kuulemma joo, niihin mä en ole perehtynytJoitainhan oluita lämmitetäänkin?
kuulemma joo, niihin mä en ole perehtynytJoitainhan oluita lämmitetäänkin?
Tuohon en osaa sanoa mitään kun ei ole kokemustano osaahan ne vanhemmat(saako näin sanoa?) miehet hommat hippusen verran ehkä paremmin kun nuoret kollit,ihan ainakin jos omasta kokemuksesta sanon...
Ei tuotakaan voi yleistääNyt sitten vedit maton jalkojen alta, nyt meni meiltä nuorilta tsänssit :'(
nyt narraatToiset lämmittävät olutta mikrossa.
Ekkö ite mukaoo kattonu? Kill Bill.Pitkäkaula:hug: vai katoit sinä kilin piliä
en osaa sanoa kun en ole maistanutEiks kukaan tykkää sangriasta?
No en tykkää minäkään ettei sen puolen :snotty: yök.
:x :x :xToiset lämmittävät olutta mikrossa.
en minäkään oo koskaan seurustellut vanhemman kanssa et muutama vuos ollut vaan eroa mut näissä muissa jutuissa sattunut nyt olemaan suurin osa sellasia +-40,vanhin ollu ehkä 45 mikä ei sekään ole vanha mutta onhan se ollut mua jo selvästi vanhempi.Ei tuotakaan voi yleistää
Mä olen :xen osaa sanoa kun en ole maistanut
Kyllä määkin oon vanhempien miesten puolellaTuohon en osaa sanoa mitään kun ei ole kokemusta
en oo kattonut Kill Billiä enkä kilin piliäEkkö ite mukaoo kattonu? Kill Bill.
mulla ehkä max 5v (tosin eihän sitä koskaan tiedä)mä olen suht nuori kuitenkin että en mä nyt ehkä ihan kauheen paljon vanhempaa ottais....max10vuotta...riippuu tietysti ihmisestäkin mutta onhan se huomattu että kun ihastuu vaikka niin eihän siinä ihastu ikään vaan siihen mieheen.(joku kenties naisiinkin mutten minä)
ehkä vähän yleistän, mutta yhden ihmisen tiedän niin tekevän. Ei kuumaksi, mutta lämpimäksi....nyt narraat
Entäs famipalaExoottinen
Kyl mä voisin Kilin pilinen oo kattonut Kill Billiä enkä kilin piliä
Sangria ehdottomasti parempiEhkä tää parempi on kuin maastonakki, jonka meinasin ensin laittaa tai emmää tie, molemmat typeriä
Olen maistanut sangriaa ja tykkäsin kylläen osaa sanoa kun en ole maistanut
Tai no mitemmä ny voisin tykätä tästä, ku mulla on nuorempi... :vampire:Kyllä määkin oon vanhempien miesten puolella
:saint:mulla ehkä max 5v (tosin eihän sitä koskaan tiedä)
jos nuorempaa kuin mä niin max ehkä 3v
:stick: mitä me nyt on tehty tai jätetty tekemättäArgh, miehet :headwall:
työkaveri sai vaan joululahjaksi erilaisia oluita ja mukana oli kuvaus kaikista ja joku niistä lämmitettiinkuulemma joo, niihin mä en ole perehtynyt
Kannattaa kattoa kilin pilit, oli yllättävän hyviäen oo kattonut Kill Billiä enkä kilin piliä