minä-
Voin kyllä linkittää sulle tutkimuksia esim. maitorasvan terveellisyydestä. Onko sulla tutkimuksia niiden vaarallisuudesta?? (Pohjoiskarjala-projektia ei lasketa..)
Minäkin jään jännityksellä odottamaan. Toivottavasti ei tule liian pitkää odotusta, kun tätä elinaikaa ei paljoa kai ole jäljellä, ties koska se sepelvaltimotauti tulee ja vie.Alkuperäinen kirjoittaja minä-;27935005:Hetkinen hetkinen...? Lukuisat tutkimukset, missä niitä on, lukisin mielelläni!
Toivoisin sinuna, että tulis ensin se sepelvaltimotauti, jota voitaisiin alkaa hoitaa. Nimittäin olen nähnyt muutaman alle 50-vuotiaan äkkikuoleman, siinä ei ehditty kissaa sanoa kun pumppu petti. Mutta olivathan nuo "hyvässä" kunnossa, kun karppasivat ja paino oli normaali. Kukaan vain ei ollut älynnyt tsekata kolesteroliarvoja, jotka oli pilvissä.Minäkin jään jännityksellä odottamaan. Toivottavasti ei tule liian pitkää odotusta, kun tätä elinaikaa ei paljoa kai ole jäljellä, ties koska se sepelvaltimotauti tulee ja vie.
Luulis kai jokaisen osaavan itse etsiä. Nettihän on tiedon valtatie. Kannattaa laittaa hakusanaksi tällä kertaa muutakin kuin Antti Heikkilä karppaus hyvä -sanoja...Alkuperäinen kirjoittaja minä-;27935042:Ei ole kuule mikään tutkimus tuo. Tutkimustuloksia kysyttiin? Mitkä on ne lukuisat tutkimukset?
Ei, kyllä sä ihan varmasti olet oikeasti sairas ja kuolet kohta. Niinkuin joku Raakel Lignelkin, näkeehän sen nyt kaukaa, että haudan reunalla sekin keikkuu. Toisin kuin silloin 50kg paksumpana, kyllä oli terveen näköinen silloin!Tähän mun on nyt pakko puuttua. Itse olen vetänyt hiilarit minimiin (okei no saan niitä kasviksista ja hedelmistä) ja käytän voita ja oikeaa kermaa ruuanlaitossa ja olen just niin terve kuin ihminen voi olla. Vaikka on perheessä sekä korkeaa kolesterolia että melkoinen kakkostyypin diabetesalttius. Uskon siis eläväni hyvinkin pitkään.
Mulla on kyllä pieni epäilys siitä että Rakel on laihtunut liikkumalla ja pienentämällä annoskokoa plus lisäämällä vihannesten käyttöä ja vähentämällä höttöhiilareita. Ei metukkaa ja pekonia ja partaäijää syömällä. Mutta voin olla väärässäkin.Ei, kyllä sä ihan varmasti olet oikeasti sairas ja kuolet kohta. Niinkuin joku Raakel Lignelkin, näkeehän sen nyt kaukaa, että haudan reunalla sekin keikkuu. Toisin kuin silloin 50kg paksumpana, kyllä oli terveen näköinen silloin!
Vastasin vähän väärään viestiin, mutta väliäkö tuolla. Kommenttini siis aiempaan Rakel-viestiinMulla on kyllä pieni epäilys siitä että Rakel on laihtunut liikkumalla ja pienentämällä annoskokoa plus lisäämällä vihannesten käyttöä ja vähentämällä höttöhiilareita. Ei metukkaa ja pekonia ja partaäijää syömällä. Mutta voin olla väärässäkin.
Tässä on ihan Raakelin oma tarina. En usko että antaisi kenenkään sepitellä satuja julkisuuteen omasta puolestaan. Vaikka onkin sen paljon parjatun Antti Heikkilän sivulla juttu.Mulla on kyllä pieni epäilys siitä että Rakel on laihtunut liikkumalla ja pienentämällä annoskokoa plus lisäämällä vihannesten käyttöä ja vähentämällä höttöhiilareita. Ei metukkaa ja pekonia ja partaäijää syömällä. Mutta voin olla väärässäkin.
Ei kyse ole siitä, että onko joku terveellistä vai eikö se ole, vaan lähinnä siitä että se on niin hankalaa ja on helpompaa syödä niitä pastoja sun muita. Niin monen ihmisen olen nähnyt aloittavan ja palaavan takaisin vanhaan.Jos karppaus olisi niin terveellistä, niin kyllä suurin osa ihmisistä karppaisi. Mutta kun ei ole, niin ei ole. Mutta hauskaa on silti se, että karppaajien joukko on niin lapsellisen yksinkertaista, vertaisin rokoteinfosivustojen huuhaauskojiin ja Magneettimedian lukijoihin