The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
kahvikirahvi
No just..yks kaveri miehineen ei kuulemma ole tulossa synttäreille koska heillä on sillä viikolla loma ja matkustavat toiselle puolelle Suomea. Aika reipasta miusta, koko viikko lomaa ja sitä yhtä päivää (tai no kahta, jos lasketaan mahdollinen krapulapäivä) eivät voi siitä lohkaista kaverin synttäreitä varten..loukkaannunko turhasta jos tommoinen ärsyttää? Ja siis perjantai-iltana ois ne juhlat.
Jos mä olisin lähdössä miehenpuolikkan knassa täältä etelä-suomesta lomalle esim. lappiin viikoksi, ja mun kaverin synttärit osuis samalle viikolle, niin tietenkin haluaisin mennä juhlimaan, mutta luulen että mp ei olis kovin innoissaan loman keskeyttämisestä, ja jos harvion pääsee reissuun niin tokihan siitä haluaa ottaa kaiken irti :| Kutsutun vieraan kannalta ymmärrän tilanteen, mutta jos ite kutsuisin ja kieltäydyttäis tommosesta syystä niin loukkaantuisin myös :D

Kaksinaismoralismi :heart: Eiku, avarakatseinen olen kun ymmärrän sua ja sun ystävää!!
 
kahvikirahvi
no ei siitä sitte saa mitään
Kaveri joka on samalla alalla, saa kuulemma koulutuslisää. Mutta googlettamalla koulutuslisästä sanottiin että koulutuslisä on sitä että saa isompaa palkkaa jos on alalle kouluttautunut :confused: Äh emmä tiiä.
Ja ihan sama vaikken lisiä saiskaan, kahdelta-kolmelta illalta se ei montaa euroa kuitenkaan tekis. Ja saapahan töihin seuraa sitten seruaa pariksi illaksi eikä tarvii tehdä kaikkee yksin :D
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä