The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Sanokaas mulle miks ihmeessä miehet on niin vaikeaselkosia otuksia? Mistä voit tietää että tykkääkö toinen kun asiat sanotaan suoraan tai jos vaan vihjailee? kerrot suoraan ni juoksee pois ja kun vihjailet ei ymmärrä...eli kumpi parempi/pahempi? entä miksi te miehet ette sano suoraan asioita? INHOTTAA kun pitää arvuutella ite jokanen sana ja sen merkitys tai se mitä se ei merkitse:headwall:
 
Heippa lillukka ja tinku =)

Ei kai me naisetkaan aina helpposelkoisia olla :D
Mä sanoisin suoraan, en vihjailisi :)
Ja sanoisin toisellekin että sano suoraan äläkä kiertele:D
Mulla on tapana kyllä sanoa suoraan....ja toivon sitä toiseltakin mutta mikä siinä on kun pyydät et sano nyt oikeesti niin ei vaan...oikeesti risoo tollanen. Tässähän tätä pohtimista tälle illalle sitten onkin kun saa taas vaihteeks arvuutella...mä en vaan jaksa enää mitään arvuuttelu leikkejä:kieh:
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
Sanokaas mulle miks ihmeessä miehet on niin vaikeaselkosia otuksia? Mistä voit tietää että tykkääkö toinen kun asiat sanotaan suoraan tai jos vaan vihjailee? kerrot suoraan ni juoksee pois ja kun vihjailet ei ymmärrä...eli kumpi parempi/pahempi? entä miksi te miehet ette sano suoraan asioita? INHOTTAA kun pitää arvuutella ite jokanen sana ja sen merkitys tai se mitä se ei merkitse:headwall:
parempi se on kertoo vaan suoraan, jos sanoma ei miellyttänyt niin eihän sitä voi auttaa

sitä en osaa varmaksi sanoa, miksi mies ei voisi sanoa suoraan mutta veikkaan että pelätään että nainen säikähtää ja juoksee pois
 
Kuullostaa just niin ihanalta että.. Täällä tuiskuttanut vuorokauden jo lunta.
Eiks kuulostakin:D ja kaiken huipuks autosta loppu just pissapojasta ikkunanpesuaineet niin siinä sitten rekkojen seassa kiva mennä kun eteensä ei nähnyt juuri yhtään,onneks selvisin hengissä kotiin.Nyt on pissapoika täytetty ja takakontissa varakanisteri. Mutta sitten palo lamppu edestä: /
 
parempi se on kertoo vaan suoraan, jos sanoma ei miellyttänyt niin eihän sitä voi auttaa

sitä en osaa varmaksi sanoa, miksi mies ei voisi sanoa suoraan mutta veikkaan että pelätään että nainen säikähtää ja juoksee pois



tässä sitten törmätään siihen että kumpikaan ei sano mitään kun pelkää et toinen säikkyy ja juoksee karkuun. Mun kokemukset on kyllä niin et kun sanot suoraan ni karkuun juoksee,no eipä sellanen sit kai ole itselle luotu jos karkuun lähtee muutamasta sanasta.
No toisaalta mulla ei sitä ongelmaa ole silleen kun sanon yleensä (turhankin) suoraan.
 
minäpä annan esimerkin, miks mies ei vois puhua suoraan:

mies hakee pelkkää seksiä mutta aavistaa, että nainen haluaa vakavemman suhteen

jos siinä saumassa puhuu suunsa puhtaaksi niin ei taida piparia irrota?
 
Eiks kuulostakin:D ja kaiken huipuks autosta loppu just pissapojasta ikkunanpesuaineet niin siinä sitten rekkojen seassa kiva mennä kun eteensä ei nähnyt juuri yhtään,onneks selvisin hengissä kotiin.Nyt on pissapoika täytetty ja takakontissa varakanisteri. Mutta sitten palo lamppu edestä: /
Mä en voi pitää peräluukussa varakannua kun jäätyy aina välillä kiinni :D
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä