The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Mietin tota jo aikaa sitten, en vaan muistanut kysyä.

Mutta kuulostaa.... mielenkiintoiselta :D Voisin suositella sulle sätkien polttamista, niistä saa käärittyä just niin ohuita tai paksuja kun haluaa, voi polttaa sen puoli minuuttia taikka sitten viis.
En halua vetaa keuhkoihini valkaistua paperia, johonkinhan se raja on vedettava :saint:... Enka pida satkien mausta. :)
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
Huomenta =)

Tänään kun olisi saanut nukkua pitempään, heräsin 07 : /
No, olo oli silloin ihan virkeä että mikäs siinä :)

Toivotaan alastulo että käsi kestää kakkujen koristelun :)
Vaikka en kyllä tiedäkään mikä siinä on.
 
kahvikirahvi
Enpä huomannut tätä enää illalla.
Ei taida pystyä tekeen mitään työajoilleen?
Ei se oikein taida. Ehdotin sille kyllä jos se kyselis pomoltaan josko sais vähän lyhennettyä työpäiviään, mutta saas nähdä saako edes kysyttyä.

Ja sen kerran kun pikkupuolikas herää aikaisin aamulla, se tapahtuu sitten lauantaina :D Tässä vajaa tunti oltu jo hereillä.
 
kahvikirahvi
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;27944530:
Huomenta! :)

Vähän parempi olo, kuin eilen.. Toinen käsi kyllä tossa muistutteli olemassaolostaan, mutta nyt ei kyllä särje ainakaan, katotaan sitte mitä ne tykkää kaulimisesta ja kerman pursotuksesta, pitäs pari kakkua koristella tänään...
Huomenta hei :kiss: Mitäs kuuluu muuta kuin kipeää kättä?
 
Ei se oikein taida. Ehdotin sille kyllä jos se kyselis pomoltaan josko sais vähän lyhennettyä työpäiviään, mutta saas nähdä saako edes kysyttyä.

Ja sen kerran kun pikkupuolikas herää aikaisin aamulla, se tapahtuu sitten lauantaina :D Tässä vajaa tunti oltu jo hereillä.
Tekeekö kuinka pitkää päivää/viikkoa? Tunneissa siis.
Lapset ei tajua että nyt on vkl ja voisi nukkua vähän myöhempään : /
 
Huomenta hei :kiss: Mitäs kuuluu muuta kuin kipeää kättä?
:kiss:
Ihan hyvää tässä :) On muka ollu jotain life-elämää, etten oo kerenny paljoon täällä käymään, nuo kakut+koristeet kyl ovat vieneet joka ilta aikaa jonkinverran ja sit ku ollu aamuvuoro nii menny aikasin nukkuu, mut ei oo oikee nukkumisesta tullu mitään.. Liekö jotain stressiä taas...

Famipala mulla on molemmissa käsissä ollut joskus krooninen jännetupentulehdus, sekä lihaskalvontulehdus, toinen käsi leikattiin, kun olin 17-vuotias, mut ei siitä kauheesti ollu apua. Nyt sitte jostain ihmeen syystä alkanu taas kädet vaivaamaan, mut eiköhän ne nuo kakkujen koristelut sitte kestä. Jotain kipugeeliä pitäs mennä hakkee apteekista, josko siitä olis apua...

Onkos siitä tapaamisesta muute ollu jotai juttua?

Ainii, meillä heräs pienempi mies tossa 6 maissa.. Onneks mulla on vielä tuo aamuvuororytmi päällä, nii ei tuntunu niin pahalta tuo herääminen. Menin kuitenkin jo 9 aikaa nukkumaan illalla :)
 
Viimeksi muokattu:
kahvikirahvi
Tekeekö kuinka pitkää päivää/viikkoa? Tunneissa siis.
Lapset ei tajua että nyt on vkl ja voisi nukkua vähän myöhempään : /
Sillä on keskimäärin 12-13h per päivä, viikonloput vapaat ja yleensä yksi ja joskus harvoin kaksi arkivapaata per viikko. Että kyllähän niitä tunteja kertyy aika lailla.
Ja sitten kun itse oon illat töissä niin ehditään yleensä vaan moikkaamaan ovella, ja mun palatessa kotiin toisen täytyykin jo painua melkein heti nukkumaan että selviää taas viideksi töihin.
 
kahvikirahvi
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;27944608:
:kiss:
Ihan hyvää tässä :) On muka ollu jotain life-elämää, etten oo kerenny paljoon täällä käymään, nuo kakut+koristeet kyl ovat vieneet joka ilta aikaa jonkinverran ja sit ku ollu aamuvuoro nii menny aikasin nukkuu, mut ei oo oikee nukkumisesta tullu mitään.. Liekö jotain stressiä taas...

Onkos siitä tapaamisesta muute ollu jotai juttua?
Mihinkäs teet kakkuja?

Joo, tapaamiselle on heitetty muistaakseni 25.5 treellä.
 
Mihinkäs teet kakkuja?

Joo, tapaamiselle on heitetty muistaakseni 25.5 treellä.
Yks tuttava valmistu sairaanhoitajaksi, niin teen sitte sen valmistujaisiin parit kakut, saa sit vähän ekstrarahaa :) Mä myös tykkään näpertää kakkujen kanssa, joten se on kivaa vaihtelua normiarkeen :)

Tuo varmaan passaa mulle hyvin.. Ellei siskon kaksoset sitte satu saamaan nimiään juuri tuolloin, mutta sen näkee sitte myöhemmin, kun tuosta ensiks pamahtaa :D Muuten kyllä oon messissä :)
 
kahvikirahvi
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;27944628:
Yks tuttava valmistu sairaanhoitajaksi, niin teen sitte sen valmistujaisiin parit kakut, saa sit vähän ekstrarahaa :) Mä myös tykkään näpertää kakkujen kanssa, joten se on kivaa vaihtelua normiarkeen :)

Tuo varmaan passaa mulle hyvin.. Ellei siskon kaksoset sitte satu saamaan nimiään juuri tuolloin, mutta sen näkee sitte myöhemmin, kun tuosta ensiks pamahtaa :D Muuten kyllä oon messissä :)
Sun täytyy sanoa siskolle että tuo päivä ei missään nimessä sovi lasten nimeämiselle :D Ellet sitten pääse suoraan nimijuhlista miittiin :p

Mäkin haluaisin tehdä kakkuja. Mutta eipä tässä kauaa mee kun on ensin miehenpuolikkaan synttärit, ja pikkupuolikaskin täyttää alkukesästä vuosia. (jee nyt voi sanoa vuosia kun niitä on enemmän kun yks :D )
 
Sillä on keskimäärin 12-13h per päivä, viikonloput vapaat ja yleensä yksi ja joskus harvoin kaksi arkivapaata per viikko. Että kyllähän niitä tunteja kertyy aika lailla.
Ja sitten kun itse oon illat töissä niin ehditään yleensä vaan moikkaamaan ovella, ja mun palatessa kotiin toisen täytyykin jo painua melkein heti nukkumaan että selviää taas viideksi töihin.
Onneksi kuitenkin viikollakin on vapaata mutta kyllähän tuossa pitkä päivä on.
Ette kauheasti ehdi näkemään viikolla.
 
Sun täytyy sanoa siskolle että tuo päivä ei missään nimessä sovi lasten nimeämiselle :D Ellet sitten pääse suoraan nimijuhlista miittiin :p

Mäkin haluaisin tehdä kakkuja. Mutta eipä tässä kauaa mee kun on ensin miehenpuolikkaan synttärit, ja pikkupuolikaskin täyttää alkukesästä vuosia. (jee nyt voi sanoa vuosia kun niitä on enemmän kun yks :D )
Juu tarvii sanoo, ettei sillon pidetä ainakaa :D

Voithan sä tehdä kakkuja muutenkin vaa, eikä pelkästää sillon, kun on jotkut juhlat :D

Mä tein tällasen marraskuussa pojalle, ku täytti 4 :)

 
  • Tykkää
Reactions: famipala
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä