Blue
Mikä on sitten tämän tapahtuman korrekti nimike, ei itsekeksimä?Ei ole kyse tapaturmasta.
Mikä on sitten tämän tapahtuman korrekti nimike, ei itsekeksimä?Ei ole kyse tapaturmasta.
Eikö se koira hyökännyt hoitolapsen kasvoihin? Eikö se ole korrekti selitys tapahtuneesta?Mikä on sitten tämän tapahtuman korrekti nimike, ei itsekeksimä?
Siis mikä ..tun nimike? Olisko vaikka raatelu? Koiran sekoaminen? Tyhmä pph?Niin mikä on se tapahtuman nimike silloin? En kysynyt selitystä vaan nimikettä tapahtumalle jos siitä ei voi eläimen aiheuttama tapaturma-nimikettä käyttää.
Ja sekö oli sun koira? Kyllähän koira voi tarkoituksella ja hyvinkin tietoisesti käydä kiinni ihmiseen, onko sulla ylipäänsä koiria kun noin sanot??Tapaturmana se kuitenkin menee. Koira ei tarkoituksella/tietoisesti käy kiinni joten mikään pahoinpitely tms se ei ollut.
Voi kuule siinä vaiheessa kun koira hyökkää lapsen kimppuun mua ei vois vähempää kiinnostaa koiran psykologia. Nirri pois ja pph:lle kielto päälle, oli sen koiran motiivit sitten ihan mitkä tahansa.Koira ei ajattele "mä tapan ton" tai "mä haluan vahingoittaa/opettaa/kouluttaa tuota". Koira on vaistojen varassa toimiva eläin joka ei kosta, anna takaisin tms. Vain ihminen pystyy tietoiseen vahingoittamiseen. Ja kyllä, mulla on koiria.
Verikoira = vihikoiraNäin käy kun verikoiria pidetään lapsiperheissä ja hoitopaikoissa.
Ensimmäinen kerta menisi ehkä tapaturmana mutta koska koira on toistuvasti purrut ihmisiä niin näkisin että koiran omistaja on syyllistynyt pahoinpitelyyn tai ainakin tuottamukselliseen rikokseen.Tapaturmana se kuitenkin menee. Koira ei tarkoituksella/tietoisesti käy kiinni joten mikään pahoinpitely tms se ei ollut.
Peesi tälle. Tämä mammojen koiraviha on ihan uskomaton.Itse en jaksa enää tätä koiravihaa tällä palstalla. Oli kyse sitten koiranpaskoista, yksittäisistä puremisista tai mistä tahansa koiriin liittyvistä asioista, niin aina haukutaan kaikki koirat ja niiden omistajat sekä rodut. No, jatkakaa ihan vapaasti.
Niin juu, sitä en ajatellutkaan että siinä vaiheessa se tosiaan on omistajan puolelta tuottamuksellista kun tietää koiran olevan suuri riski.Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä;27927447:Ensimmäinen kerta menisi ehkä tapaturmana mutta koska koira on toistuvasti purrut ihmisiä niin näkisin että koiran omistaja on syyllistynyt pahoinpitelyyn tai ainakin tuottamukselliseen rikokseen.
Niin no jostainhan ne asiakkaatkin on tuollaisille tapauksille löydyttävä...Minä annan. Ja kävipä tässä viikko sitten niin että hoitolapsi tuli hoitoon tikit naamalla. Oma koira oli purrut...
Eikö aamulehessä lukenut että saman hoitajan toinen koira oli purrut samaa lasta.Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä;27927447:Ensimmäinen kerta menisi ehkä tapaturmana mutta koska koira on toistuvasti purrut ihmisiä niin näkisin että koiran omistaja on syyllistynyt pahoinpitelyyn tai ainakin tuottamukselliseen rikokseen.
Tai sitten ko. emäntä ei osaa kouluttaa koiria.Eikö aamulehessä lukenut että saman hoitajan toinen koira oli purrut samaa lasta.
Nyt saan tietysti p*skaa niskaan, mutta jos 2 koiraa puree yhtä ja samaa lasta (eli valitsevat lapsiryhmästä tämän tietyn lapsen), niin melkeimpä sanoisin että jotain se lapsi teki joka ärsytti niitä koiria.
Edelleen tietysti on hoitajan vika kun ei vahtinut tarpeeksi hyvin. Mutta jotain väärää se lapsikin teki. Sitä ei tosin voi syyttää mistään koska ei ole tehnyt mitään tarkoituksella kun on kuitenkin niin pieni lapsi kyseessä.