The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Heipsistä! :wave:

Lääkärireissu tuli tehtyä, molemmat korvat umpitulehtuneet vanhemmalla pojalla. Ab-kuuri, jos ei auta, niin sitte lähete korvapolille. Voi mun pientä :heart:

Meilläkin on lapset ihan erinlaisia ruumiinrakenteeltaan. Ikäeroa on 1v4kk ja pituuseroa taitaa olla tällä hetkellä alle 5cm ja painossa nuorempi on menny ohi muutamalla kilolla jo aikoja sitten :D Monesti kysellään, että onkos nää pojat kaksosia.. Ei, ei ne oo :)
 
IhanaValo
Meillä esikoinen on aina ollu isokokosempi ikäsiään, kuopus taas pienempi tai pienimmästä päästä ainakin ikäsiään. Samat vanhemmat on kummallakin :)
Esikoinen tosiaan, 7v. on varmaan 140cm.
 
Mulla olis vuoden päästä edessä tuo eskarihakemuksen täyttäminen. Hirvittää jo nyt ajatella asiaa. Mihin ihmeeseen tää aika katoaa?

Nyt on pakko hipsiä suihkuun, meni vähän ketuiks tän aamun suunnitelmat, kun siellä lääkärissä menikin odotettua kauemmin aikaa..
 
Viimeksi muokattu:
kahvikirahvi
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;27967035:
Mulla olis vuoden päästä edessä tuo eskarihakemuksen täyttäminen. Hirvittää jo nyt ajatella asiaa. Mihin ihmeeseen tää aika katoaa?

Nyt on pakko hipsiä suihkuun, meni vähän ketuiks tän aamun suunnitelmat, kun siellä lääkärissä menikin odotettua kauemmin aikaa..
Ookkonä muuten facessa?
 
kahvikirahvi
Mininen :heart: Mä olla jottain 172...



Hei vaan teilleki :kiss:

Mun järki lähtee, ku toi pienimmäinen herjaa joka asiasta. Jotain kieltää, nii itkupotkut. Alakaa tuntumaan viikon sisällä olo molemmilla.
Voi höh :( Kylläpä kaikilla tuntuu jotain tautia. Pp.kin on vähän kiukkusen puoleinen eikä vieläkään oikein ruoka oo sille maistunu.

Ruutis, et oo mainostanut.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä