kahvikirahvi
Mää lähen pp.n kanssa päiväunille nyt ja koitan vielä soitella sinne tk.seen kun eivät pirut vastanneet. :wave:
Eli siis kupu ravittu?nyt on maha täys
jep http://kaksplus.fi/keskustelu/plussalaiset/mitas-nyt/2235304-mulla-muutama-paiva-ollut-kova-ikava/Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;27967363:Eli siis kupu ravittu?
niimpä, on alettu pitämään rajjaisiaAi, täällä kaveeraataan via FB. Mut on syrjäytetty |O
Höpöhöpöjaa, munt ei kukkaan huoli...
Yhdyn ruutikseen!niimpä, on alettu pitämään rajjaisia
paheksun
Hui, nyt aletaan jo yhtymään toisiimme...pervooYhdyn ruutikseen!
Ehhehehehe... Enpä taas ajatellu ollenkaan, et sen vois ajatella noiki päinHui, nyt aletaan jo yhtymään toisiimme...pervoo
meikäläinen voi ajatella mitä vaan...Ehhehehehe... Enpä taas ajatellu ollenkaan, et sen vois ajatella noiki päin
"Puhu ensin, ajattele sitte"- ei saa kytkettyä pois mun sydeemistä :headwall:meikäläinen voi ajatella mitä vaan...
Ei ihme, kyllä varmasti väsyttää vielä ja tauti voimia vienyt.Voi höh Kylläpä kaikilla tuntuu jotain tautia. Pp.kin on vähän kiukkusen puoleinen eikä vieläkään oikein ruoka oo sille maistunu.
Ruutis, et oo mainostanut.
*lipoo kielellä poskea*hah, mä hoksaan arveluttavan sisällön yleensä ensin, joskus voi peräti jäädä huomaamatta että sen olisi voinut ymmärtää kiltilläkin tavalla
MO! :kiss:Ei ihme, kyllä varmasti väsyttää vielä ja tauti voimia vienyt.
Ei se ruokakaan heti maistu
Täälläkin isommat yrittävät monta päivää ettei ruoka maistu jos ollut vattatauti
Hei vaan taas kaikille :wave:
älä muuta sano : / ja kun tulee murrosiät sun muut "isot" huolet lapsilleOn tietty esikoinenkin miun vauva, vaikka se olevinaan onkin niin iso tyttö jo..kun vaan osais olla näille semmoinen äiti minkä ne ansaitsee, opettaa oikeita asioita..se onkin sit seuraava huoli.: /
samoin sinneAlkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;27967619:Hitto. Pakko mennä tankkaan auto ja sit töitöi. Mukavaa rilluntain jatkoa teille :kiss: