Olen kolmen lapsen äiti *avaa sateenvarjon*

[QUOTE="vieras";27964507]Et vastannut. Sun lapset on siis seurausta ehkäisyn pettämisestä, ei suunniteltuja.
Onko tää nyt sitä tyyliä mitä sateenvarjo kainalossa haet?
:D Jatka vaan, niin saat ihan hyvän sopan itsellesi keitettyä.[/QUOTE]

Eivät ole suunniteltuja, eikä tästä soppaa tule kun nämä on kaikki hyvin vanhoja juttuja

"tsirp"
Mä en jaksanu lukea kuin aloitusviestin, mutta sanoisin, että mun mielestä Booty tuo on sun tapauksessasi ihan ok. Sen sijaan jos sä olisit saanut lapsesi kahden vuoden välein eri isille, silloin saattaisin "paheksua" (tai siis en ymmärtäisi toimintaasi, paheksumiseen en siltikään jaksaisi energiaa tuhlata).

"blaah"
No jopas jotain! Sun lapset on oikein väkisin tulleet ;) Olikos sulla kierukka koko raskauden sitten vaan paikallaan? ihan mielenkiinnosta kysyn kun kaverilla kierukka aiheutti keskenmenon puolvälissä raskautta :(

• Tykkää
Reactions: BootyPeppi
[QUOTE="blaah";27964541]No jopas jotain! Sun lapset on oikein väkisin tulleet ;) Olikos sulla kierukka koko raskauden sitten vaan paikallaan? ihan mielenkiinnosta kysyn kun kaverilla kierukka aiheutti keskenmenon puolvälissä raskautta :([/QUOTE]

En sanonut, että juuri noiden kanssa on juuri nämä lapset tulleet. Luettelon vain muutaman esimerkin.

[QUOTE="hmmm";27964609]neljä kertaa pettänyt ehkäisy vai enemmän (monet eri pillerit?)? onko tehty abortteja, kun vaan kolme lasta?[/QUOTE]

Onhan noita parikymmentä, jaksanut laskea ja ei ole abortteja, niin kuin tuolla jo totesi sikiöt tippuu itsellään pois. Jos lapsi halutaan niin tarvitaan lääkäri apuun mutta sekään ei ole aina varmaa.

[QUOTE="hmmm";27964640]ööö... siis saat aina keskenmenon? olet halunnut just noi vahinkolapset sit kuitenkin? Mitä se lääkäri tekee? ompelee kohdunsuun?[/QUOTE]

Lääkäri on ollut siinä asiassa se joka on suositellut ja suostutellut ja kohdunsuu ommellaan ja joudutaan turvautumaan myös sairaalahoitoon ja lääkkeisiin.

[QUOTE="hmmm";27964693]eli et ole itse halunnut lapsia, mutta lääkäri puhunut ympäri? nice.. olisitko halunnut olenkaan lapsia ja oletko kuitenkin onnellinen näistä lapsistasi?[/QUOTE]

En olisi halunnut lapsia ollenkaan mutta onnellinen olen näistä ihanista :heart: parasta kuitenkin mitä minulle on suotu

Yhteistyössä