The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
kahvikirahvi
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;27985464:
Heeei KK.. Minkä kokosia vaatteita pp käyttää? Nii ja onko teillä tarvetta vaatteille? Jos mä saisin aikaseks tyhjentää tota mein vaatehuonetta, nii meillä olis pojille pieneks jääneitä vaatteita :) Ku mä oon aina niitä antanu niille, joille on ollu tarvetta :)
Just siirrytiin 86, mutta meillä on niin mahoton määrä vaatteita etten uskalla ottaa vastaaan enempää ennen kun on noi vanhat saanu pois tieltä.

Mutta kiitti tarjouksesta kuitenkin :)
 
Ainii.. Mikä nolous tänään, kun mein jätkä päätti avata sanaisen arkkunsa Myllyn vessassa. "Ei mul oo pimppii, sul äiti on pimppi. Mikä tääl haisee? Sun pimppi varmaan, yäk."

Onneks me oltiin siel vessakopperos, mä olin niin punanen ja sit kerroin vaan pojalle, ettei tollasia juttuja tarvii puhella missään..
 
  • Tykkää
Reactions: TrueBlood
Lilith Le Nuit
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;27985561:
Ainii.. Mikä nolous tänään, kun mein jätkä päätti avata sanaisen arkkunsa Myllyn vessassa. "Ei mul oo pimppii, sul äiti on pimppi. Mikä tääl haisee? Sun pimppi varmaan, yäk."

Onneks me oltiin siel vessakopperos, mä olin niin punanen ja sit kerroin vaan pojalle, ettei tollasia juttuja tarvii puhella missään..
kiva :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;27985561:
Ainii.. Mikä nolous tänään, kun mein jätkä päätti avata sanaisen arkkunsa Myllyn vessassa. "Ei mul oo pimppii, sul äiti on pimppi. Mikä tääl haisee? Sun pimppi varmaan, yäk."

Onneks me oltiin siel vessakopperos, mä olin niin punanen ja sit kerroin vaan pojalle, ettei tollasia juttuja tarvii puhella missään..
:ashamed: :snotty: :LOL: :hug:
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä