The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;27986109:
Nii munki mielestä :p :D

Heitin vanhan laskettelutakin roskiin, ei se ollu ku ostettu vuonna 2007 ja ollu joskus valkonen, vaan ei enää... Vähän kyl tuli ikävä, vaikkei sillä kyllä edes pakkasessa enää tarjennu ku oli niin monta kertaa pesty. :D
Mulla on tuommonen Haltin toppatakki, maksoi niin maan helvetisti, mutta on kyllä hyvä.
Siinä on vaan se ongelma, että kun se on musta, se on ihan valkoinen, kun suihkuttelen siihen aamuisin deodoranttia, ettei haisisi töissä niin röökille. :D
 
Hyvä siis että olin eilen liikenteessä, ei ollu tänään niin kova kiriminenkään että pääsi teidän juttuihin mukaan :D
Kyllä sen heti huomaa kun muutama on pois. Ehkä se omakin lifetys alkaa tuossa keväämmällä ja kesällä sitten jo enempi:) Nyt mulla on vaan ollu sellanen aika,että ei juuri mikään ole innostanut tai kiinnostanut mutta mä yleensä heräilen vasta tossa huhtikuun aikoihin.
 
kahvikirahvi
  • Tykkää
Reactions: TrueBlood
kahvikirahvi
Kyllä sen heti huomaa kun muutama on pois. Ehkä se omakin lifetys alkaa tuossa keväämmällä ja kesällä sitten jo enempi:) Nyt mulla on vaan ollu sellanen aika,että ei juuri mikään ole innostanut tai kiinnostanut mutta mä yleensä heräilen vasta tossa huhtikuun aikoihin.
Mäkin yritän tässä alkaa heräilemään, tuntuu et koko tammikuu meni ihan sumussa ja oli kaikin tavoin huono kuukausi. Toivottavasti se oli vaan toi kuukausi, en kestä jos loppuvuosi jatkuis samanlaisena! Ja onneks on kohta kevät, sitten voi vähän riisua vaatteitakin :whistle:
 
Luojan kiitos olin niin fiksu, että mulla oli se kuitti mukana, kun maksoin sen veron myöhässä.
Olisitte nähneet poliisin ilmeen, kun hihkaisin, että tässä on kuitti suorituksesta. Erittäin nyrpeästi tuli huomautus, että jatkossa pitäisi maksaa ajallaan ja hyvät illanjatkot. Oli sitten niin kiukkuinen poliisi heti alusta lähtien, että.
Kaippa sitä vitutti, kun se oli melkein jo ruuvimeisseli kädessä. :D
:D

Olitko maksanut veron jo aiemmin vai vasta sen jälkeen kun tuli postia että auto on käyttökiellossa?

Kun et silloin muistanut olitko maksanut.
 
Mulla on tuommonen Haltin toppatakki, maksoi niin maan helvetisti, mutta on kyllä hyvä.
Siinä on vaan se ongelma, että kun se on musta, se on ihan valkoinen, kun suihkuttelen siihen aamuisin deodoranttia, ettei haisisi töissä niin röökille. :D
Tuossa mun uudessa takissa oli ovh 249€ sai 99€. Pysyin budjetissaki vielä, kun aattelin, että n. 100€ laitan siihen takkiin rahaa :) Haltin ulkoiluvaatteet on kyl todella laadukkaita, taitaa kaikki olla dymaxia. Sun pitää ostaa sellasta dödöä, joka ei jätä valkosia läikkiä. Tai sitte vaan tuulettelet sitä takkia vähä useemmin :D Tai otat jonkun vaihtotakin mukaa :D
 
Eiköhän tuo vielä jossain vaiheessa onnistu :)
Tuskin vanhaa piikaa jää :D
Ei se ole sanottu,voi jäädäkin . Lohdutan aina itteeni sillä et eivät tiedä miten hyvän saaliin menettävät:) toista munlaista ei ole ja mä olen paras mitä mies vois saada, mutta näinhän kaikki ajattelee itsestään. Tää on mun ainoa asia millä olen erosta asti itteeni lohduttanut. Jos en kelpaa tälläsenä niin sitten saa olla.
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
kahvikirahvi
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;27986171:
Niinhän se kuulostaa.. :)
No mullaki alko toi toinen jalka jo vipattaan, ku miekkonenkin sano mulle, että meet tietty, ku aloin sille puheleen siitä.. Siks mä ostin tänään yhden hienon paidanki, aattelin, että sit pitää olla uutta :p
Hyvä sun mies! Mullekin selvis tänään et mp.llä ei ookkaan perjantaina yövuoroa, niin ei tarvii hankkia lapsenvahtia :) Mä meen vanhoissa rytkyissä, mut ajattelin valita sellasen mallin mistä on helpoin vilauttaa sille laulajalle :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;27986232:
Tuossa mun uudessa takissa oli ovh 249€ sai 99€. Pysyin budjetissaki vielä, kun aattelin, että n. 100€ laitan siihen takkiin rahaa :) Haltin ulkoiluvaatteet on kyl todella laadukkaita, taitaa kaikki olla dymaxia. Sun pitää ostaa sellasta dödöä, joka ei jätä valkosia läikkiä. Tai sitte vaan tuulettelet sitä takkia vähä useemmin :D Tai otat jonkun vaihtotakin mukaa :D
Tuo oli ovh:na jotain yli 300 e, mutta 160 e maksoin.
Sanopas, että mikä dödö ois oikeesti sellasta, mikä ei jätä niitä jälkiä. :D
Kaikki, missä lukee, että "Anti-Whitening" on ihan yhtä valkaisevia, tai sitten en ole vielä löytänyt sitä oikeaa. :D
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä