vaikka ne
rinnoistakaan ei voi mun puolelta puhua
vaikka ne
kyllä on ollut kurjaa...vai oliko sittenkäänno eikai me, ujot maalaispojat, tytöille tohittu sanoa mitään
poikakavereihin oli tyytyminen
:xEn ole minäkään :x
en muista, siitä on niin kauankyllä on ollut kurjaa...vai oliko sittenkään
mitä mä nyt olen tehnyt...tinku prkl, nyt saat kyllä
öitä :kiss:Kirahvi lähtee kohti sänkyä, toivottavasti huomenna on paremi olo ja sais tk.stakin jonkun vastaamaan puhelimeen. Ainaki helpompi lähteä lääkäriin ku mp jäi saikulle kans niin saa voihaa pikkupuolikasta sen aikaa
Hyvää yötä kaikille :kiss:
eiköhän huomenna ole jo parempi olo.Kirahvi lähtee kohti sänkyä, toivottavasti huomenna on paremi olo ja sais tk.stakin jonkun vastaamaan puhelimeen. Ainaki helpompi lähteä lääkäriin ku mp jäi saikulle kans niin saa voihaa pikkupuolikasta sen aikaa
Oisitte siskolta lainannumäkään en ole pervoillut barbeilla, mulla ja veljillä ei ollut
eipä ollut siskoa mitä kius... eikun miltä lainoa barbejaOisitte siskolta lainannu
Kyllä tuo oli meillä päin ihan yleinen juttu, alko aina jotenkin et "ja sit näillä ois juhlat, ja sit ne tanssii, ja sit loppuillasta...."
Öitä Mistress Sirahvi :heart:Kirahvi lähtee kohti sänkyä, toivottavasti huomenna on paremi olo ja sais tk.stakin jonkun vastaamaan puhelimeen. Ainaki helpompi lähteä lääkäriin ku mp jäi saikulle kans niin saa voihaa pikkupuolikasta sen aikaa
Me leikattiin serkkupojan kanssa sen siskon parpeilta hiukset, sanottiin että ne oli yönaikana vain tipahtanut parpien omistaja ei ollut kovinkaan tyytyväinen tapahtumaan..Oisitte siskolta lainannu
Kyllä tuo oli meillä päin ihan yleinen juttu, alko aina jotenkin et "ja sit näillä ois juhlat, ja sit ne tanssii, ja sit loppuillasta...."
ruutis raukka, ei siskoa eikä barbipervoiluja :'(eipä ollut siskoa mitä kius... eikun miltä lainoa barbeja
Mun vanhemmat on kyllä ihan säädyllisiä ihmisiä :snotty:ootteko muuten ajatelleet millasia pervoja teijän muksuista kasvaa että jos ihan geeneissä kulkee toi pervous?
Mieti jos ketjulaiset lisääntyisivät keskenään?ootteko muuten ajatelleet millasia pervoja teijän muksuista kasvaa että jos ihan geeneissä kulkee toi pervous?
toivoa soppii että lapsilla olis huumorintajua, kovin se elämänpolun tallaaminen voi käydä tylsäksi jos sen joutuu naama peruslukemila läpitte kahlaamaanootteko muuten ajatelleet millasia pervoja meijän muksuista kasvaa että jos ihan geeneissä kulkee toi pervous?
Onkohan sut adoptoitu sitten...tai sitten pervous on hypänny yhen polven yli.Mun vanhemmat on kyllä ihan säädyllisiä ihmisiä :snotty:
Noita mun muksuja kattellen, tinkuliini the siveä, eivät tuu äitiinsä saatika isäänsä. Yks on vakavamieline, toinen on omantientallaaja ja kolomas on pilikesilimäkulumassa jatkuvasti.ootteko muuten ajatelleet millasia pervoja teijän muksuista kasvaa että jos ihan geeneissä kulkee toi pervous?
:OMieti jos ketjulaiset lisääntyisivät keskenään?
Onks pakko jos ei taho? ....meneekö se sitten jo insestin puolelle...kun yhtä perhettähän tässä ollaan,ainakin melkein.Mieti jos ketjulaiset lisääntyisivät keskenään?
superpervojaMieti jos ketjulaiset lisääntyisivät keskenään?
Ja mää luin superaivojasuperpervoja