The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
IhanaValo
Pitäis varmaan alkaa kasaamaan jonkinlaita listaa synttäritarjottavista, tietäsi mitä kaupasta sit ostaa..Voileipäkakku on ulkoistettu, meinasin et jos juustokakun tekis, sit jotain lohipasteijoita(ehkä)/piiraan, täytekakku joko normaali pyöreä tai puolikkaan pellin kokoinen, jos kasais kääretorttupohjista sen? Sen pitäis kuitenkin riittää kaikille vieraille..Mokkapaloja pitää varmaan tehdä ja kai ostan jotain keksejä kun en tykkää niitä tehdä ite. Pikkupitsat on mietinnässä etenkin iltavieraille..jotain muuta pikkusuolaista viel?
 
Pitäis varmaan alkaa kasaamaan jonkinlaita listaa synttäritarjottavista, tietäsi mitä kaupasta sit ostaa..Voileipäkakku on ulkoistettu, meinasin et jos juustokakun tekis, sit jotain lohipasteijoita(ehkä)/piiraan, täytekakku joko normaali pyöreä tai puolikkaan pellin kokoinen, jos kasais kääretorttupohjista sen? Sen pitäis kuitenkin riittää kaikille vieraille..Mokkapaloja pitää varmaan tehdä ja kai ostan jotain keksejä kun en tykkää niitä tehdä ite. Pikkupitsat on mietinnässä etenkin iltavieraille..jotain muuta pikkusuolaista viel?
mun mielestä tossa alkaa jo olla kivasti purtavaa
 
Pikkuaskelin tässä saanut siivottua mut nyt tuli totaalinen väsymys sen suhteen joten lähen käymään ruokaostoksilla tässä välissä.

olo on vähän sellanen "kuka lohduttaisi nyytiä" tyylinen ,en saanut kenestäkään ees seuraa...:(

tästäköhän se alamäki sitten alkaa.
 
Huomenta :flower:

kauhee homma selata ketju läpi jos on illan lifettämässä

unikaveri on näemmä huijannut mua ja nukkunut salaa yöpaita päällä ja mä olen luullut että ollaan oltu aatamin ja eevan asuissa, paheksun syvästi
Samaa teen itsekin nyt. Aika vähän päivän aikana tullut kirjoituksia.

Onneksi täällä oli illalla varmaan puolet sivuista musalinkkejä :D

heippa vaan kaikille :wave:
 
Tilulilulei taas:wave:

Pienen osan siivoomisesta jätin huomiselle,ei vaan hotsittanut. Ulkona kävin ja ehdinpä vetästä peitonkin korvilleni hetkeksi ja ottaa tirsat. Loppuilta meneekin sitten iisisti ja ketjuillen,toivottavasti edes tänään täällä olisi jotain äksöniä :attn:
Harmi että herkut olen nyt pannassa,tekis mieli vaan mussuttaa jotain.
 
Tilulilulei taas:wave:

Pienen osan siivoomisesta jätin huomiselle,ei vaan hotsittanut. Ulkona kävin ja ehdinpä vetästä peitonkin korvilleni hetkeksi ja ottaa tirsat. Loppuilta meneekin sitten iisisti ja ketjuillen,toivottavasti edes tänään täällä olisi jotain äksöniä :attn:
Harmi että herkut olen nyt pannassa,tekis mieli vaan mussuttaa jotain.
Hedelmiähän voi mussuttaa :)
 
kahvikirahvi
Hei kaikki! Pientä väliaikapäivitystä ennen kun iso paha life taas iskee. Aattelin tehä tyttöpannareita kermavaahdon ja hillon kanssa, ahmia vähän popkornia ja suklaata elokuvan parissa. Muistin just että meillä on tänään vuosipäivä. Aikamoista....
Mut ehkä mä illalla taas eksyn tänne. :wave:
 
Hei kaikki! Pientä väliaikapäivitystä ennen kun iso paha life taas iskee. Aattelin tehä tyttöpannareita kermavaahdon ja hillon kanssa, ahmia vähän popkornia ja suklaata elokuvan parissa. Muistin just että meillä on tänään vuosipäivä. Aikamoista....
Mut ehkä mä illalla taas eksyn tänne. :wave:

Tuli ja meni taas....
mitä on tyttöpannarit? Mmmmm...hilloo ja kermavaahtoa...:p

Moneskos vuosipäivä? Onnea juhlapäivänä:flower:
 
Mikähän nyt sitten on... :headwall:

Tänään yhtäkkiä alkoi sattuun tuohon kylkeen aina kun yskii. Ja kun hengittää syvään, sattuu myös. Joku lihas kenties revähtänyt?

Yritä tässä nyt sitten yskiä kun sattuu : /
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä