The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Ei se ole sanottu,voi jäädäkin . Lohdutan aina itteeni sillä et eivät tiedä miten hyvän saaliin menettävät:) toista munlaista ei ole ja mä olen paras mitä mies vois saada, mutta näinhän kaikki ajattelee itsestään. Tää on mun ainoa asia millä olen erosta asti itteeni lohduttanut. Jos en kelpaa tälläsenä niin sitten saa olla.
Aikaa on vielä löytää :)
 
Hyvä sun mies! Mullekin selvis tänään et mp.llä ei ookkaan perjantaina yövuoroa, niin ei tarvii hankkia lapsenvahtia :) Mä meen vanhoissa rytkyissä, mut ajattelin valita sellasen mallin mistä on helpoin vilauttaa sille laulajalle :D
Hyvä hyvä joo, ei tarvii ainaka potee mitään huona omaatuntoa, että lähtee :D Tarvii vaan vielä keksiä noille pojille muutamaks tunniks joku hoitaja, mut eiköhän se jotenki järkkäänny ja jos ei, niin tuun sitte perässä yksin silleen et kuitenki kerkeen :p

Tuo oli ovh:na jotain yli 300 e, mutta 160 e maksoin.
Sanopas, että mikä dödö ois oikeesti sellasta, mikä ei jätä niitä jälkiä. :D
Kaikki, missä lukee, että "Anti-Whitening" on ihan yhtä valkaisevia, tai sitten en ole vielä löytänyt sitä oikeaa. :D
Hmmmm... Mä en oikee oo perehtyny noihin miesten dödöihin ja niiden jälkiin, mut kannattaisko koittaa suihkia sitä dödöä, vaikka jostain 15cm päästä siihe takkiin ja vähän sillee laajemmalti, ettei ihan suoraa vaa yhteen kohtaan. Ainiin, eikä se helvetillinen dödön krääsä peitä sitä tupakanhajua kuitenkaan.... :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;27986322:
kannattaisko koittaa suihkia sitä dödöä, vaikka jostain 15cm päästä siihe takkiin ja vähän sillee laajemmalti, ettei ihan suoraa vaa yhteen kohtaan. Ainiin, eikä se helvetillinen dödön krääsä peitä sitä tupakanhajua kuitenkaan.... :D
ja onko sitten vielä pahempi haju dödö+tupakka?
 
kahvikirahvi
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;27986322:
Hyvä hyvä joo, ei tarvii ainaka potee mitään huona omaatuntoa, että lähtee :D Tarvii vaan vielä keksiä noille pojille muutamaks tunniks joku hoitaja, mut eiköhän se jotenki järkkäänny ja jos ei, niin tuun sitte perässä yksin silleen et kuitenki kerkeen :p
Ei mulla huono omatunto oo jos lähden jonnekin, mutta on tylsää vaivata muita lapsenvahtikeikoilla kun ajattelen et niillä ois varmaan parempaakin tekemistä. Mutta onneksi saavat suusnsa auki jos ei sovi. Ja tälläkertaa meni hyvin eikä tarvii ketään pyytää.

Siellä aukee muuten ovet ysiltä jos en väärin muista, ettei sinne pitäis mikään hengenhätä olla sitten :)
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä