"vieras"
Itse en varsinaisesti karppaa, mutta tarkkailen minkälaisia hiilihydraatteja syön (vältän esim. vaaleita viljoja, hedelmäsokeria ja sokeria yleisesti). Olen laihtunut n. 1kg/viikossa. Yleensä syön soijasämpylää (sis.mm. sesamsiemeniä, soijajauhoa, munaa, maitorahkaa, oliiviöljyä), juon maustamatonta soijamaitoa (pääasiassa kuitenkin vettä), teen marjapirtelöä esim. maitorahkaa, kreikkalaiseen jogurttiin tai kookosmaitoon, syön kreikkalaistajogurttia tai rahkaa marjoilla, välipaloina syön esim. raejuustoa tai salaattia jossa on esim. kurkkua, tomaattia, lanttua, siemeniä tai pähkinöitä.. joskus suolaisen nälkään voin syödä esim. tonnikalaa.
Pääruuaksi olen viimeaikoina tehnyt mm. kermaista kalakeittoa (sis. lohta ja seitiä, lankkua, papuja, kukkakaalia, loraus kermaa), sienikeittoa, kesäkurpitsalasagnea, soijarouhemakaronilaatikkoa (tummaa makaronia), tonnikalapihvejä, uunilohta..
Pääruuaksi olen viimeaikoina tehnyt mm. kermaista kalakeittoa (sis. lohta ja seitiä, lankkua, papuja, kukkakaalia, loraus kermaa), sienikeittoa, kesäkurpitsalasagnea, soijarouhemakaronilaatikkoa (tummaa makaronia), tonnikalapihvejä, uunilohta..