Miksi naiset jäävät nykyään tytön näköisiksi?

  • Viestiketjun aloittaja "hmm"
  • Ensimmäinen viesti
Yhtä asiaa muuten ihmettelen: miksi ihmeessä laittaa itsestä photoshopattu kuva fb:iin? Siellä ollaan niin freesiä. Sitten tosielämässä tulee järkytys kun näkee miltä se ihminen oikeasti näyttää... :O

Toinen myötähäpeä herää, kun näkee että kuva on itse otettu... En tiedä miksi se tuntuu vain jotenkin niin naurettavalta... Vaikka ei kai siinä mitään, mutta tulee oli että haluaa antaa itsestään väärän kuvan. Olis kauhean rankkaa kulkea tosielämässä jonnekin koko ajan huulet törröllään :vampire:
 
"vieras"
Olen 26 ja toistuvasti uudet työkaverit tai muut tuttavat ovat pitäneet minua 19-21 vuotiaana. Olen kyllä melko pitkä ja käytän tavallisia farkkuja ja H&M:n neuleita. Johtuu kuulemma kasvojeni mallista sekä puheäänestäni.
 
"jepp"
Yhtä asiaa muuten ihmettelen: miksi ihmeessä laittaa itsestä photoshopattu kuva fb:iin? Siellä ollaan niin freesiä. Sitten tosielämässä tulee järkytys kun näkee miltä se ihminen oikeasti näyttää... :O

Toinen myötähäpeä herää, kun näkee että kuva on itse otettu... En tiedä miksi se tuntuu vain jotenkin niin naurettavalta... Vaikka ei kai siinä mitään, mutta tulee oli että haluaa antaa itsestään väärän kuvan. Olis kauhean rankkaa kulkea tosielämässä jonnekin koko ajan huulet törröllään :vampire:
Aika monet naiset muuten tekee niin. Kaverillani on sellainen jännä refleksi, että sillä menee huulet törröön aina kun sen näkee edes vilaukselta oman peilikuvansa vaikka jostain vaatekaupan peilistä. Outo ilmiö...
 
"..."
Mutta hyvä ap, juuri me lyhyet tampit emme ole nykykaavan mukaan enää tyttömäisiä, vaan oletkos huomannut kuinka pitkäsääristä kansaa nykyajan teinitytöt ovat? He ovat niitä siroja ja pitkiä keijukaistyttöjä. Joiden rinnalla me 165 senttisen persjalat voimme todella kokea itsemme naisiksi ja pian kääpiöiksi ja vanhoiksi kääkiksi.
Että jos se yhtään lohduttaa.
 
[QUOTE="...";27953037]Mutta hyvä ap, juuri me lyhyet tampit emme ole nykykaavan mukaan enää tyttömäisiä, vaan oletkos huomannut kuinka pitkäsääristä kansaa nykyajan teinitytöt ovat? He ovat niitä siroja ja pitkiä keijukaistyttöjä. Joiden rinnalla me 165 senttisen persjalat voimme todella kokea itsemme naisiksi ja pian kääpiöiksi ja vanhoiksi kääkiksi.
Että jos se yhtään lohduttaa.[/QUOTE]

No täh. Olen 160cm, en tunne itseäni mitenkään pieneksi (paitsi jos pitää yrittää saada jotakin ylähyllyltä) ja suurin osa naistuttavistani on pituisiani tai lyhyempiä - ne nuoret siis. Itse olen vanhemmasta päästä siinä sakissa.
 
mmiiss
No täh. Olen 160cm, en tunne itseäni mitenkään pieneksi (paitsi jos pitää yrittää saada jotakin ylähyllyltä) ja suurin osa naistuttavistani on pituisiani tai lyhyempiä - ne nuoret siis. Itse olen vanhemmasta päästä siinä sakissa.
Itse olen 180cm ja 19 vuotias, en ehkä enää teineistä teinen, mutta empä myöskään 35 vuotias. Moni moni ikäiseni, kaverini, on 170cm korvilla ja sen yli. Mun sisko täyttää pian 25v ja on 177cm ja hänelle on viimeks kesällä kans yritetty bussissa myydä lastenlippua ja kun hän kulkee kaupassa lapsensa kanssa niin muutama ihminen luullu oman lapsensa siskoksi, että näin ;)
Ja ootkos sattunu huomaamaan miten ihmisten keskipituuden on käyny vuosien kuluessa? Naisten pituus varsinkin on kasvanut huimasti ja siltähän tuo vähän näyttääkin. Olisin varmaan 50 luvulla ollu kummajainen ja ihmeiden ihme jossain koulussakin tän pituuteni kanssa. Nyt mun luokalla on 4 pitkää tyttöä. Yhteensä tyttöjä siis 9 koko luokalla......
 
mmiiss
Että itse ainakin komppaan "..." siinä mielessä. Mutta muutoin tuskin 165cm pituinen näyttää "kääkältä" verrattuna pidempään ihmiseen, se on monesta tekijästä kiinni kuitenkin :D
 
"vieras"
Itse olen 180cm ja 19 vuotias, en ehkä enää teineistä teinen, mutta empä myöskään 35 vuotias. Moni moni ikäiseni, kaverini, on 170cm korvilla ja sen yli. Mun sisko täyttää pian 25v ja on 177cm ja hänelle on viimeks kesällä kans yritetty bussissa myydä lastenlippua ja kun hän kulkee kaupassa lapsensa kanssa niin muutama ihminen luullu oman lapsensa siskoksi, että näin ;)
Ja ootkos sattunu huomaamaan miten ihmisten keskipituuden on käyny vuosien kuluessa? Naisten pituus varsinkin on kasvanut huimasti ja siltähän tuo vähän näyttääkin. Olisin varmaan 50 luvulla ollu kummajainen ja ihmeiden ihme jossain koulussakin tän pituuteni kanssa. Nyt mun luokalla on 4 pitkää tyttöä. Yhteensä tyttöjä siis 9 koko luokalla......
19 vee. Naista, ei tyttöä.
 
Hei, ikinuoret babyfacet nyt kuvia tänne! :D

Lapsen syntymän jälkeen olen vanhentunut ainakin 10 vuotta yhdessä hujauksessa. Ennen raskautta näytin nuoremmalta kuin olin, mutta nyt vähintään ikäiseltäni...
 

Yhteistyössä