Kannattaako ostaa ns. taulutietokone? Nettikäyttöön, matkoille jne. Vai onko se turha lelu?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "minä vaan"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"minä vaan"

Vieras
Olen miettinyt halvimmasta päästä olevaa Samsungin 7" tai 10.1" galaxy tabia? Tekeekö mitään? Miksi ostaisit tabletin jos ostaisit? Kehukaa ja haukkukaa.

itellä on kyllä galaxy note 10.1 ( :ashamed: ei siis halvin) mutta tähän mennessä ainakin tosi hyvä ja kelpo peli. Mietin ekä tota tabia mut päädyin tohon. Kätevä, ei liian raskas = painava.

No se vähän riippuu, meillä tabletti on ollut kovassa käytössä. Pöytäkoneella tehdään työjutut, hoidetaan sähköpostit ym. Tabletti on meillä netissä surffaamiseen ja lapset tykkää sillä pelailla. On myös kätevä automatkoille kun voi katsoa lastenohjelmia/pelata.

Mulla on iPad. Ilman en pärjäisi, mun koko elämä kulkee siinä mukana. Netti, kalenteri, kello/ajastin, musat, kuvat, pelit, kirjat, äänikirjat, kielikurssit, muistiinpanot, kauppalistat... Kalenterimerkinnät päivittyy suoraan tehdessä miehen ja mun kalentereihin, pysyy synkassa.

• Tykkää
Reactions: Turbojurpo
Puhelimena ei ilmeisesti toimi, en tosin haluaisikaan.

Miten siinä toimii netti? Mokkula?

Minä kun en tietokoneista ja niiden teknisistä jutuista juurikaan ymmärrä. :ashamed:

Tarkoitus olisi käyttää siis netin selaamiseen pääosin. Kalenteri ja pelit lapsille olis kivat. :)

Meil on samsung tabletti ja lähinnä 5v käytössä. Matkaviihdykkeenä ja tekee esim luko-pelejä yms. On ollu hyvä ja päivittäin käytössä. Pojalla on hienomotoriikkaongelmia ja tabletin avulla opettelee kirjoittamaan jne.

Turbojurpo, kiitos muuten taannoisesta Godfinger All Stars -vinkistä. Koukutti kivasti kunnes loppui. :)

Oletko kokeillut Zen Boundia? Olen innostunut sen kanssa hiomaan.

Pitää kokeilla. Minäkin keräsin Godfingerissa 70 tasoa ja sitten alkoi innostus hiipua, kun rahaa vain kertyi, mutta järkeviä käyttökohteita ei enää ollut. Nykyään en juuri pelaa, vaan selaan nettiä, tiirailen Tapatalkkia ja luen Hesaria. Muu perhe huolehtii pelaamisesta.

Muoks. Ai tuo Zen Bound. Kuulin siitä ennen kuin ostin pädini ja se vaikutti mielenkiintoiselta.

Viimeksi muokattu:
Pitää kokeilla. Minäkin keräsin Godfingerissa 70 tasoa ja sitten alkoi innostus hiipua, kun rahaa vain kertyi, mutta järkeviä käyttökohteita ei enää ollut. Nykyään en juuri pelaa, vaan selaan nettiä, tiirailen Tapatalkkia ja luen Hesaria. Muu perhe huolehtii pelaamisesta.

Mä hyydyin jo jonnekin tason 60 tietämille.

Bad Piggies on ollut meillä sellainen koko perheen kärpänen, sitä hiotaan yhdessä ja erikseen. :D

mulla on samsung galay tab 2. Sillä voi soittaa, lähettää tekstareita jos tahtoo :) (sellain taskumallin kännykkä :D )
Mä käytän ihan leluna, netissä ja oon ajanut jotain työhön liittyvää matskua tabille. Ainoa miinus verrattuna läppäreihin on tulostimen käyttö. Onnistuu vain mobiilitulostaminen.

Mulla on tuo isompi galaxy tab ja käytän sitä tosi paljon. Siellä on sisällä oma simmikortti, mutta sitä voi käyttää halutessaan myös langattomissa verkoissa. Ei voi kun suositella, tosi hyvä ja toimiva peli.

Yhteistyössä