Morriganin oma ketju

"..."
Ja kaikille tiedoksi morriganin jo etukäteen tiedettävä lause tälle illalle on "Äh nyt ei pysty. Vilkaisen joku toinen kerta"

Pliis älkää nostako tätä ketjua enää. Mitä noitavainoa te täältä haette elämäänne?

[QUOTE="vieras";27980459]Jäin välistä... josko ehtisit jossain vaiheessa katsoa minulle.

Kiitos![/QUOTE]

Jos olet taalla, voisitko keksia jonkin toisen nimimerkin? :) Helpottaisi minua...

Sama muillekin "vieras"-nikkia kayttaville. Toisaalta, jos on onnistuakseen, onnistuu se nainkin, mutta jostain syysta minusta vain tuntuu mukavammalle vastailla eri nimisille henkiloille. :D

Hyppäänpä minäkin ketjuun, kun silmiin sattui.

Jätin oven raolleen, niin pääset sisään :).
Kuin vesiputous, mutta punaista laavaa... Kaikki nakyi mustana ja punaisena. Laava valui ja teki yllattaen 90 asteen kulman, matka jatkui laavan mukana maan sisaan ja sielta avaruuteen. Naishahmo, jonka sisaan laava syoksyi antamaan elamaa. Sitten jalleen naishahmo, keijumainan, kyykyssa laavalahteen aaressa, katseli sinne (peilasi itseaan?) ja kannatteli jotain hartioillaan.

[QUOTE="...";27981961]Ja kaikille tiedoksi morriganin jo etukäteen tiedettävä lause tälle illalle on "Äh nyt ei pysty. Vilkaisen joku toinen kerta"

Pliis älkää nostako tätä ketjua enää. Mitä noitavainoa te täältä haette elämäänne?[/QUOTE]

Mielestani minulla on taysi oikeus joko katsoa tai olla katsomatta, ihan oman fiilikseni ja jaksamiseni mukaan. Eri asia olisi, jos tekisin tata urakkasopimuksella, tiettyina aikoina ja maksusta. ;)

• Tykkää
Reactions: moona81 ja Kais
Final Fantasy
Kuin vesiputous, mutta punaista laavaa... Kaikki nakyi mustana ja punaisena. Laava valui ja teki yllattaen 90 asteen kulman, matka jatkui laavan mukana maan sisaan ja sielta avaruuteen. Naishahmo, jonka sisaan laava syoksyi antamaan elamaa. Sitten jalleen naishahmo, keijumainan, kyykyssa laavalahteen aaressa, katseli sinne (peilasi itseaan?) ja kannatteli jotain hartioillaan.
Kiitos. Nyt pitää vain miettiä, mitä tuo tarkoittaa. Keijun tunnistan....

Pienta turhautumista... mutta se oli odotettavissakin. :D Odottelen karsimattomana, etta paasen jalleen miehen luo kaymaan. Mutta hankaluuksista huolimatta olen perusonnellinen. Ihanaa voida sanoa nain! :heart:

Mitapa itsellesi kuuluu?
Pysy vain Suomessa, siella missa se nyt olikaan on kauhu kylma.
Viimeviikolla oli -42 taalla , missa olen tyossa, ei mun kotipaikalla kuitenkan.

Pienta turhautumista... mutta se oli odotettavissakin. :D Odottelen karsimattomana, etta paasen jalleen miehen luo kaymaan. Mutta hankaluuksista huolimatta olen perusonnellinen. Ihanaa voida sanoa nain! :heart:

Mitapa itsellesi kuuluu?
:hug: toivottavasti oot pian rakkaasi luona taas. :kiss:
No ihan onnellinen tilanne nyt. :heart:
Ja oikeessa olit aiemmin joulukuussa, tuli valinnan paikka.
Kaikki hyvin. :heart:

[QUOTE="vieras";27980459]Jäin välistä... josko ehtisit jossain vaiheessa katsoa minulle.

Kiitos![/QUOTE]

Menneisyyden ja tulevaisuuden valissa oli selkea raja, nykyhetki erotti ne toisistaan. Yleensa manneisyyden, nykyhetken ja tulevaisuuden raja on hamara, liukuva, mutta nyt se oli todella terava.

Pysy vain Suomessa, siella missa se nyt olikaan on kauhu kylma.
Viimeviikolla oli -42 taalla , missa olen tyossa, ei mun kotipaikalla kuitenkan.
No, joutuu tassa viela hetken odottelemaan, toivotaan, etta pakkaset hellittavat pian. :)

Haluaisin vain olla Tohtorin seurana paallekarkauksen jalkeen. Han haki hyokkaajalle lahestymiskiellon, mutta ei se mitaan muuta, ainakaan minun mielessani. Bodyguardiksi olisin ehka erikoinen valinta, mutta kuitenkin... :saint:

Yhteistyössä