The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
5000 on tosi vähän, keskiverto sukankuluttaja pyyhkäsee noin 17000 vuodessa

mulla tulee tieselin mittariin noin 55000 ja mopottimeen noin 3000
Aivan, reilu 400km kuussa :D
Muutenkin tuolla vähän ajettu kun -99 ja 104tkm.

Mutta tosiaan en sillä välttämättä joka päivä aja tai jos ajan niin suht lyhyttä matkaa enkä tarvitse työmatkoihin.

Teillä ehkä välimatkatkin pidempiä.
 
IhanaValo
En tainnu vielä kertoa palanneeni..parin viikon päästä uudestaan juttelemaan..Nyt siis mietitään jotain työtoimintaa jossa vois olla 3-5 pvä/vko ja 4 tuntia päivässä. Eli että pääsisin ujoudesta ja jollain tavalla ees ihmisten ilmoille, tottuisin ihmisiin :D

Aika säälittävää eikö?
 
Ei ihme, kyllä varmasti väsyttää vielä ja tauti voimia vienyt.
Ei se ruokakaan heti maistu :)

Täälläkin isommat yrittävät monta päivää ettei ruoka maistu jos ollut vattatauti :D

Hei vaan taas kaikille :wave:
Pienemmät osaa kans. Adoptiosiskon poika 3,5v oli selittänyt hyvin vakavalla naamalla että "Mutta äiti, en minä pysty syömään mitään muuta kuin vanukasta." Nuhakuumeessa oli ollut ja saanut siksi herkkuja kun ei oikein mikään muu uponnut :D


Mää olen kans edelleen nuhiksessa, saanko alkaa elään pelkällä vanukkaalla? :snotty:
 
  • Tykkää
Reactions: TrueBlood
En tainnu vielä kertoa palanneeni..parin viikon päästä uudestaan juttelemaan..Nyt siis mietitään jotain työtoimintaa jossa vois olla 3-5 pvä/vko ja 4 tuntia päivässä. Eli että pääsisin ujoudesta ja jollain tavalla ees ihmisten ilmoille, tottuisin ihmisiin :D

Aika säälittävää eikö?
jostakinhan se pitää alkaa, tuut vaikka mulle sihteeriköksi
 
En tainnu vielä kertoa palanneeni..parin viikon päästä uudestaan juttelemaan..Nyt siis mietitään jotain työtoimintaa jossa vois olla 3-5 pvä/vko ja 4 tuntia päivässä. Eli että pääsisin ujoudesta ja jollain tavalla ees ihmisten ilmoille, tottuisin ihmisiin :D

Aika säälittävää eikö?
Ei oo, vaan hyvä idea, jos itseäsi kiinnostaa. Mitä sitä yrittää syöksyä suoraan oravanpyörään, sitten vaan riskinä että ahdistuu ja piiloutuu taas.

We cheer 4 u :hug:
 
Pienemmät osaa kans. Adoptiosiskon poika 3,5v oli selittänyt hyvin vakavalla naamalla että "Mutta äiti, en minä pysty syömään mitään muuta kuin vanukasta." Nuhakuumeessa oli ollut ja saanut siksi herkkuja kun ei oikein mikään muu uponnut :D


Mää olen kans edelleen nuhiksessa, saanko alkaa elään pelkällä vanukkaalla? :snotty:
hyvä selitys :D

joo, voit ottaa vain vanukasta, onhan niitä monia eri makuja :)
jotain sellaista hyvää mikä maistuu :D
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä