Ja entä sitten? Miksei sinkku sais olla itsekäs, itseään vartenhan tuo elää eikä ole lupauksia tehnyt kenellekään? Joillakin ihmisillä on löyhempi moraali, mutta toisaalta löyhin moraali ja itsekkäin tyyppi pettämisjutussa on se pettäjä, ei se kolmas pyörä.Oli miten oli, en tunne yhtäkään ihmistä, joka tietoisesti iskisi varattuja ihmisiä ja omaisi muuten korkean moraalin. Kyllä sellainen käytös siis moraalista kertoo (ja itsekkyydestä...).
Kyllä sinä juurikin keskittyisit siihen kolmanteen osapuoleen, joka on kuukausitolkulla vokotellut miestäsi ja odottanut miehen "heikkoa" hetkeä... Juu, minä taas en välittäis tuon taivaallista siitä kolmannesta osapuolesta, ei vois vähempää kiinnostaa. Kun ei tuo kolmas osapuoli ole mulle mitään uskollisuutta vannonut.Kuka täällä elää VAIN itseään varten? Kyllä mä olen ajatellut, että ihmiset ottavat huomioon myös läheisensä ja jopa vieraatkin ihmiset jossain määrin. :O En mä ainakaan ajattele, että sinkkuus vie minulta kaiken vastuun teoistani ja saisin tehdä tässä maassa ihan mitä sattuu huvittamaan. Eikä koske vain parisuhdeasioita ja pettämistä. Ajattelin nyt asiaa laajemmin. Sinäkö sinkkuna olet täysin välinpitämätön kaikkia muita ihmisiä kohtaan? En mä ole luvannut kenellekään sitäkään, että autan hätätilanteessa. Autattaisin silti ketä tahansa, tuttua tai tuntematonta. En todellakaan puolustele itsekkyyttä, pettäjän tai kolmannen osapuolen. Kaikki itsekkyys ei ole tervettä itsekkyyttä. Luulet väärin, en keskittyisi kolmanteen osapuoleen millään lailla, jos kumppani minua pettäisi.
Jos sä et "hyväksy" sitä että joku ohikulkija ei ojenna sulle sitä pudonnutta tavaraa tai ei auta sua ylös, mitä sä hyödyt siitä? Katkerana marmatat itteksesi kuinka et "hyväksy" tuollaista käytöstä, samalla kun ohikulkija jatkaa tyytyväisenä matkaansa. Jos taas sinä skitsahdat ja alat syyttää kaatumisesta sitä ohilkulkijaa ja kiljua ja huutaa sille, käyttäydyt typerästi.Totta kai tiedän, että kaikki ihmiset eivät tosiaan toimi näin, mutta ei mun tarvitse sitä hyväksyä tai olla pitämättä noita ylläolevia esimerkkejä toivottavina.
Uskotko, että tunteitaan pystyy hallitsemaan.Mä en ymmärrä, mikä tässä on niin vaikeaa. Odotan ihmisiltä hyvää käytöstä ja toisten huomioonottamista. Jos kaadun kadulla pahasti, odotan tuntemattoman ihmisen auttavan minut ylös. Mikäli minulta tippuu joku esine vieraan ihmisen jalkojen juureen, odottaisin hänen ojentavan sen takaisin minulle. Yhtä lailla odotan, että jos olen parisuhteessa, kunnioittavat ihmiset sitä eivätkä tietoisesti edes yritä iskeä miestäni. Totta kai tiedän, että kaikki ihmiset eivät tosiaan toimi näin, mutta ei mun tarvitse sitä hyväksyä tai olla pitämättä noita ylläolevia esimerkkejä toivottavina. Ihminen ansaitsee juuri sellaista kohtelua kuin miten kohtelee muita. Ei nuo ole mitään lupauksia vaativia asioita vaan itsestäänselviä hyviä tapoja.
Ja sinkuistako ei löydy pelkkää seksiseuraa?Alkuperäinen kirjoittaja kyllä..;27979337:..olen toinen nainen ja mikäs olisikaan ikisinkulle parempi vaihtoehto kuin ukkomies? Voi kuoria kermat päältä ja silti olla itsenäinen ja mennä oman mielen mukaan. Äijä ei halua rikkoa perhettään, käy vain tarjoamassa/saamassa uskomatonta seksiä, ei pyöri jaloissa eikä kitise tai vingu vaan säästää ne kotiin. Jos äijä alkaa olla liian riippuvainen tai ehdottelee enemmän kuin mitä on alun alkaen sovittu, saa lähtöpassit.
Mun kokemuksen mukaan ne(kin) tyypit, jotka kovasti puhuvat vain ns fuckbuddy-systeemistä alkavat jossain vaiheessa haluta jotain enemmän. Vingutaan sittenkin sen suhteen perään, vaikka alkuun muuta sovittiin.. Että sellaisen kai varatusta saa helpommin.Ja sinkuistako ei löydy pelkkää seksiseuraa?
Hyi kamala. Oikein pahaa tekee naisen miesparan puolesta, kun varmaan ei voi kuvitellakaan että oma muija muhinoi "ystävänsä" kanssa.Alkuperäinen kirjoittaja tässä olen;27970786:Minulla on suhde varattuun naiseen, ja olen siis itsekin nainen. Mutta ei kai se tässä ole se pääasia.
Itse olen sinkku, hänellä on mies ja lapsia. Itsellänikin on yksi lapsi. Suhdetta on kestänyt pari vuotta. Itse en edes halua elämänkumppania, vaan tämmösen romanssin ja seksiseuraa. Toki meillä on muutakin.. yhdessäoloa, hellyyttä ja romantiikkaa. Näemme myös usein lasten kanssa kuten normaalit ihmiset ihmisten ilmoilla Ja voin käydä heillä kylässä myös ihan tavallisesti jne. Hän on samalla paras ystäväni. Meille tämä sopii.