The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;27982374:
Huomenta!

Se niistä pitkistä unista sitte. Pikkujätkä kyseli tossa 7 aikaan, että tuutko äiti mun kanssa jo pois. Pakkohan sitä sit oli nousta hänen kans ylös :)
Mäkin heräsin tuossa seitsemän aikaan vaikka olis saanut nukkua pidempään.

Sisäinenkö kello herättää :D

Ja ei kun sumppi pihiseen.
 
Mäkin heräsin tuossa seitsemän aikaan vaikka olis saanut nukkua pidempään.

Sisäinenkö kello herättää :D

Ja ei kun sumppi pihiseen.
Sumppia on vedelty tääl yli puol litraa ja lisää vielä menee. Ylös noustessa tuntu, ku jotkut pikkumiehet olis hakannu vasaralla mun pään sisällä. Onneks se meni kuitenkin ohi jo. Mut näistä silmäpusseista sais aika hehkeen kuvan nyt :D

Täs mä :D


 
Viimeksi muokattu:
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;27982435:
Sumppia on vedelty tääl yli puol litraa ja lisää vielä menee. Ylös noustessa tuntu, ku jotkut pikkumiehet olis hakannu vasaralla mun pään sisällä. Onneks se meni kuitenkin ohi jo. Mut näistä silmäpusseista sais aika hehkeen kuvan nyt :D
Mulle riittää vaan yksi mukillinen kahvia :D

Nukuin kanssa edellisyön hyvin ja heräämättä yskiin ja eilen aamulla kyllä myös silmistä näki että oli nukkunut sikeästi :D
Muutamana yönä kun tuli yskittyä varmaan puolisen tuntia ja sitten hereillä tunnin/puolitoista kunnes sai taas unen.

Olis pitänyt laittaa kurkut silmille :)
 
IhanaValo
Huomenta!

Mie heräsin eka kerran varmaan viiden maissa, kissa taas huus niin kovalla äänellä että kuulin esikoisenkin siihen heräilevän..no, seuraava herätys tuli klo 7 maissa, lapset kysyi joko saa herätä ja kellokin soi. Seuraavan kerran heräsin ysin maissa ja aattelin että nyt pitää nousta et ehditään kauppaan ennen ku mies lähtee iltavuoroon..:)
 
kahvikirahvi
Huomenta kaikki! Just tulin kotiin ja pihistelin sumppia vähän. Vielä kun sais ne lipiteltyä naamariin niin voiskin lähtee työn iloihin taas. Opinkohan koskaan virheistäni enkä lupaudu lauantaiksi töihin? :D
Mutta ennen töitöitä meen siivoomaan yhden rouvan tykö.
 
Huomenta kaikille:)

edes auringonpaiste ei mua piristä:(
Mun ilta meni ihan perseelleen loppu itkuun ja aamu alko samalla kaavalla ja jatkuu edelleen. Tai no, en silleen nyt itke mut kyllä silmät vetistelee ja on alakuloinen olo. Ei sentäs ole ketjun vika:D
Minä kun luulin et itkut ois itketty ajat sitten ja nyt alkais vihdoin aurinko paistamaan risukasaankin niin paskat,sama meno jatkuu mutta eri reseptillä.

Tekis vaan mieli nukkua viikonlopun yli peiton alla piilossa. Eilen aamulla lähes leijuin pilvissä ja illalla rysähin alas vauhdilla.

Mutta hyvää lauantai päivää kuitenkin kaikille ketjulaisille:kiss:
 
Huomenta :flower:

kauhee homma selata ketju läpi jos on illan lifettämässä

unikaveri on näemmä huijannut mua ja nukkunut salaa yöpaita päällä ja mä olen luullut että ollaan oltu aatamin ja eevan asuissa, paheksun syvästi
:muih: unikaveri! vai paheksut sinä nyt syvästi,älä nyt kuitenkaan saatoin huijata tyttösiä yöppäriasiassa ;) Sinun vieressä nyt mitään vaatetta tarvii, *murr murr* lämmittää :rolleyes:
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä