Sinä joka olet, tai olit toinen nainen

• Viestiketjun aloittaja Näin
  • Ensimmäinen viesti
Mies, naimissa ja kolmen lapsen isä, tahtoi minusta fuckbuddyn. Pyyteli kovasti mukaansa millon minnekkin ja ehdotti tapaamisia. Pari kertaa hänet tapasinkin kahden kesken, mutta pusua pidemmälle ei koskaan menty. Löin itse jarrut pohjaan, mikä minä olen viattomilta lapsilta perheen hajottamaan. Sen jälkeen on satunnaisesti vaihdettu kuulumisia jos jossain nähty, samassa kaveriporukassa pyöritään edelleen.

"vieras"
Mies, naimissa ja kolmen lapsen isä, tahtoi minusta fuckbuddyn. Pyyteli kovasti mukaansa millon minnekkin ja ehdotti tapaamisia. Pari kertaa hänet tapasinkin kahden kesken, mutta pusua pidemmälle ei koskaan menty. Löin itse jarrut pohjaan, mikä minä olen viattomilta lapsilta perheen hajottamaan. Sen jälkeen on satunnaisesti vaihdettu kuulumisia jos jossain nähty, samassa kaveriporukassa pyöritään edelleen.
Ai sinäkö sen olisit sitten hajoittanut?

Itse en ymmärrä tuotakaan, mun mielestä tuo mies on hajoittanut tuon perheen jo sillä pussailulla sun kanssasi. Eihän se sun perhe ole.

[QUOTE="vieras";27972829]Ai sinäkö sen olisit sitten hajoittanut?

Itse en ymmärrä tuotakaan, mun mielestä tuo mies on hajoittanut tuon perheen jo sillä pussailulla sun kanssasi. Eihän se sun perhe ole.[/QUOTE]
Olis sillä aika vakavat seuraukset ollu, jos kiinni ois jääty. Ja minä siitä kaiken paskan niskaani olisin saanut, asianlaidat ja taustat tietäen..

Kannattaasanoaei
Tapailin kun olin alaikäinen (kuitenkin yli 16) miestä (53v) Joka oli naimisissa... Vietimme monet illat yhdessä ja hän sanoi minua kullakseen ja rakkaakseen ja halusi olla muka kanssani. Yhtäkkiä, ei mitään... Lopetti suhteen ihan seinään, ilman selityksiä. Mutta nyt olen yli 20v ja joissain määrin kadun sitä suhdetta, toisaalta en. Olihan se ihanaa ja jännittävää aikaa, mutta olin kyllä tyhmä. En muistele pahalla enkä hyvällä.

hävetys
Häveten mietin nuoruuteni arvomaailmaa. Mulle oli ihan sama silloin 20 ja risat-vuotiaana oliko mies varattu vai ei. Koskaan en enää varttuihin lankeaisi jos olisin sinkku.

Joka tapauksessa minulla oli parin kuukauden suhde reilusti itseäni vanhempaan TUTTAVAperheen mieheen. Hän vieraili luonani ja yövyimme myös hotellissa. Mies jumaloi minua ja olisi tuonut vaikka kuun taivaalta. Koko ajan hehkutti minua, vaimoaan ei haukkunut tms. mitään negatiivista, mutta joku kipinä heiltä ilmeisesti puuttui. Itse en naisesta tykännyt, oli käyttäytynyt minua kohtaan alentavasti joten nautin tilanteesta. Lopetin suhteen kun kyllästyin. Mies jätti myös minut rauhaan koska oli sanonut ettei aio erota ja minä määrään kuinka pitkään sitä lystiä kestää.
Nyt on aika vaivautunut olo aina kun näemme, onneksi vain kerran parissa vuodessa.

Toinen varattu mies kertoi seurustelevansa ja että suhteessa ei ole intohimoa. Pari kertaa tapasimme ja harrastimme seksiä. Olipa melko huvittavaa kun muutama kuukausi myöhemmin samainen mies tuli huoltoasemalla vastaan omissa polttareissaan. Silloin kyllä ihmettelin hänen motiivejaan. Mies oli puettu vangin pukuun ja hänellä oli käsi- ja jalkaraudat. Oli hieman nolona minut kohdattuaan. Häpeällistä mielestäni, silloin säälin tulevaa morsianta.

"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja hävetys;27975312:
Häveten mietin nuoruuteni arvomaailmaa. Mulle oli ihan sama silloin 20 ja risat-vuotiaana oliko mies varattu vai ei. Koskaan en enää varttuihin lankeaisi jos olisin sinkku.

Joka tapauksessa minulla oli parin kuukauden suhde reilusti itseäni vanhempaan TUTTAVAperheen mieheen. Hän vieraili luonani ja yövyimme myös hotellissa. Mies jumaloi minua ja olisi tuonut vaikka kuun taivaalta. Koko ajan hehkutti minua, vaimoaan ei haukkunut tms. mitään negatiivista, mutta joku kipinä heiltä ilmeisesti puuttui. Itse en naisesta tykännyt, oli käyttäytynyt minua kohtaan alentavasti joten nautin tilanteesta. Lopetin suhteen kun kyllästyin. Mies jätti myös minut rauhaan koska oli sanonut ettei aio erota ja minä määrään kuinka pitkään sitä lystiä kestää.
Nyt on aika vaivautunut olo aina kun näemme, onneksi vain kerran parissa vuodessa.

Toinen varattu mies kertoi seurustelevansa ja että suhteessa ei ole intohimoa. Pari kertaa tapasimme ja harrastimme seksiä. Olipa melko huvittavaa kun muutama kuukausi myöhemmin samainen mies tuli huoltoasemalla vastaan omissa polttareissaan. Silloin kyllä ihmettelin hänen motiivejaan. Mies oli puettu vangin pukuun ja hänellä oli käsi- ja jalkaraudat. Oli hieman nolona minut kohdattuaan. Häpeällistä mielestäni, silloin säälin tulevaa morsianta.
Pakko sanoa, että ei mies sua jumaloinut. Jos olis oikeasti jumaloinut, kuten mies voi naista jumaloida, niin olis kyllä jättänyt vaimonsa sun takia.

Mutta helppohan sille toiselle on valehdella suut silmät täyteen, kun sillä saa pettäjä itselleen helpon panon.

Ja itse en syyllistä sitä toista naista, ainoastaan pettäjää, mutta pakko oli sanoa tämä.

hävetys
[QUOTE="vieras";27975404]Pakko sanoa, että ei mies sua jumaloinut. Jos olis oikeasti jumaloinut, kuten mies voi naista jumaloida, niin olis kyllä jättänyt vaimonsa sun takia.

Mutta helppohan sille toiselle on valehdella suut silmät täyteen, kun sillä saa pettäjä itselleen helpon panon.

Ja itse en syyllistä sitä toista naista, ainoastaan pettäjää, mutta pakko oli sanoa tämä.[/QUOTE]

Sängyssä jumaloi.

"Lauren"
10 vuotta vanhemman työkaverin kanssa on firman pikkujouluissa ja vastaavanlaisissa tilaisuuksissa sekä niitten jatkoilla tullut tanssittua, pussailtua ja kähmittyä. Suuseksiä pitemmälle ei ole edetty, heh...

Tätä jatkunut noin vuoden verran työpaikan tilaisuuksissa epäsäännöllisin väliajoin. Miehellä on pitkäaikainen avioliitto ja lapsi. Mä olen ollut pitkään sinkku, mutta nyt olen itse asiassa tavannut aika ihanan sinkkumiehen ja luulen, että työkaverin kanssa toilailut saa jäädä mun osalta tähän.

[QUOTE="vieras";27970962]Mun mielestä se kolmas osapuoli ei ole mitenkään syyllinen omaan käytökseensä, varsinkin jos sattuu olemaan itse sinkku. Kukaan muu ei riko kenenkään liittoa kuin siinä liitossa olevat, eli ihan turhaa viskoa kiviä sitä kolmatta osapuolta kohti. Jos mies on niin mulkku, että pettää, niin ihan oma vikansa ja itse en kattelis tuollaista kuspäätä päivääkään. Mutta sitä toista naista en lähtis siitä syyttämään, ainoastaan sitä miestä. Se mieshän mulle on valansa vannonut ja lupaukset tehnyt, se outo nainen ei ole luvannut mulle yhtikäs mitään eikä ole mulle tilivelvollinen yhtään mistään.[/QUOTE]

Niin ja kuka empaattinen ihminen tahtoo auttaa ketään pettämään puolisoaan, tuntematta lainkaan mielipahaa toiminnastaan? Harva onnellinen, hyväntahtoinen ja terveen itsetunnon omaava ihminen ainakaan ehdoin tahdoin lähtee sellaiseen mukaan. Asiat ei muuten ole niin mustavalkoisia ettei kolmas osapuolikin voisi aiheuttaa paljon tuhoa käytöksellään.

• Tykkää
Reactions: Joxu
"vieras"
Niin ja kuka empaattinen ihminen tahtoo auttaa ketään pettämään puolisoaan, tuntematta lainkaan mielipahaa toiminnastaan? Harva onnellinen, hyväntahtoinen ja terveen itsetunnon omaava ihminen ainakaan ehdoin tahdoin lähtee sellaiseen mukaan. Asiat ei muuten ole niin mustavalkoisia ettei kolmas osapuolikin voisi aiheuttaa paljon tuhoa käytöksellään.
En puhunut mistään mielipahasta, puhun siitä ettei kolmatta osapuolta voi oman puolison pettämisestä syyttää. Kun ei se kolmas osapuoli ole tehnyt lupauksia kenellekään. Mitä ihmettä sinä jonkun mielipahan tähän edes vedät, kyse on nyt ihan vaan seksistä ja siitä, onko toinen niin kuspää että lähtee sen kolmannen osapuolen mukaan vaiko ei.

[QUOTE="vieras";27976246]En puhunut mistään mielipahasta, puhun siitä ettei kolmatta osapuolta voi oman puolison pettämisestä syyttää. Kun ei se kolmas osapuoli ole tehnyt lupauksia kenellekään. Mitä ihmettä sinä jonkun mielipahan tähän edes vedät, kyse on nyt ihan vaan seksistä ja siitä, onko toinen niin kuspää että lähtee sen kolmannen osapuolen mukaan vaiko ei.[/QUOTE]

Ei ehkä ole luvannut mitään, mutta tekee mielestäni silti väärin. Minusta siihen ei tarvita mitään lupauksia, että jokaisen tulisi pyrkiä kohtelemaan muita ihmisiä hyvin. En mä ainakaan tahdo tietoisesti aiheuttaa kenellekään mielipahaa enkä tietoisesti lähtisi ikinä kolmanneksi pyöräksi ja jos lähtisin niin en mitenkään ylpeä siitä olisi. On olemassa tilanteita, joissa sen kolmannen osapuolen toiminta saattaa hyvinkin paljon vaikuttaa pettämisen todennäköisyyteen. Tämä kolmas osapuoli voi esim. tietää tarkalleen pariskunnan vaikeuksista ja käyttää tilannetta hyväkseen. Totta kai on varatun vastuulla, päättääkö pettää, mutten osaa kyllä pitää sen kolmannen osapuolen toimintaakaan oikeana.

hmps
Ei ehkä ole luvannut mitään, mutta tekee mielestäni silti väärin. Minusta siihen ei tarvita mitään lupauksia, että jokaisen tulisi pyrkiä kohtelemaan muita ihmisiä hyvin. En mä ainakaan tahdo tietoisesti aiheuttaa kenellekään mielipahaa enkä tietoisesti lähtisi ikinä kolmanneksi pyöräksi ja jos lähtisin niin en mitenkään ylpeä siitä olisi. On olemassa tilanteita, joissa sen kolmannen osapuolen toiminta saattaa hyvinkin paljon vaikuttaa pettämisen todennäköisyyteen. Tämä kolmas osapuoli voi esim. tietää tarkalleen pariskunnan vaikeuksista ja käyttää tilannetta hyväkseen. Totta kai on varatun vastuulla, päättääkö pettää, mutten osaa kyllä pitää sen kolmannen osapuolen toimintaakaan oikeana.
Juu kyllä minustakin sillä, joka lähtee varatun matkaan, on hieman löyhä moraali.

• Tykkää
Reactions: Joxu
sun miehes kalu, ah!
[QUOTE="vieras";27970465]No mitä sitten teet tässä ketjussa, kun sulta ei ole kysytty mitään.

Minulla oli yhden yön juttu varatun miehen kanssa ollessani nuorempi. Jos olis ollut kamala mies, olisin passittanut kotiin, mutta oli niin turkasen hyvännäköinen, että pakkohan tuo oli käyttää kotona yökylässä... :p

Mutta vakavasti ottaen, en alkais pidempiä juttuja varattujen kanssa edes suunnittelemaan. Onneksi ei tarvitse noita enää miettiä, kun oma kulta on löytynyt :)[/QUOTE]

Jota mä aina välillä höylään! :p Nam.

Vaikkei kolmas osapuoli olisikaan ehkä varsinaisesti perheenrikkoja, eikä olisi mahdollisten huonojen välien syy, vaan pikemminkin seuraus., ei hän mielestäni voi vapauttaa itseään täysin siitä vastuusta, että saattaa sitten kuitenkin olla edesauttamassa eroa/ ongelmia/ristiriitoja ja aiheuttamassa kärsimystä.

• Tykkää
Reactions: tytsi-89
"vieras"
Vaikkei kolmas osapuoli olisikaan ehkä varsinaisesti perheenrikkoja, eikä olisi mahdollisten huonojen välien syy, vaan pikemminkin seuraus., ei hän mielestäni voi vapauttaa itseään täysin siitä vastuusta, että saattaa sitten kuitenkin olla edesauttamassa eroa/ ongelmia/ristiriitoja ja aiheuttamassa kärsimystä.
Mun mielestä taas ei ole vastuussa teoistaan muuta kuin itselleen.

Ja itseasiassa mun mielestä tekee ainoastaan palveluksen sille petetylle. Tuleepahan miehen oikea luonne esiin, jos kerran haluaa pettää ja mitä pikemmin se taipumus tulee esiin sen parempi.

..
Ap ei ymmärtääkseni pyytänyt ketään tähän ketjuun moralisoimaan vaan kysyi kokemuksia

Pari vuotta sitten tapasin miehen, naimisissa olevan ja toiselta paikkakunnalta. Itsekin olen naimisissa tahollani. Alusta alkaen juttu luisti ja tulimme loistavasti toimeen. Nähdään muutaman kerran vuodessa, kahvilla. Sängyssä ei olla oltu. Alun alkaen sovittiin ettei tää saa haitata kummankaan liittoa eikä arkea, mutta ihan mukavaa piristystä

[QUOTE="vieras";27976372]Mun mielestä taas ei ole vastuussa teoistaan muuta kuin itselleen.

Ja itseasiassa mun mielestä tekee ainoastaan palveluksen sille petetylle. Tuleepahan miehen oikea luonne esiin, jos kerran haluaa pettää ja mitä pikemmin se taipumus tulee esiin sen parempi.[/QUOTE]

En usko, että pettämisessä olisi aina kyse taipumuksesta, jota ns. noudattaa. Toki on varmaan sellaisiakin ihmisiä, joilla se on ns. verissä. Mutta tuskin sentään aina.

Ap ei ymmärtääkseni pyytänyt ketään tähän ketjuun moralisoimaan vaan kysyi kokemuksia

Pari vuotta sitten tapasin miehen, naimisissa olevan ja toiselta paikkakunnalta. Itsekin olen naimisissa tahollani. Alusta alkaen juttu luisti ja tulimme loistavasti toimeen. Nähdään muutaman kerran vuodessa, kahvilla. Sängyssä ei olla oltu. Alun alkaen sovittiin ettei tää saa haitata kummankaan liittoa eikä arkea, mutta ihan mukavaa piristystä
Oikeastaan tarkoitukseni ei ollut moralisoida, tai no ehkä sitten hiukan. En kuitenkaan oikeastaan tuominnut, toin vain mielipiteeni julki vastuukysymyksestä.

"vieras"
En usko, että pettämisessä olisi aina kyse taipumuksesta, jota ns. noudattaa. Toki on varmaan sellaisiakin ihmisiä, joilla se on ns. verissä. Mutta tuskin sentään aina.
Mun mielestä ei ole mitään merkitystä sillä, onko pettäjällä taipumuksia vai sattuuko tuo vaan olemaan känniääliö; jos pettää niin pettää, mitään tekosyitä tuollainen sikailu ei tarvitse. Ja enemmänkin liputan siksi näiden toisten naisten puolesta, varsinkin jos se pettäjä sitten jää kiinni teoistaan. Tekevät vaan palveluksia niille petetyille. Itse en ainakaan kattelis pettäjämiestä päivääkään.

[QUOTE="vieras";27976372]Mun mielestä taas ei ole vastuussa teoistaan muuta kuin itselleen.

Ja itseasiassa mun mielestä tekee ainoastaan palveluksen sille petetylle. Tuleepahan miehen oikea luonne esiin, jos kerran haluaa pettää ja mitä pikemmin se taipumus tulee esiin sen parempi.[/QUOTE]

Mieti tällainen tilanne: mies avautuu työkaverilleen parisuhteensa ja perheensä ongelmista. Nainen tietää täsmälleen, millainen tilanne miehellä ja vaimolla on. Hän alkaa piirittää miestä aktiivisesti ja pyrkii käyttämään hyväkseen tietoja, joita on suhteen tilasta saanut. Mies pettää, vaimo kuulee tästä ja ottaa eron, jolloin monen pienen lapsen koti hajoaa. Saattaa olla, ettei mies olisi pettänyt missään muussa elämänvaiheessa tai kenenkään muun naisen kanssa. Ihanko totta toisella naisella ei ole mitään osuutta tapahtuneessa? Osa tuntuu kuvittelevan, että jos pettää, pettäisi kenen tahansa kanssa ja milloin vain. Jokaisessa suhteessa on kuitenkin vaikeampia aikoja, jolloin riski on suurempi. SILTI suurin syy on pettäjässä.

On myös tosi kaksinaismoralistista paheksua pettämistä, jos auttaa varattua ihmistä pettämään kumppaniaan tai jopa kannustaa siihen ja piirittää varattua. Onhan niitäkin, jotka tietoisesti etsivät sormus sormessa kulkevia.

"vieras"
Mieti tällainen tilanne: mies avautuu työkaverilleen parisuhteensa ja perheensä ongelmista. Nainen tietää täsmälleen, millainen tilanne miehellä ja vaimolla on. Hän alkaa piirittää miestä aktiivisesti ja pyrkii käyttämään hyväkseen tietoja, joita on suhteen tilasta saanut. Mies pettää, vaimo kuulee tästä ja ottaa eron, jolloin monen pienen lapsen koti hajoaa. Saattaa olla, ettei mies olisi pettänyt missään muussa elämänvaiheessa tai kenenkään muun naisen kanssa. Ihanko totta toisella naisella ei ole mitään osuutta tapahtuneessa? Osa tuntuu kuvittelevan, että jos pettää, pettäisi kenen tahansa kanssa ja milloin vain. Jokaisessa suhteessa on kuitenkin vaikeampia aikoja, jolloin riski on suurempi. SILTI suurin syy on pettäjässä.

On myös tosi kaksinaismoralistista paheksua pettämistä, jos auttaa varattua ihmistä pettämään kumppaniaan tai jopa kannustaa siihen ja piirittää varattua. Onhan niitäkin, jotka tietoisesti etsivät sormus sormessa kulkevia.
Mitä miettimistä tuossa on? Jos miehellä on selkärankaa ja rakkautta vaimoaan kohtaan, ei hän lähde vaikka Angelina Jolie tulis houkuttelemaan. Jos taas ei, niin eikö se ole vaimollekin ihan hyvä juttu, että lähtee sitten eikä pidä löyhässä hirressä? Voi vaimo jatkaa elämäänsä etiäppäin.

Ja edelleenkin; kaikki syy on pettäjässä. MUN mielestä. Enkä antais ikinä omalle miehelle pettämistä anteeksi, enkä toisaalta ikinä syyttelis sitä toista naista. Olisin vaan kiitollinen, että paljasti mun miehen todellisen luonteen.

Yhteistyössä