Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
17h yhteensä,50min ponnistusvaihe.
Mulla kesti noin 40 tuntia siitä kun supistukset tuli säännöllisiksi (5min välein). Tämä myös taidettiin kirjata viralliseksi ajaksi. Sitä ennen supisteli epäsäännöllisesti 5-15min välein vuorokauden verran, kivuliaasti koko ajan, mutta kotona pärjäsin sen ajan
Sairaalaan mennessä olin auki muistaakseni 3cm ja siitä kesti siis vielä 38 tuntia... Avautuminen eteni aina välillä hitaasti mutta varmasti, mutta välillä myös pysähtyi. Epiduraalin sain 8 tuntia sen jälkeen kun olin sitä ekan kerran pyytänyt ja olin siinä vaiheessa 7-8 senttiä auki. Ponnistusvaiheen kesto oli vajaat puoli tuntia, vaikka imukupilla oli muka niin kiire. Supistuksia ei enää ponnistusvaiheessa tullut kuin pari, joten ei siinä paljoa itse ponnistettu.
Karmea kokemus oli. Kakkonen tulee toukokuussa ja todellakin toivon, että nyt selvittäisiin edes jollain 12 tunnilla!