isot tissit vai hyvä perse?

  • Viestiketjun aloittaja mulla on
  • Ensimmäinen viesti
mulla on
aika hauska toi ketju missä kyseltiin et eikö haittaa miesten tuijotus jos on isot rinnat? no joo varmaan toisia häirittee ja toisia ei. mut mullapa ei oo isot rinnat ja miehet tuijottaa mulla on nimittäin täydellinen perse. eikä se oo tullu mulle vahigossa luonnostaan tai leikellen mä reenasin sen! että heh heh ei oo pakko olla isot tissit. eiku ihan itteni takia reenasin enkä kato oihmisiä pahalla jotka ei reenaa. kai se on mistä itse tykkää.
 
"mies"
Hyvä perse on miljoona kertaa parempi kuin isot tissit jos noista pitää valita.

Isoilla tisseillä rehvastelevat korkeintaan ylipainoiset lehmät joiden kropassa ei ole mitään muuta edes etäisesti haluttavaa.
 
Ahhaaa
[QUOTE="mies";27958941]Hyvä perse on miljoona kertaa parempi kuin isot tissit jos noista pitää valita.

Isoilla tisseillä rehvastelevat korkeintaan ylipainoiset lehmät joiden kropassa ei ole mitään muuta edes etäisesti haluttavaa.[/QUOTE]

Tän kirjotti nainen:D Kyl suurimmat osat miehistä pitää isoista rinnoista..oli ne sit ylipainosella tai normipainosella.
 
"jep"
perse on parempi ja olen nainen eikä miehet tuijota ainoastaan vaan tissejä. siis niitä varmasti mut jos on hyvä perse niin se kertoo että tekee muutaki ku istuu sillä. ja tissit voi olla ihan kauheet jos ne on isot on hyviäki mut suurin osa ei ole. siis mun mielestä
 
"noksu"
Tän kirjotti nainen:D Kyl suurimmat osat miehistä pitää isoista rinnoista..oli ne sit ylipainosella tai normipainosella.
Jep, heti tuli mieleen että joku pienirintainen nainen kommentoimassa... :D En ole ikinä kuullut miesten moittivan isoja tissejä. Eikä kukaan mies ei kirjoittaisi noin, vaikka sattuisi olemaan sellainen harvinaisuus joka ei isoista tisseistä tykkää. :)

Ap:n kysymykseen, että mulla on onneksi molemmat. :) Mutta isot tissit valitsisin, koska niiden kokoon ei voi luonnollisin keinoin vaikuttaa, mutta persettä voi treenata. :)
 
mulla on
ottasin minäkin isommat en oo väittäny että en, mut sellaset nätit. ja varmaan miehet tykkää ne on miehii. mut mulle silti sopii paremmin tää hyvä perse ihan vaan siksikin et oon tehny sen eteen jotain.
 
"vieras"
Varmaan riippuu vaatetuksesta, kääntyykö miehet katsomaan. Uskon, että lähes nainen kuin nainen osaa pukeutua sillein, että miehet, tai edes osa miehistä, kääntyy katsomaan - hyvällä tai pahalla. Ärsyttää välillä tällainen sota isojen tissien ja isojen perseiden välillä, kun pitää mollata koko ajan toisten vartaloita.
 
"vieras"
[QUOTE="noksu";27959020]Jep, heti tuli mieleen että joku pienirintainen nainen kommentoimassa... :D En ole ikinä kuullut miesten moittivan isoja tissejä. Eikä kukaan mies ei kirjoittaisi noin, vaikka sattuisi olemaan sellainen harvinaisuus joka ei isoista tisseistä tykkää. :)

Ap:n kysymykseen, että mulla on onneksi molemmat. :) Mutta isot tissit valitsisin, koska niiden kokoon ei voi luonnollisin keinoin vaikuttaa, mutta persettä voi treenata. :)[/QUOTE]

Isot rinnat ovat ällöttävät.

No nyt olet kuullut yhden miehen moittivan isoja tissejä.
 

Yhteistyössä