The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
No et mutta tuntuu että se estää sinua "etsimästä" miehiä.
Sori jos ymmärsit niin :hug:

Kyllä mä voin jutella miesten kanssa (vaikka siis sinkkukin olisin) ja pitää hauskaa jos molemmista siltä tuntuu et on hauskaa mutta silti sanoa et sori, eri sängyt.
mua mikään estä....mutta tosiasia on että suurinosa miehistä joita tavannut niin kyllä ne ois heti menossa sänkyyn ja kun sanot et joo ei niin se on soronoo sitten,no sillon sit saakin mennä.

mutta mua vaan oikeesti ärsyttää että se et meenkö sänkyyn vai en niin joku rupee heti mua tuntematta esittämään että mikä on joku muka syy siihen et en etsi miestä. mitä väliä sillä on mikä se syy on jos minä sen itse tiedän.
 
mua mikään estä....mutta tosiasia on että suurinosa miehistä joita tavannut niin kyllä ne ois heti menossa sänkyyn ja kun sanot et joo ei niin se on soronoo sitten,no sillon sit saakin mennä.

mutta mua vaan oikeesti ärsyttää että se et meenkö sänkyyn vai en niin joku rupee heti mua tuntematta esittämään että mikä on joku muka syy siihen et en etsi miestä. mitä väliä sillä on mikä se syy on jos minä sen itse tiedän.
Tuolloin todellakin saakin mennä.

Sori jos ymmärsit kirjoitukseni väärin. :hug:
 
jos saa vaihtaa puheenaihetta niin ilmoitan että meillä onkin tänään pizza $ kepabpäivä

vältyin kokkaamiselta
joo saa vaihtaa puheenaihetta,mielellään kiitos.

mä soin eilistä pitsaa aamupalaks mutta mitä sitä söis nyt... oli muuten hyvä pitsa vaikka ite sanonkin varsinkin kun teen tosi harvoin mitää pitsaa,en yleensä yksin itelleni tee sellasta.
 
Aries 78
Alkuperäinen kirjoittaja Miä.;27952445:
Pizzattaa joo. MUTTA kasvissyöjän pizza tarkottaa meikäläisellä saatanallista määrää Auraa ja fetaa ja se taas lihottaa ja nyt on läski fiilis muutenkin ja ja jaaa :D
paprikaa, ananasta, herkkusieniä :) Mie monesti ostan vegepizzan tuplajuustolla.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä