 
Viimeksi muokattu:
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;27986527:
Mihin kaikki oikee hävis, ihan yhtäkkiä? :/

Mun on kyl kait pakko alkaan kaivautuu tonne peiton alle, josko sais näitä silmäpusseja sen verta pois yönaikana, että kehtais huomenna liikkua johonki kotoa.

Hyvät yöt kaikille :kiss:
täällä ollaan :)

ja öitä :kiss:
 
kahvikirahvi
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;27986428:
Kyl se taitaa olla. Varsinkin jos tuoksu on oikeen tosi voimakas....



Ei mullakaan kyllä tuu huonoa omaatuntoa.. On kiva lähteä johonkin ja kiva on tulla takasin kotiinkin :)
Sillee mäkin katoin, että 9 aukee ovet, et kerkeen kyllä hyvin sittenkin, jos käy niin, etten saa ketään tähän siksi pariksi tunniksi. Mäkin oon niin huono kysymään ketään, vaikka nuoremman pojan kummi kattoo mieluusti aina poikia ja ottaa yöksikin, niin silti tuntuu tyhmältä kysyä lastenvahdiksi. Kait se on tää suomalaisten luonteenpiirre..
Ai niin mun pitää hakee se lippu sulle :D Hyvä kun tuli tässä vaiheessa mieleen. Kysy ny rohkeesti vaan sitä lapsenlikkaa, niin pääswtään hyvissä ajoin vilautteleen sinne sitten ;)
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä