The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Heippa mitäs tänne kuuluu ? :wave:

Tulipa muuten paskammainen ilta :|
Veli vaatii palauttamaan äidin luo isän kihlasormuksen, jonka äiti halus antaa mulle muistoksi
isästä, jos en palauta ni oon ahne ja ahneella on paskanen loppu... mitäs mieltä ootte tollasesta.
Veli haisatti paskat yms.
Sormuksen rahallinen arvo on kuulema suurempi kuin veljen saaman romukellon, jonka pitäis olla kultainen. :(
Pidät tietenki! Ehottomasti! Veljes voi haistaa pitkän... jotain :D

Mutta kokeile unohtaa :hug: Tosin se on kyllä totta, että suku on pahin näissä asioissa.
 
Viimeksi muokattu:
kahvikirahvi
Heippa mitäs tänne kuuluu ? :wave:

Tulipa muuten paskammainen ilta :|
Veli vaatii palauttamaan äidin luo isän kihlasormuksen, jonka äiti halus antaa mulle muistoksi
isästä, jos en palauta ni oon ahne ja ahneella on paskanen loppu... mitäs mieltä ootte tollasesta.
Veli haisatti paskat yms.
Sormuksen rahallinen arvo on kuulema suurempi kuin veljen saaman romukellon, jonka pitäis olla kultainen. :(
Ensivaikutelma veljestäs on ahne kuspää :| Halusko sun veljesi sen sormuksen siis itselleen vai pitikö se antaa äidille?

Mää varmaan haistattelisin takasin...
 
Kiitos Trueblood :D
Kahvikirahvi, tuskin olis halunnu itelleen, ei kyselly sormusta, ennekuin äiti kertoi antaneensa
sen mulle muistoksi.
Pitäis kuulema säilyttää sitä ja muitakin isän koruja äidin / isän kotona.
 
  • Tykkää
Reactions: TrueBlood
Kiitos teille, ootte edelleen ihania :heart:
Ni ja hyviä uutisia sentään, äidin kasvaimen ja tissinpoisto onnistui hyvin, äiti on
toipunu pari viikkoo jo kotona leikkauksesta. :)

Nyt katsomaan supernatura- sarjaa ja nukkumaan. :wave:
 
FreezeCat harmaana
Kiitos teille, ootte edelleen ihania :heart:
Ni ja hyviä uutisia sentään, äidin kasvaimen ja tissinpoisto onnistui hyvin, äiti on
toipunu pari viikkoo jo kotona leikkauksesta. :)

Nyt katsomaan supernatura- sarjaa ja nukkumaan. :wave:
Hienoa, että äitisi hoito on mallillaan ja operaatio sujunut hyvin. Hengessä olen mukana.

Voi hyvin, Kais, ja levollisia unia :kiss:....
 
kahvikirahvi
Mä taidan kanssa painua sänkyyn nyt kun sain vaihettua sen soittoäänen. Täytyy kyllä ostaa usb-piuha puhelimeen, rasittavaa purkaa koko luuri että saa sen kortin ulos sieltä :mad:

Mutta hyvää yötä kaikille, ja Kaisille tsemppiä ja toivottavasti se veli vähän järkiintyy siitä :hug:
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä